آموزش طراحی برای واقعیت مجازی

Designing for Virtual Reality

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما در مورد جنبه طراحی و تولید واقعیت مجازی و چگونگی ایجاد اولین نمونه اولیه واقعیت مجازی به شما می آموزد. واقعیت مجازی یا VR ، یک زمینه با رشد سریع است که شامل توسعه بازی و سایر اشکال طراحی تعاملی مانند آموزش ، انیمیشن 360 است. ، و پزشکی در این دوره ، Designing for Virtual Reality ، شما دانش بنیادی در زمینه طراحی و توسعه نمونه اولیه VR را فرا خواهید گرفت. ابتدا روشهای طراحی تجربیات VR را یاد خواهید گرفت. در مرحله بعد ، شما به اهمیت و سودمندی تست بازی و تجزیه و تحلیل نتایج پی خواهید برد. در آخر ، شما نحوه صیقل دادن نمونه اولیه و ایجاد برنامه ای برای توسعه کامل را کشف خواهید کرد. پس از پایان این دوره ، مهارت و دانش توسعه VR مورد نیاز برای ایجاد تجارب VR خود را از ابتدا خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity ، Draw.IO ، Trello

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

طراحی ، طراحی و راحتی پخش کننده Design, Concepting, and Player Comfort

  • ملاحظات طراحی VR VR Design Considerations

  • نقش طراح را تجربه کنید Experience Designer Role

  • فرآیند طراحی تکراری The Iterative Design Process

  • توسعه تیم و محدوده Team Development and Scope

سیستم عامل های VR و سازگاری متقابل VR Platforms and Cross-Compatibility

  • جوانب مثبت و منفی پلت فرم Platform Pros and Cons

  • راه اندازی پروژه Unity Unity Project Setup

  • طراحی بسترهای نرم افزاری Platform-agnostic Design

  • طراحی برای یک سیستم عامل Designing for a Platform

  • راه اندازی پروژه Daydream Daydream Project Setup

تست بازی ، تجزیه و تحلیل و تکرار Playtesting, Analyzing, and Iterating

  • یافتن مخاطب هدف Finding a Target Audience

  • سازماندهی لیست پخش Organizing a Playlist

  • آزمایش و ضبط در Vive Testing and Recording on the Vive

  • ایجاد نظرسنجی از بازیکنان Creating a Player Survey

  • تجزیه و تحلیل نتایج Analyzing the Results

پرداخت نمونه اولیه Polishing a Prototype

  • بهبود تجربه Improving the Experience

  • ادغام دارایی های هنری Integrating Art Assets

  • افزودن "آب میوه" Adding "Juice"

  • آزمایش روی Vive Testing on the Vive

  • تعادل و تنظیم Balancing and Tuning

ایجاد یک برنامه تولید Creating a Production Plan

  • انتخاب سیستم عامل های هدف Choosing Target Platforms

  • تنظیم تاریخ انتشار Setting a Release Date

  • ایجاد یک تیم و بودجه Establishing a Team and Budget

نمایش نظرات

آموزش طراحی برای واقعیت مجازی
جزییات دوره
2h 24m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
MJ Johns
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

MJ Johns MJ Johns

MJ یک طراح و مدیر پروژه با 10 سال تجربه در ساخت بازی های ویدیویی و 5 سال تجربه آموزش طراحی بازی ، واقعیت مجازی و افزوده و طراحی تجربه کاربر است. MJ دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه ایالتی اوهایو و فوق لیسانس فناوری سرگرمی از دانشگاه کارنگی ملون است. پس از دانشگاه ، MJ برای کار در یک شرکت VR کوچک شروع به ساخت دموی اولیه VR با استفاده از Oculus DK1 و DK2 کرد. Call of Duty: Modern Warfare Remastered و Mafia III نیز به عنوان طراح به عنوان MJ شناخته می شود. در سال 2016 ، MJ توسعه AAA را ترک کرد تا استودیوی خود ، Astire Games را راه اندازی کند. خارج از کار ، MJ داوطلب سازمان های بازی سازی از جمله VR Austin و Global Game Jam است و در کنفرانس هایی از جمله PAX Dev ، SXSW ، PAX West ، Austin Games Conf ، Texas Texas in Games ، Montreal International Games Summit ، Unite Austin ، Unite ارائه می دهد LA ، و زنان وحدت در بازی ها. MJ علاقه زیادی به طراحی تجربه های جذاب و آموزش نسل بعدی توسعه دهندگان بازی دارد. آستین ، Unite LA ، Unity Women در بازی ها). MJ علاقه زیادی به طراحی تجربه های جذاب و آموزش نسل بعدی دارد.