MJ Johns

MJ یک طراح و مدیر پروژه با 10 سال تجربه در ساخت بازی های ویدیویی و 5 سال تجربه آموزش طراحی بازی ، واقعیت مجازی و افزوده و طراحی تجربه کاربر است. MJ دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه ایالتی اوهایو و فوق لیسانس فناوری سرگرمی از دانشگاه کارنگی ملون است. پس از دانشگاه ، MJ برای کار در یک شرکت VR کوچک شروع به ساخت دموی اولیه VR با استفاده از Oculus DK1 و DK2 کرد. Call of Duty: Modern Warfare Remastered و Mafia III نیز به عنوان طراح به عنوان MJ شناخته می شود. در سال 2016 ، MJ توسعه AAA را ترک کرد تا استودیوی خود ، Astire Games را راه اندازی کند. خارج از کار ، MJ داوطلب سازمان های بازی سازی از جمله VR Austin و Global Game Jam است و در کنفرانس هایی از جمله PAX Dev ، SXSW ، PAX West ، Austin Games Conf ، Texas Texas in Games ، Montreal International Games Summit ، Unite Austin ، Unite ارائه می دهد LA ، و زنان وحدت در بازی ها. MJ علاقه زیادی به طراحی تجربه های جذاب و آموزش نسل بعدی توسعه دهندگان بازی دارد. آستین ، Unite LA ، Unity Women در بازی ها). MJ علاقه زیادی به طراحی تجربه های جذاب و آموزش نسل بعدی دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش بازی نمونه سازی در وحدت

Game Prototyping in Unity

نمونه سازی بازی گام اولیه مهمی در خط تولید بازی است. در این دوره ، مراحل مورد نیاز برای ایجاد نمونه اولیه کاملاً قابل بازی در Unity را فرا خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: وحدت.


آموزش طراحی برای واقعیت مجازی

Designing for Virtual Reality

این دوره در مورد جنبه طراحی و تولید واقعیت مجازی و چگونگی ایجاد اولین نمونه اولیه VR به شما می آموزد.


آموزش مبانی وحدت VR

Unity VR Fundamentals

واقعیت مجازی در صنعت بازی سازی در حال افزایش است. این دوره شما را از کلیه مبانی تنظیم هنر ، صدا و تعاملات در یک محیط VR و نحوه کار با انواع مختلف سخت افزار راهنمایی می کند.


آموزش نمونه سازی سیستم های بازی شمشیر و بیل

Prototyping Game Systems for Swords and Shovels

نمونه سازی یک مهارت حیاتی برای همه سازندگان بازی است. این دوره به شما اصول اولیه نمونه سازی سیستم های بازی ، از جمله طراحی ، اسکریپت نویسی و آزمایش سیستم های جدید و همچنین ادغام آنها در یک حلقه بازی موجود را می آموزد.