آموزش نمونه سازی سیستم های بازی شمشیر و بیل

Prototyping Game Systems for Swords and Shovels

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: نمونه سازی یک مهارت حیاتی برای همه سازندگان بازی است. این دوره به شما اصول اولیه نمونه سازی سیستم های بازی ، از جمله طراحی ، اسکریپت نویسی و آزمایش سیستم های جدید و همچنین ادغام آنها در یک حلقه بازی موجود را می آموزد. این دوره بخشی از: Unity Game Dev: مسیر طراحی همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 14s رابطه طراحی/نمونه اولیه را درک کنید 43 متر 42 ثانیه ساخت نمونه اولیه فضای بازی 20 متر 17 ساله نمونه سازی سیستم های غیر رزمی دهه 36 و 40 افزودن فعل و انفعالات آبدار 31m 47s تست بازی و تکرار براساس بازخورد 12m 55s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

رابطه طراحی/نمونه اولیه را درک کنید Understand the Design/Prototype Relationship

  • هدف یک نمونه اولیه The Purpose of a Prototype

  • ارزیابی نیازهای طراحی Assessing Design Needs

  • درک سیستم های یک بازی Understanding the Systems of a Game

  • برنامه اقدام Plan of Action

  • ارزیابی قابلیت زنده ماندن سیستم Assessing System Viability

ساخت نمونه اولیه فضای بازی Building a Prototype Play Space

  • ایجاد یک صحنه نمونه اولیه Creating a Prototype Scene

  • ساخت با ابزار Pro Builder Building with the Pro Builder Tool

  • آزمایش با کاراکتر Testing with the Character

نمونه سازی سیستم های غیر رزمی Prototyping Non-combat Systems

  • برداشت قطره های لوت Harvesting Loot Drops

  • برداشت قطره های غارت: قابل برداشت است Harvesting Loot Drops: isHarvestable

  • برداشت قطره های غارت: digSwings Harvesting Loot Drops: digSwings

  • به روز رسانی ابزار و Powerups Tool Upgrades and Powerups

افزودن فعل و انفعالات آبدار Adding Juicy Interactions

  • حفر Digging

  • افتتاحیه سینه Opening Chest

  • تقویت کننده بیل Shovel Power Boost

تست بازی و تکرار براساس بازخورد Playtesting and Iterating Based on Feedback

  • تست بازی Playtesting

  • بازبینی و ارزیابی بازخورد Reviewing and Assessing Feedback

  • ایجاد تغییرات Making Changes

نمایش نظرات

آموزش نمونه سازی سیستم های بازی شمشیر و بیل
جزییات دوره
2h 26m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
MJ Johns
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

MJ Johns MJ Johns

MJ یک طراح و مدیر پروژه با 10 سال تجربه در ساخت بازی های ویدیویی و 5 سال تجربه آموزش طراحی بازی ، واقعیت مجازی و افزوده و طراحی تجربه کاربر است. MJ دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه ایالتی اوهایو و فوق لیسانس فناوری سرگرمی از دانشگاه کارنگی ملون است. پس از دانشگاه ، MJ برای کار در یک شرکت VR کوچک شروع به ساخت دموی اولیه VR با استفاده از Oculus DK1 و DK2 کرد. Call of Duty: Modern Warfare Remastered و Mafia III نیز به عنوان طراح به عنوان MJ شناخته می شود. در سال 2016 ، MJ توسعه AAA را ترک کرد تا استودیوی خود ، Astire Games را راه اندازی کند. خارج از کار ، MJ داوطلب سازمان های بازی سازی از جمله VR Austin و Global Game Jam است و در کنفرانس هایی از جمله PAX Dev ، SXSW ، PAX West ، Austin Games Conf ، Texas Texas in Games ، Montreal International Games Summit ، Unite Austin ، Unite ارائه می دهد LA ، و زنان وحدت در بازی ها. MJ علاقه زیادی به طراحی تجربه های جذاب و آموزش نسل بعدی توسعه دهندگان بازی دارد. آستین ، Unite LA ، Unity Women در بازی ها). MJ علاقه زیادی به طراحی تجربه های جذاب و آموزش نسل بعدی دارد.