آموزش بافت واقعی ساختارهای مدولار در نقاش مواد 2

Realistic Texturing of Modular Structures in Substance Painter 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره مقدمه ای برای استفاده از Substance Painter 2 است و در عین حال تکنیک هایی برای بافت ساختارهای مدولار را نشان می دهد و تجربه قبلی لازم نیست. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 2، Unreal Engine 4 در این دوره ساختارهای مدولار را برای به پایان رساندن دارایی های بازی خود ایجاد می کنید. شما می توانید با استفاده از Substance Painter 2 ، به صورت رویه ای تمام قطعات را بافت کنید ، که به شما امکان می دهد از قطعاتی که مدل کرده اید به بهترین شکل استفاده کنید. در این دوره ، واقع بینانه سازی ساختارهای مدولار در Substance Painter 2 ، شما نحوه استفاده از ابزارهای رویه در Substance Painter 2 را برای دستیابی به سرعت در ساخت یک ساختار مدولار بررسی خواهید کرد و به شما فرصت بیشتری می دهد تا روی کیفیت خالص تمرکز کنید. در ابتدا ، شما می توانید با درک عملی رابط Substance Painter 2 آشنا شوید. در مرحله بعدی ، شما نحوه ایجاد بافت های رویه ای سنگ و فلز را از ابتدا خواهید فهمید. در آخر ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با تنظیمات استاندارد و سفارشی صادرات ، بافت های خود را به Unreal وارد کنید. در پایان این دوره ، در حالی که یاد می گیرید چگونه از ساختارهای مدولار بافت های جذاب خود را بسازید ، درک کاملی از Substance Painter 2 بدست خواهید آورد. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 2، Unreal Engine 4.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

راه اندازی در Substance Painter 2 Setting up in Substance Painter 2

  • پخت در ماده نقاش 2 Baking in Substance Painter 2

  • مبانی نقاش مواد 2 Basics of Substance Painter 2

  • مواد در ماده نقاش 2 Materials in Substance Painter 2

بافت سنگ Texturing Stone

  • بررسی مرجع Examining Reference

  • اضافه کردن خاک و لبه پوشیدن Adding Dirt and Edge Wear

  • ایجاد Pockmarks Creating Pockmarks

  • افزودن تنوع رنگ و سطح Adding Surface and Color Variation

بافت فلز Texturing Metal

  • بررسی مرجع Examining Reference

  • افزودن تنوع سطحی Adding Surface Variation

  • پیری فلز Aging Metal

  • ایجاد Edge Wear Creating Edge Wear

  • ایجاد تنوع رنگ Creating Color Variation

  • ایجاد فلز اکسید شده Creating Oxidized Metal

جزئیات تصفیه Refining Detail

  • نقاشی دست با ماسک Hand Painting with Masks

  • نقاشی با استنسیل Painting with Stencils

صادرات و نصب در موتور غیرواقعی Exporting and Setting up in Unreal Engine

  • صادرات و وارد کردن به موتور غیرواقعی Exporting and Importing into Unreal Engine

نمایش نظرات

آموزش بافت واقعی ساختارهای مدولار در نقاش مواد 2
جزییات دوره
2h 42m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
28
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.