آموزش ترکیب برجک مسلسل در CINEMA 4D و After Effects

Compositing a Machine Gun Turret in CINEMA 4D and After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D و After Effects، دوره آموزشی Modeling a Machine Gun Turret را از جایی که متوقف کردیم، ادامه خواهیم داد. نرم‌افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 16، After Effects. در این آموزش CINEMA 4D و After Effects، دوره آموزشی Modeling a Machine Gun Turret را از جایی که متوقف کردیم، ادامه خواهیم داد. ما با سازماندهی سلسله مراتب مدل خود شروع می کنیم تا انیمیشن آن را در یک صحنه اکشن آغاز کنیم. هنگامی که حرکت خود را نهایی کردیم، سپس به محیطی که برجک ما در آن زندگی خواهد کرد ارجاع خواهیم داد. در نهایت، این آموزش CINEMA 4D و After Effects را با افزودن تهی داده‌های سه‌بعدی به پایان می‌رسانیم تا اطمینان حاصل کنیم که با تنظیم نور و ارسال FX، لایه‌ها و اتمسفر، همراستایی سه‌بعدی مناسبی داریم. در پایان این آموزش CINEMA 4D و After Effects، ما بافت و نور را اضافه خواهیم کرد و مدل خود را برای تبدیل به After Effects تبدیل خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 16، After Effects.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ترکیب برجک مسلسل در CINEMA 4D و After Effects Compositing a Machine Gun Turret in CINEMA 4D and After Effects

  • آماده سازی هندسه برای انیمیشن Preparing Geometry for Animation

  • کار کردن سلسله مراتب برای انیمیشن Working Out Hierarchy for Animation

  • ایجاد بافت Creating Textures

  • اضافه کردن بافت و انسداد به مدل ما Adding Textures and Occlusion to Our Model

  • پیاده سازی دوربین اکشن Implementing the Action Camera

  • محیط خود را با روشنایی بسازیم Building Our Environment with Lighting

  • ایجاد داده های سه بعدی برای ترکیب Establishing 3D Data for Compositing

  • لایه بندی رندرهای سه بعدی در افترافکت Layering 3D Renders into After Effects

  • پیاده سازی لایه های مرکب Implementing Composite Layers

  • ترکیب شات ما Compositing Our Shot

  • اعمال لرزش دوربین Applying the Camera Shake

  • استفاده از تصحیح رنگ برای ظاهر نهایی Utilizing Color Correction for the Final Look

نمایش نظرات

آموزش ترکیب برجک مسلسل در CINEMA 4D و After Effects
جزییات دوره
1h 53m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Andy Lefton
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andy Lefton Andy Lefton

اندی لفتون کار خود را درست از کالج به عنوان یک انیماتور پزشکی آغاز کرد و با شور و اشتیاق تجربه خود را در طول 10 سال در یک هنرمند دیجیتال Jack of all Trades ساخته است. او در حال حاضر به عنوان یک انیمیشنگر ارشد مستقل 3D و یک هنرمند VFX ساکن مینیاپولیس ، مینه سوتا کار می کند و پای شعار خود ایستاده است "" در تخیل ، هیچ قانونی وجود ندارد ". او در بسیاری از حوزه های رسانه های دیجیتال کار کرده است ، از فیلم های سینمایی و پخش گرفته تا چندرسانه ای و چاپ دیجیتال متفاوت است. او هنرمندی است که برای دنبال کردن تخیل خود کلاه های زیادی به سر گذاشته و با فداکاری خود پیشرفت می کند. با دانش خود ، او خود را در تمام جنبه های CGI اعمال کرده است ، از پایه های 3D و شروع به کار تا خط انیمیشن ، نقاشی مات ، آهنگسازی ، ردیابی حرکت ، سیال ، پویایی و رندر.