لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine: Character UI
Unreal Engine: Character UI
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یاد بگیرید که یک رابط کاربری تعاملی و قابل ویرایش شخصیت مانند God of War، Final Fantasy، The Witcher یا Madden ایجاد کنید! نحوه دانلود، نصب و راه اندازی یک پروژه در Unreal Engine نحوه ایجاد منوها با استفاده از نقشه های ویجت Unreal Engine نحوه ایجاد متغیرها، توابع و نوشتن اسکریپت های طرح نحوه چیدمان صفحه منوی کاراکتر نحوه ایجاد تعاملی صفحه منوی کاراکتر چگونه برای اتصال داده ها از یک جدول داده (صفحه گسترده) به عناصر در صفحه منوی کاراکتر ما نحوه ایجاد یک ذخیره بازی، بارگذاری یک ذخیره بازی و بازنویسی ذخیره بازی چگونه داده های کاراکتر را قابل ویرایش کنیم و داده های به روز را ذخیره کنیم نحوه تغییر کاراکترهای قابل پخش پیش نیازها:پیشنهاد شده: دانش اولیه کامپیوتر پیشنهاد شده: رایانه رومیزی با ویندوز 7 (یا جدیدتر) 64 بیتی - یا - مک با Mac OS X 10.9.2 یا بالاتر پیشنهاد شده: 8 گیگابایت رم پیشنهادی: پردازنده چهار هسته ای اینتل یا AMD پیشنهاد می شود : کارت گرافیک سازگار با DirectX 11 پیشنهاد شده: Unreal Engine نسخه 4.26 یا بالاتر بدون نیاز به تجربه برنامه نویسی! شما یاد خواهید گرفت که از "اسکریپتنویسی طرحنویسی" Unreal برای ایجاد عملکرد استفاده کنید!
در این دوره آموزشی ساخت بازی، نحوه استفاده از طرحوارههای ویجت Unreal Engine برای ایجاد یک UI (رابط کاربری) مبتنی بر کاراکتر را خواهید آموخت. این نوع رابط را می توان در همه سبک های بازی پیدا کرد! بازی هایی مانند The Witcher، God of War، Final Fantasy و Madden Football همگی دارای رابط کاربری شخصیت هستند. دانستن نحوه استفاده از نقشههای ویجت برای کسانی که میخواهند طراح UX (تجربه کاربر) یا UI (رابط کاربری) در پروژه Unreal Engine باشند، یک مهارت حیاتی است!
این دوره شامل 80 درس ویدیویی جالب برای دنبال کردن است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه:
یک پروژه را با استفاده از Unreal Engine دانلود، نصب و راه اندازی کنید
افزونه (رایگان!) محتوای بازار (چند بسته دارایی شخصیت Paragon)
وارد کردن دارایی های خارجی
یک طرحبندی رابط کاربری مبتنی بر کاراکتر
ایجاد کنید
با بسیاری از انواع مختلف " ویجت " موجود در نقشه های ویجت کار کنید و آنها را درک کنید، از جمله:
دکمه ها
تصاویر
جعبه های نوشتاری
جعبه های عمودی افقی
جعبههای اسپینر
لغزنده
پانل های شبکه یکنواخت
جدول داده ایجاد کنید
دادهها را از یک جدول داده استخراج کنید و دادهها را به متغیرهای ویجت در رابط کاربری ما متصل کنید
ایجاد متغیرها، توابع نوشتن، و ایجاد اسکریپت برای ایجاد یک رابط کاربری تعاملی و قابل ویرایش
متحرک سازی ابزارک ها (مانند دکمه ها)
آیا تغییرات رابط کاربری روی شخصیت درون بازی ما تأثیر می گذارد (مانند سرعت کاراکتر)
یک سیستم ذخیره/بارگذاری ایجاد کنید
و بیشتر!
با دانش بهدستآمده در این درسهای ویدیویی، مهارتهای لازم برای شروع ایجاد رابط کاربری شخصیت خود را خواهید داشت!
سرفصل ها و درس ها
راه اندازی پروژه
Project Setup
پرایمر پروژه
Project Primer
دانلود و نصب کنید
Download & Install
ایجاد پروژه
Project Creation
بسته های محتوا را اضافه کنید
Add Content Packs
چیدمان اصول کاراکتر
Character Basics Layout
دارایی های وارداتی
Import Assets
ایجاد طرح ویجت
Widget Blueprint Creation
نمایشگر نقشه ویجت
Widget Blueprint Display
طرحبندی عکس و نام کاراکتر
Character Pic & Name Layout
چیدمان نقش شخصیت
Character Role Layout
ایجاد ویجت سفارشی
Custom Widget Creation
چیدمان قرابت کاراکترها
Character Affinities Layout
چیدمان وضعیت کاراکتر
Character Status Layout
طرح بندی تغییر کاراکتر
Character Change Layout
چیدمان دسته کاراکتر
Character Category Layout
دارایی های داده شخصیت
Character Data Assets
ساختار شخصیت
Character Structs
جدول داده های کاراکتر
Character Data Table
جدول داده های صادراتی
Export Data Table
جدول داده های وارداتی
Import Data Table
پیوندهای داده کاراکتر
Character Data Bindings
طرح نمونه بازی
Game Instance Blueprint
تابع داده کاراکتر را دریافت کنید
Get Character Data Function
صحافی نام کاراکتر
Character Name Binding
رفع اشکال اتصال ویجت
Widget Binding Bug Fix
صحافی تصویر کاراکتر
Character Image Binding
کاراکتر نقش بند
Character Role Binding
پیوندهای قرابت کاراکتر
Character Affinity Bindings
اتصال سطح کاراکتر
Character Level Binding
کاراکتر پول صحافی
Character Money Binding
کاراکتر XP Binding
Character XP Binding
صحافی رنگ کاراکتر
Character Color Binding
اسکریپت های تغییر کاراکتر
Character Change Scripts
طرح کنترل پخش کننده
Player Controller Blueprint
تغییر کاراکتر (UI) شماره 1
Character Change (UI) #1
تغییر کاراکتر (UI) شماره 2
Character Change (UI) #2
تغییر شخصیت (بازی) شماره 1
Character Change (Game) #1
تغییر شخصیت (بازی) شماره 2
Character Change (Game) #2
تغییر شخصیت (بازی) شماره 3
Character Change (Game) #3
چیدمان توانایی های شخصیت
Character Abilities Layout
چیدمان پایه توانایی ها
Abilities Base Layout
طرح بندی نماد و دکمه توانایی
Ability Icon & Button Layout
چیدمان نام و توضیحات توانایی
Ability Name & Description Layout
طرح بندی ویژگی های توانایی
Ability Properties Layout
اتصالات توانایی کاراکتر
Character Ability Bindings
قابلیت اتصال نماد
Ability Icon Binding
قابلیت Binding نام
Ability Name Binding
قابلیت شرح صحافی
Ability Description Binding
قابلیت اتصالات نام ویژگی
Ability Property Name Bindings
Bindings ارزش ویژگی توانایی
Ability Property Value Bindings
کاراکتر توانایی FX
Character Ability FX
قابلیت انیمیشن ویجت
Ability Widget Animations
قابلیت عملکرد شناور
Ability Hover Function
اسکریپت توانایی کاراکتر
Character Ability Scripts
اسکریپت دکمه پیش فرض قابلیت
Ability Default Button Script
نمایش نظرات