آموزش غیر واقعی: طرح

Unreal: Blueprint

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه از Blueprints ، زبان اسکریپت نویسی بصری برای پروژه های تجسم غیر واقعی استفاده کنید. این دوره یک پایه محکم برای درک نحوه ساخت در Unreal با Blueprints فراهم می کند. مربی اسکات پاگانو مفاهیم اساسی Blueprints را کاوش کرده و در ایجاد دارایی های مبتنی بر Blueprint کاربردی ایجاد می کند. وی همچنین اصول برنامه نویسی متغیرها و رویدادها را نشان می دهد ، نحوه انتقال داده ها بین Blueprints مختلف برای ساخت سیستم مقیاس پذیر مدولار را نشان می دهد ، در مورد انیمیشن Blueprints و موارد دیگر بحث می کند.
موضوعات شامل:
  • نحوه کار ویرایشگر طرح نقشه
  • کار با متغیرها
  • ایجاد رویدادهای سفارشی
  • تنظیم متغیرها بین طرحها
  • متحرک سازی اشیا and و مواد در Blueprints
  • استفاده از ورودی صفحه کلید و کنترل کننده بازی در Blueprints
  • ایجاد یک طرح انیمیشن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی را می دانم What to know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. مبانی طرح 1. Blueprint Basics

  • طرح را ایجاد کنید Create Blueprint

  • طرح بازی را از بازیگر بسازید Create Blueprint from actor

  • نمای کلی ویرایشگر طرح Blueprint editor overview

  • پنجره قطعات Components window

  • کارکرد Functions

  • ماکرو Macros

  • چاپ داده ها به صفحه نمایش Print data to screen

2. متغیرها و رویدادها 2. Blueprint Variables and Events

  • کار با متغیرها Working with variables

  • متغیرها دریافت و تنظیم شوند Variables Get and Set

  • جریانهای تصادفی ایجاد کنید Create random streams

  • ایجاد رویدادهای سفارشی Creating custom events

  • رویدادهای سفارشی بین Blueprints Custom events between Blueprints

  • ارسال داده به مواد Sending data to materials

  • ارتباط مرکز اطلاعات پایگاه داده Database hub communication

  • متغیرها را بین Blueprints دریافت و تنظیم کنید Get and set variables between Blueprints

3. طرح دارایی ساختمان 3. Blueprint Asset Building

  • طرح دارایی را با دارایی ایجاد کنید Create Blueprint with assets

  • تحریک اشیاء در Blueprint Animate objects in Blueprint

  • تحریک کردن مواد با Blueprint Animate material with Blueprint

4- کنترلرها و ماشه ها 4. Controllers and Triggers

  • صفحه کلید و ورودی کنترلر بازی Keyboard and game controller input

  • ناوبری کنترلر بازی ، قسمت 1 Game controller navigation, part 1

  • ناوبری کنترلر بازی ، قسمت 2 Game controller navigation, part 2

  • ناوبری کنترلر بازی ، قسمت 3 Game controller navigation, part 3

5. طرح های انیمیشن 5. Animation Blueprints

  • جعبه تنظیم Trigger box setup

  • Blueprint انیمیشن ایجاد کنید Create animation Blueprint

  • دستگاه دولتی ایجاد کنید Create state machine

  • نمودار رویداد انیمیشن Animation Blueprint event graph

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش غیر واقعی: طرح
جزییات دوره
1h 51m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
25,850
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com