آموزش مجسمه سازی و خالص سازی در سطح سخت در Cinema 4D

Hard Surface Sculpting and Retopologizing in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از ابزار مجسمه سازی CINEMA 4D می توانید مدل های سطح سخت و بدون محدودیت های اعمال شده توسط تکنیک های سنتی چند ضلعی و NURBS ایجاد کنید. سپس می توانید مجدداً از مجسمه خود استفاده کنید و یک مدل سبک تر مناسب برای صحنه های پیچیده و انیمیشن تولید کنید. در واقع مدل مجسمه سازی شما به قاب تبدیل می شود که می توانید در اطراف آن یک مدل چند ضلعی خوش ساخت بسازید.

در این دوره ، متخصص مدل سازی آدام تراشتنبرگ به بینندگان نشان می دهد که چگونه از ابزارهای مجسمه سازی در C4D برای ایجاد یک مدل سطح سخت ، جمع بندی مجدد از مدل مجسمه سازی ، بازگشت به حالت مجسمه سازی برای اضافه کردن جزئیات خوب و ایجاد نقشه های بافتی که تخمین جزئیات را تخمین می زند ، به بینندگان نشان می دهد - بدون وزن چند ضلعی ها. او مراحل را با استفاده از یک مدل سفینه فضایی فانتزی به نمایش می گذارد ، نوعی که می توانید در بازی های ویدیویی حرفه ای ، تلویزیونی یا فیلم های سینمایی ببینید. تماشا کنید و بیاموزید که چگونه از این تکنیک ها برای ساختن خود استفاده کنید.
موضوعات شامل:
  • ترسیم فرم خشن
  • ساخت یک مدل چند ضلعی ساده
  • کار با برس و ماسک مجسمه سازی C4D
  • جمع آوری مجدد مدل مجسمه سازی
  • ایجاد نقشه های دست انداز ، طبیعی و جابجایی برای افزودن جزئیات دقیق

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ساخت مدل پایه 1. Building the Base Model

  • چرا اول طرح می کنیم Why we sketch first

  • شکل خشن را روی کاغذ بکشید Sketching the rough form on paper

  • رسم فرم خشن از مکعب Sketching the rough form from a cube

  • با استفاده از برش های چاقو برای شکل دادن به مدل Employing knife cuts to shape the model

  • چند ضلعی های اکسترود Extruding polygons

  • آماده سازی پایه پایه برای مجسمه سازی Preparing the base mesh for sculpting

2. فهمیدن برس و ماسک های مجسمه سازی 2. Understanding Sculpting Brushes and Masks

  • یادگیری اهمیت کار کم تا زیاد Learning the importance of working low to high

  • با استفاده از تقارن مجسمه سازی Using Sculpt Symmetry

  • کاوش فرم با قلم مو Grab Exploring form with the Grab brush

  • با استفاده از برس های Wull و Wax ، ساختمان را جمع کنید Building mass with the Pull and Wax brushes

  • برس موم را چک کنید Checking out the Wax brush

  • درمورد قلم های Scrape و Fill را کاوش کنید Exploring the Scrape and Fill brushes

  • کار با قلم مو Pinch Working with the Pinch brush

  • با استفاده از برس Flatten Using the Flatten brush

  • لایه های مجسمه سازی و استفاده از Erase Sculpting layers and using Erase

  • استفاده از ماسک برای ایجاد انتقال سطح سخت Using masks to create hard surface transitions

  • جلسه مدل سازی Modeling session

3. تنظیم مرحله کار Retopo 3. Setting the Stage for Retopo Work

  • استخراج مدل هدف روپو Extracting the retopo target model

  • تهیه مدل هدف Preparing the target model

  • معرفی ابزار Polygon قلم / ایجاد Introducing the Polygon Pen/Create tools

4- بازاریابی مدل 4. Retopologizing the Model

  • استراتژیک توپولوژی جدید Strategizing the new topology

  • ایجاد توپولوژی جدید Creating the new topology

  • بررسی یکپارچگی مدل Checking the model's integrity

  • تنظیم نقشه برداری UV اولیه Setting up basic UV mapping

  • اضافه کردن هندسه با ابزارهای چند ضلعی استاندارد Adding geometry with standard polygon tools

5- مجسمه سازی جزئیات خوب 5. Sculpting the Fine Detail

  • بازگشت به مجسمه سازی Returning to sculpting

  • برش جزئیات Cutting in the detail

  • با استفاده از خراب کردن اسپلین Using spline snapping

  • استفاده از تمبر Using stamps

  • استفاده از استنسیل Using stencils

  • پخت نقشه ها Baking out the maps

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی و خالص سازی در سطح سخت در Cinema 4D
جزییات دوره
2h 35m
34
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
36,841
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Trachtenberg Adam Trachtenberg

آدام تراچنبرگ یک هنرمند مستقل سه بعدی مستقر در میامی ، فلوریدا است. او محتوای استودیویی سه بعدی در سراسر جهان ایجاد می کند. در حالی که بیشتر کارهای او از دنیای تبلیغات ناشی می شود ، وی همچنین برای انیمیشن های پزشکی ، کتاب های درسی ، رسانه های تعاملی ، جلد آلبوم ها ، مطالعات مهندسی و طراحی معماری ، مطالبی را تهیه کرده است. وی CINEMA 4D را در نمایشگاه های تجاری در سراسر کشور نشان می دهد و آموزش های CINEMA 4D را در محل میامی ارائه می دهد. او قبل از تبدیل شدن به یک هنرمند تمام وقت 3D بیش از دهها سال پیش ، او به عنوان یک دادخواه و وکیل دادگستری حرفه ای بسیار کمتری سرگرم کننده داشت.