لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
Substance Designer 2018 آموزش
Substance Designer 2018 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. در این دوره آموزشی مقدماتی موارد ضروری Substance Designer 2018 را بیاموزید. مربی Joel Bradley با مروری بر یک نمودار ماده از پیش ساخته شده ، قدرتها و روند کار غیر مخرب Substance Designer را نشان می دهد. وی اصول ، مانند پیمایش رابط ماده Designer ، تنظیم تنظیمات مهم ، وارد کردن مش و نقشه و استفاده از نماهای 2D ، 3D و Graph را پوشش می دهد. سپس او به آرایه بزرگی از گره های اساسی "اتمی" در Substance Designer از جمله گره های Blend ، Curve ، Slope Blur ، Normal ، Gradient و Water Level منتقل می شود. این گره ها قلب جریان کار Substance Designer را تشکیل می دهند. سپس بیاموزید که چگونه یک پانورامای محیطی سفارشی از ابتدا ایجاد کنید ، و موضوعات پیشرفته تری مانند مواد MDL ، توابع و FX-Maps را کاوش کنید. سرانجام ، جوئل با قرار دادن ماده ای برای استفاده ، نشان می دهد که چگونه بسته مواد را به موتور بازی مانند موتور غیرواقعی 4 وارد کنید ، دوره را خاتمه می دهد.
موضوعات شامل:
انتخاب الگوی صحیح نمودار li>
وارد کردن مش و نقشه li>
تنظیم طرح UI
کار با نماهای نمودار ، 3D و 2D
استفاده از گره های اتمی li>
ایجاد و ترکیب موارد عادی li>
ترکیب اشکال با هم li>
ایجاد مواد MDL
ساخت نقشه FX
انتشار ماده li>
استفاده از ماده ای در غیرواقعی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
طراح مواد
Substance Designer
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
1. تنظیم طراح مواد
1. Substance Designer Setup
گفتگوی خوش آمدید
The Welcome dialogue
تنظیمات برگزیده و تنظیم مهم
Preferences and important setup
بسته مواد چیست؟
What is a substance package?
نمودار ماده چیست؟
What is a substance graph?
انتخاب الگوی صحیح نمودار
Choosing the correct graph template
ویژگی های نمودار را تنظیم کنید
Setting your graph properties
مش قبل از صادرات
Mesh setup prior to export
وارد کردن مش و نقشه به Designer
Importing meshes and maps into Designer
پخت نقشه های مخصوص مش
Baking out mesh-specific maps
2. محل های UI و ابزار
2. UI and Tool Locations
طرح UI را تنظیم کنید
Adjust the UI layout
گزینه ها و گزینه های منو
Menu items and options
بخش Explorer
The Explorer section
کتابخانه چیست؟
What is the Library?
بخش پارامترها
The parameters section
3. با استفاده از نمای نمودار در Designer
3. Using the Graph View in Designer
پیمایش و استفاده از نمای Graph
Navigating and using the Graph view
با استفاده از گزینه های دسترسی سریع نمودار
Using the graph's quick access options
بازخورد اطلاعات نمودار را تنظیم کنید
Setting up the graph's information feedback
با استفاده از نوار ابزار نمودار نمودار
Using the Graph view toolbars
با استفاده از اندازه پیش نمایش
Utilizing the preview size
4. نماهای سه بعدی و 2 بعدی
4. 3D and 2D Views
با استفاده از نمای سه بعدی
Using the 3D view
منو صحنه و مواد
Scene and Materials menu
چراغ ها و کنترل دوربین
Lights and camera controls
تنظیمات محیط و صحنه
Environment and scene settings
گزینه ها را نمایش داده و ارائه دهید
Display and render options
حرکت در نمای 2D
Navigating the 2D view
2D کنترل های اساسی را مشاهده کنید
2D view essential controls
5- استفاده از گرههای اتمی
5. Using Atomic Nodes
اضافه کردن گره های bitmap
Adding bitmap nodes
بحث در مورد قدرت گره Blur
Discussing the power of the Blur node
با استفاده از گره های ترکیبی
Using blend nodes
استفاده از گره Curve
Utilizing the Curve node
الگوهای با شکل Mapper
Patterns with the Shape Mapper
جزئیات را با گره Slope Blur اضافه کنید
Adding detail with the Slope Blur node
با استفاده از گره های شکل
Using shape nodes
ایجاد الگوهای با گره Splatter
Creating patterns with the Splatter node
ایجاد عادی
Creating normals
ترکیب عادی
Combining normals
ایجاد نقشه های ارتفاع
Creating height maps
ایجاد رنگ با گره های شیب
Creating color with the gradient nodes
اضافه کردن خاک رویه
Adding procedural dirt
با استفاده از ابزار متن
Using the text tool
واقع گرایی را با گره سطح آب اضافه کنید
Adding realism with the Water Level node
نقشه های پیچیده ارتفاع با Shape Extrude
Complex height maps with Shape Extrude
6. ایجاد پانوراماهای محیطی سفارشی
6. Creating Custom Environment Panoramas
اضافه کردن گره Panorama Shape
Adding the Panorama Shape node
شکل ها را با هم می آمیزند
Blending shapes together
7. مواد MDL
7. MDL Materials
MDL چیست؟
What is MDL?
ایجاد نمودار MDL
Creating the MDL graph
اصول اولیه یک سایه بان MDL
The basics of an MDL shader
نهایی کردن ناهمسانگرد BSDF
Finalizing the Anisotropic BSDF
8. توابع و نقشه های FX
8. Functions and FX Maps
توابع چیست؟
What are functions?
افزودن نقشه FX
Adding the FX map
ساختن نقشه FX ، قسمت 1
Building an FX map, part 1
ساختن نقشه FX ، قسمت 2
Building an FX map, part 2
نهایی کردن توابع
Finalizing the functions
9. صادرات و استفاده از بسته بندی مواد
9. Exporting and Using a Substance Package
در معرض پارامترهای ماده
Exposing substance parameters
صادرات
Exporting
انتشار یک ماده
Publishing a substance
وارد کردن یک ماده به UE4
Importing a substance into UE4
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات