لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ضروری 3ds Max 2023
3ds Max 2023 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
3ds Max برای ابزارهای مدل سازی و رندر آن شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری، ساخت، توسعه بازی و گرافیک حرکت به بازی می آیند. ده ها تن از ویژگی ها و تکنیک های کارشناسی ارشد، از مدل سازی و بافت به روشنایی و رندر وجود دارد. این دوره 3ds Max 2023 را از زمین بالا می برد. مربی Aaron F. Ross، یک مرور کلی از کل بسته را ارائه می دهد، و همچنین مهارت های ضروری که هنرمندان 3D نیاز به ایجاد دارایی های حرفه ای دارند. هارون به شما نشان می دهد که چگونه می توان در اطراف رابط 3DS MAX را به دست آورد و آن را با توجه به تنظیمات خود سفارشی کنید. او تکنیک های مختلف مدل سازی را نشان می دهد: اسپلینت، چند ضلعی و سطوح زیرزمینی. هارون فرایندهای طرح بندی و عملکرد دوربین، نور مصنوعی و طبیعی و استفاده از مواد و نقشه های بافت را توضیح می دهد. او بهترین شیوه ها را برای ساخت سلسله مراتب و متحرک با کلید های فریزر نشان می دهد و با بررسی گزینه هایی برای رندر ها همراه با 3DS Max، مانند Arnold و Quicksilver، نتیجه می گیرد.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی 3ds Max 2023
Introducing 3ds Max 2023
با استفاده از فایل های تمرین
Using the exercise files
1. شروع به کار
1. Getting Started
انتخاب فضای کاری
Choosing a workspace
تنظیم تنظیمات
Setting preferences
استفاده از پوشه های پروژه
Using project folders
امتحان فصل
Chapter Quiz
2. رابط 3ds Max
2. 3ds Max Interface
آشنا با رابط کاربری
Getting familiar with the interface
سفارشی کردن یک فضای کاری
Customizing a workspace
سفارشی کردن رنگ های پس زمینه و شبکه
Customizing background and grid colors
ایجاد موارد اولیه با ورود صفحه کلید
Creating primitives with keyboard entry
ایجاد موارد اولیه به صورت تعاملی با ماوس
Creating primitives interactively with the mouse
اشیاء را با انتخاب و جابجایی موقعیتیابی کنید
Position objects with Select and Move
چرخش و مقیاس اشیاء
Rotate and scale objects
پیمایش در ویوپورت ها
Navigating in viewports
Orbit و viewport واگرد
Orbit and viewport Undo
صرفه جویی در زمان با کلیدهای میانبر صفحه کلید
Saving time with keyboard shortcut hotkeys
سفارشی کردن کلیدهای میانبر
Customizing hotkeys
انتخاب حالت های سایه نما
Choosing viewport shading modes
تنظیمات نمای پیشرفته
Advanced viewport settings
پیکربندی طرحبندیهای درگاه نمایش
Configuring viewport layouts
امتحان فصل
Chapter Quiz
3. طرح صحنه
3. Scene Layout
تعیین واحدهای نمایشگر
Specifying display units
تعیین واحدهای سیستم
Specifying system units
تعریف شبکه خانگی
Defining the Home grid
ذخیره صحنه قالب maxstart.max
Saving a maxstart.max template scene
ادغام صحنه ها
Merging scenes
کپی کردن اشیا در یک الگو با Array
Duplicating objects in a pattern with Array
کپی کردن اشیا با Clone
Duplicating objects with Clone
معرفی اسنپ
Introducing Snap
تبدیل دقیق با Grid Snap
Precision transforms with Grid Snap
مشخص کردن نام اشیا با Scene Explorer
Outlining object names with Scene Explorer
جمع آوری اشیا در گروه ها
Collecting objects in Groups
مدیریت لایه های نمایش در Layer Explorer
Managing Display Layers in the Layer Explorer
کنترل ویژگی های نمایش لایه و شی
Controlling object and layer Display Properties
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات