لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش معرفی ظروف مایع در مایا
Introduction to Fluid Containers in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
این آموزش مایا نحوه تولید شبیهسازی سیال از ابتدا و تمام ویژگیهای کلیدی در گره شکل سیال را پوشش میدهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر. این آموزش مایا نحوه تولید شبیه سازی سیال از ابتدا و تمام ویژگی های کلیدی در گره شکل مایع را پوشش می دهد. چند چیز که ما یاد خواهیم گرفت شامل تنظیمات شبیهسازی دینامیکی، تنظیم دما و سوخت، تبدیل شبیهسازی سیال به هندسه، و کار با ویژگیهای سایهزنی است. این آموزش برای هنرمندان مبتدی که تازه با Maya و Fluids آشنا هستند و همچنین هنرمندان باتجربه مایا که به دنبال توضیحی در مورد اینکه یک ویژگی خاص چه می کند بسیار عالی است. این آموزش نگاهی مقدماتی به Fluid Containers دو بعدی و سه بعدی در مایا است. Fluids in Maya بخشی از مجموعه ابزار نامحدود است و توانایی ایجاد برخی شبیهسازیهای شگفتانگیز را دارد که دستیابی به آنها با شبیهسازی ذرات به تنهایی بسیار سخت است. این آموزش ویژگی های مختلف در گره شکل سیال و همچنین گردش کار هنگام ایجاد شبیه سازی سیال را بررسی می کند. هدف این است که به شما کمک کند تا سطح راحتی را با مایا مایعات به دست آورید تا برای آموزش مایعات پیشرفته آماده شوید. ما همچنین امیدواریم که اعتماد به نفس آزمایش خود را به دست آورید و یاد بگیرید که چگونه شبیه سازی های خود را در مایا ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی ظروف مایع در مایا
Introduction to Fluid Containers in Maya
تفاوت بین کانتینرهای دو بعدی و سه بعدی
Difference Between 2D and 3D Containers
اضافه کردن امیترها و تنظیم وضوح و مرزها
Adding Emitters and Setting Resolution and Boundaries
استفاده از فیلدهای ارتفاع با کانتینرها
Using Height Fields with Containers
بررسی روشهای محتوای گره شکل سیال
Exploring Content Methods of the Fluid Shape Node
نمایش ویژگی های گره شکل سیال
Display Attributes of the Fluid Shape Node
تنظیم ویژگی های شبیه سازی پویا
Adjusting the Dynamic Simulation Attributes
تنظیم چگالی ذرات
Adjusting the Density of Particles
نگاهی به ویژگی های سرعت و آشفتگی
Looking at the Velocity and Turbulence Attributes
کار با دما، سوخت و رنگ
Working with Temperature, Fuel, and Color
رندر سطح
Surface Rendering
تبدیل شبیه سازی سیال به سطح چند ضلعی
Converting Fluid Simulation to Polygon Surface
تنظیم ویژگی های سایه
Adjusting the Shading Attributes
افزودن بافت نویز به یک ظرف مایع
Adding Noise Texture to a Fluid Container
شبیه سازی سیالات روشنایی
Lighting Fluid Simulations
انتشار مایعات از اجسام
Emitting Fluids from Objects
مایع رنگ آمیزی در ظرف
Painting Fluid into a Container
تنظیم سقوط
Adjusting Fall Off
استفاده از Curve برای درایو شبیه سازی
Using Curve to Drive Simulations
کار با ایالات اولیه
Working with Initial States
گسترش ظرف مایع
Extending the Fluid Container
استفاده از هندسه به عنوان اشیاء برخورد
Using Geometry as Collision Objects
شبیه سازی بدن صلب با سیالات
Rigid Body Simulations with Fluids
مختل کردن سیالات با میدان های حرکتی
Disrupting Fluids with Motion Fields
شبیه سازی سیالات کش
Caching Fluids Simulations
استفاده از سیالات برای بافت اجسام
Using Fluids to Texture Objects
تنظیم ویژگی ها در امیتر
Adjusting Attributes on an Emitter
نمایش نظرات