این دوره با جدیدترین محتوا و جدیدترین تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی مدرن (Unreal Engine 5 2022) ساخته شده است
بهترین راه برای یادگیری هر چیزی این است که آن را به روشی واقعا سرگرم کننده انجام دهید و این دوره از اینجا سرچشمه می گیرد. اگر میخواهید یاد بگیرید که چگونه این بازیهای باورنکردنی ساخته میشوند، جایی بهتر از این دوره برای شروع وجود ندارد.
ما مطمئن شدیم که این دوره همه چیزهایی را که شما نیاز دارید تا شما را از یک مبتدی (حتی با تجربه کدنویسی صفر) هدایت کند و به آرامی شما را به سطح متوسط برساند، دارد.
من پروژه اصلی در این دوره را انتخاب کردم که یک پلتفرم سه بعدی اول شخص باشد، زیرا نه تنها دارای کتابخانه وسیعی از مفاهیم توسعه بازی است که می توانیم پیاده سازی و یاد بگیریم.
همچنین به این دلیل که بسیار ساده است (مخصوصاً اگر مبتدی هستید) به کاوش در آن بپردازید و سفر توسعه بازی خود را شروع کنید.
همه چیز در این دوره با دقت طراحی شده است، بررسی و بازسازی شده است تا بهترین تجربه ممکن را در اختیار شما قرار دهد و یادگیری خود را تا حد امکان به حداکثر برساند.
بنابراین نه تنها زمان بسیار خوبی برای یادگیری خواهید داشت، بلکه با دور شدن از این دوره با ابزارهای زیادی در زرادخانه خود برای ادامه سفر خود در غرب وحشی توسعه بازی، بیشترین ضربه را نیز خواهید داشت.
بخش 1: مقدمه
با دانلود Epic Games Launcher شروع می کنیم. Unreal Engine 5 را دانلود می کنیم و زمین را می گذاریم. ما کمی از تاریخچه موتور Unreal Engine را درک خواهیم کرد و اولین بازی خود را فقط برای اینکه خودمان را به حال و هوا برسانیم، می سازیم.
بخش 2: ایجاد ویرایشگر سطح دنیای مجازی
در این بخش، ما شروع به یادگیری اصول اولیه viewport می کنیم. ما نحوه حرکت در نما را می دانیم، از پیمایش های مختلف استفاده می کنیم و یاد می گیریم که هر پنجره ای که در مقابل خود می بینیم چه کاری انجام می دهد.
بخش 3: بازیگران معماری غیرواقعی
در این بخش با بازیگران آشنا خواهیم شد. ما بازیگران مش استاتیک، برس های هندسی، حجم ها و مواد را درک خواهیم کرد. ما کار خود را با ایجاد و یادگیری تنظیم نور و اتمسفر به جای استفاده از نوری که به ما داده شده است، به پایان می بریم.
بخش 4: CyberSpy 3027 - ساختن دنیای ما
این بخش نقطه اوج آنچه در 2 بخش قبلی آموختیم خواهد بود. ما نور، جو و خط افق را تنظیم خواهیم کرد. ما اولین سطح خود را ایجاد می کنیم و ساختار اساسی درونی خود را برای شروع کار با ویژگی های آینده می سازیم.
بخش 5: برنامه نویسی تصویری طرح اولیه
وقت آن است که مفهوم برنامه نویسی Blueprint را به روشی بسیار آسان درک کنید. معنی پنجرههای رابط را میفهمیم، به گرهها میرویم، آنها را به هم متصل میکنیم و یک کنترل جریان بین آنها ایجاد میکنیم. ما همچنین به بررسی جدول زمانی انیمیشن های ساده می پردازیم.
بخش 6: CyberSpy 3027 - Moving Platform
با قدرت های جدید برنامه نویسی خود، می خواهیم یک پلت فرم متحرک ساخته شده از شیشه ایجاد کنیم. ما صفحات فعال سازی را اضافه می کنیم تا آنها را روشن کنیم. و ما دشمنانی ایجاد خواهیم کرد که در اطراف پرواز می کنند و سعی می کنند ما را بکشند.
بخش 7: ایجاد تجربیات تعاملی
اکنون که یک سطح و چیزهایی در حال حرکت در آن هستیم، زمان آن است که آن را با استفاده از کاراکترها تجربه کنیم. ما متوجه خواهیم شد که Pawn چیست، چگونه آن را به یک کاراکتر تبدیل کنیم، کنترلهایی را روی آن اعمال کنیم و مطمئن شویم که با دنیای اطراف خود تعامل دارد.
بخش 8: CyberSpy 3027 - ایجاد شخصیت ما
در این بخش کاراکتر را تنظیم می کنیم. اکشن ها و نقشه محوری را به او اضافه کنید تا مطمئن شوید که به درستی در اطراف حرکت می کنیم. و در نهایت حرکت آن را طوری تنظیم کنید که با بازی ما مطابقت داشته باشد.
بخش 9: برخورد فیزیکی
این مانند فیزیکی نیست که در مدرسه یاد می گیرید. پس نگران نباشید. این باعث می شود که برخوردها را اضافه کنیم و بفهمیم که از کجا آمده اند. ایجاد پاسخ زمانی که بازیگران به یکدیگر ضربه می زنند و چگونه رویداد آسیب ایجاد می شود.
بخش 10: CyberSpy 3027 - افزودن فیزیک به پخش کننده
اکنون که برخوردها را درک کردیم، باید آنها را در بازی خود اعمال کنیم. ابتدا 2 نوع سنبله ایجاد می کنیم، آنهایی که آسیب می رسانند و آنهایی که می کشند. جواهراتی را اضافه می کنیم که باید آنها را برداریم و از درهایی که داریم خارج شویم.
بخش 11: کار با صدا
زمان شنیدن موسیقی است. خواهیم فهمید که Audio in Unreal چگونه کار می کند. درباره نشانه های صوتی که امکان برنامه ریزی صداها را فراهم می کند، بیاموزید. و در نهایت ما برای واقع گرایی بیشتر به کاهش صدا خواهیم پرداخت.
بخش 12: CyberSpy 3027 - افزودن SFX به بازی ما
زمانی است که با افزودن جلوههای صوتی و موسیقی به این بازی جان بدهید. حالا بازی ما از حالت استاتیک به پویا می رود. ما موسیقی پسزمینه و SFX را به بازیگران مختلفی که در دنیای خود داریم اضافه میکنیم.
بخش 13: رابط کاربری گرافیکی غیرواقعی
اکنون وقت آن است که یک رابط کاربری برای بازی خود ایجاد کنیم. ما در مورد ویجت بلوپرینت ها، جایی که متون، دکمه ها و تصاویر خود را ایجاد، سازماندهی و سفارشی می کنیم، یاد خواهیم گرفت. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه آنها را متصل کنیم و آنها را متحرک کنیم.
بخش 14: CyberSpy 3027 - افزودن HUD
در این بخش، سلامت بازیکن خود را با استفاده از نوار پیشرفت نمایش خواهیم داد. ما را تجسم کنید که در حال آسیب دیدن و برداشتن جواهرات هستیم. ما یک منوی اصلی، منوی مکث و یک صفحه مرگ ایجاد خواهیم کرد. در نهایت یک افکت محو ورود و خروج برای انتقال نرمتر اضافه میکنیم.
10 سطح (حداقل) با استفاده از تمام ویژگی های مختلفی که در طول دوره خود ایجاد کرده ایم ایجاد کنید. هر کدام باید به تدریج سختتر از قبل باشد و هر کدام باید عناصر جذابتری نسبت به قبل داشته باشند
مهندس نرم افزار :: توسعه دهنده بازی :: Entrepreneur سلام، اسم من مایکل مور است. من یک مهندس نرم افزار از یکی از معتبرترین دانشگاه های خاورمیانه و بنیانگذار DoubleM Dev هستم. من در حدود 11 سالگی کدنویسی را شروع کردم، زمانی که پدرم اولین خطوط من از HTML را به من یاد داد، و هرگز به گذشته نگاه نکرده ام. من یک مهندس نرم افزار با بیش از 10 سال سابقه کار هستم. من بنیانگذار DoubleM GameDev، یک شرکت پیشرو نرم افزار توسعه بازی در خاورمیانه هستم. در طول سالها، من به صدها دانشآموز کمک کردهام تا بازیهای دنیای واقعی بسازند، نحوه کدنویسی را بیاموزند و زندگی خود را برای فرصتهایی در بسیاری از زمینههایی که نیاز به مهارت برنامهنویسی نرمافزاری دارند، تنظیم کنند. و من به شما کمک خواهم کرد که همین کار را انجام دهید. من به سی شارپ، جاوا، سی پلاس پلاس و پایتون تسلط کامل دارم و هدف من این است که همه اینها و موارد دیگر را به روشی سرگرم کننده به شما آموزش دهم. من نمی توانم صبر کنم تا سفر شما را با شما آغاز کنم و در هر قدم شما را همراهی کنم.
نمایش نظرات