آموزش جاوا اسکریپت ES2015: اضافات و تغییرات به ES5 (تعاملی)

JavaScript ES2015: Additions and Changes to ES5 (Interactive)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: برخی از جدیدترین و جالب‌ترین ویژگی‌های این نسخه به‌روزرسانی شده ES2015 (ES6) جاوا اسکریپت را بررسی کنید. این دوره تعاملی قبلاً با نام ES2015 شناخته می شد: شکل جاوا اسکریپت به مدرسه کد.

سرفصل ها و درس ها

اعلامیه ها Declarations

  • با استفاده از let Using let

  • چالش: بازسازی برای اجازه Challenge: Refactoring to let

  • استفاده از حلقه‌های let in for Using let in for loops

  • چالش: Vars and the for Loop Challenge: Vars and the for Loop

  • با استفاده از const Using const

  • چالش: Refactoring شماره جادویی Challenge: Refactoring Magic Number

  • چالش: رفع خطای const Challenge: Fix const Error

کارکرد Functions

  • پیش فرض های عملکرد Function Defaults

  • چالش: رفع آرگومان های تعریف نشده Challenge: Fixing Undefined Arguments

  • چالش: پارامترهای اساسی با نام Challenge: Basic Named Parameters

  • چالش: جایگزینی شی با پارامترهای نامگذاری شده Challenge: Replacing Object With Named Parameters

  • Rest Params، Spread Op، Arrow Func Rest Params, Spread Op, Arrow Func

  • چالش: Refactoring برای Rest Params Challenge: Refactoring to Rest Params

  • چالش: اپراتور Spread Challenge: The Spread Operator

  • چالش: عملکردهای پیکان در عمل Challenge: Arrow Functions in Action

اشیاء، رشته ها و Object.assign Objects, Strings, and Object.assign

  • اشیاء و رشته ها Objects and Strings

  • چالش: ساختن اشیا با نحو جدید Challenge: Building Objects With the New Syntax

  • چالش: Shortthand Initializer Object Challenge: Object Initializer Shorthand

  • چالش: تخریب شی Challenge: Object Destructuring

  • چالش: روش کوتاه نویسی اولیه Challenge: Method Initializer Shorthand

  • چالش: درون یابی رشته ای Challenge: String Interpolation

  • چالش: رشته های الگو Challenge: Template Strings

  • شیء.تخصیص Object.assign

آرایه ها، نقشه ها و مجموعه ها Arrays, Maps, and Sets

  • آرایه ها Arrays

  • چالش: پارامترهای تخریب و استراحت Challenge: Destructuring and Rest Parameters

  • چالش: تخریب از ارزش های بازگشتی Challenge: Destructuring From Return Values

  • چالش: برای... از حلقه Challenge: The for...of Loop

  • نقشه ها Maps

  • چالش: افزودن ورودی به یک شی نقشه Challenge: Adding Entries to a Map Object

  • چالش: تکرار نقشه ها با برای...از Challenge: Iterating Maps With for...of

  • مجموعه ها Sets

  • چالش: استفاده از مجموعه ها Challenge: Using Sets

  • چالش: مجموعه ها و برای...از Challenge: Sets and for...of

  • چالش: مجموعه ها و تخریب Challenge: Sets and Destructuring

کلاس ها و ماژول ها Classes and Modules

  • کلاس ها Classes

  • چالش: از کارکرد تا کلاس Challenge: From Function to Class

  • چالش: زیر طبقه بندی Challenge: Subclassing

  • ماژول ها - قسمت اول Modules - Part I

  • چالش: وارد کردن ماژول ها Challenge: Importing Modules

  • چالش: صادرات نامدار Challenge: Named Exports

  • چالش: واردات صادرات نامدار Challenge: Importing Named Exports

  • ماژول ها - قسمت دوم Modules - Part II

  • چالش: صادرات ثابت Challenge: Exporting Constants

  • چالش: صادرات زیر کلاس ها Challenge: Export Subclasses

وعده ها، تکرار کننده ها و مولدها Promises, Iterators, and Generators

  • وعده ها Promises

  • چالش: نوشتن وعده ها Challenge: Writing Promises

  • چالش: گرفتن اشتباهات از قول ها Challenge: Catching Errors From Promises

  • تکرار کننده ها Iterators

  • چالش: نوشتن یک شی Iterator سفارشی Challenge: Writing a Custom Iterator Object

  • ژنراتورها Generators

  • چالش: ژنراتورها و برای...از Challenge: Generators and for...of

  • چالش: بازسازی توابع ژنراتور Challenge: Refactoring to Generator Functions

نمایش نظرات

آموزش جاوا اسکریپت ES2015: اضافات و تغییرات به ES5 (تعاملی)
جزییات دوره
1h 46m
52
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Carlos Souza
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Carlos Souza Carlos Souza

کارلوس یک توسعه دهنده نرم افزار است که دائما به دنبال راه های بهتر برای نوشتن کد است. هنگامی که از صفحه کلید مکانیکی خود صداهای بلندی بیرون نمی کشد ، می توان از او سنگ نوردی یا موسیقی نواخت