آموزش آهنگسازی عمیق یک حمله بیگانه در NUKE و آرنولد

Deep Compositing an Alien Invasion in NUKE and Arnold

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش NUKE یاد خواهیم گرفت که چگونه لایه های رندر عمیق از آرنولد برای مایا را در NUKE 8 قرار دهیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه صادرات عمیق از آرنولد را تنظیم کنیم و همچنین چگونه با ترکیب جلوه های جوی و لنز ، یک صحنه پیچیده را ترکیب کنیم. ... همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 20s آهنگسازی عمیق یک حمله بیگانه در NUKE و آرنولد 2 ساعت و 52 دقیقه و 17 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

آهنگسازی عمیق یک حمله بیگانه در NUKE و آرنولد Deep Compositing an Alien Invasion in NUKE and Arnold

  • بررسی صحنه در مایا Examining the Scene in Maya

  • بررسی مواد Hypershade Examining the Hypershade Materials

  • راه اندازی Id Pass برای Color Masking Setting up the Id Pass for Color Masking

  • بررسی تنظیمات روشنایی Examining the Lighting Setup

  • تنظیم مه حجم Setting up the Volumetric Fog

  • تنظیمات اولیه رندر را تنظیم کنید Setting up the Initial Render Settings

  • جدا کردن صنایع دستی شناور در یک لایه رندر Isolating the Hover Crafts in a Render Layer

  • جدا کردن سایه های Hover Craft به یک لایه رندر Isolating Shadows of the Hover Craft to a Render Layer

  • تنظیم بازتابهای زمینی و لایه رندر مه Setting up the Ground Reflections and Fog Render Layer

  • بررسی گذرگاه های Aov در آرنولد Checking Aov Passes in Arnold

  • بهینه سازی تنظیمات نمونه Render Layer Optimizing the Render Layer Sample Settings

  • بررسی پرونده های رندر دسته ای ما Examining Our Batch Render Files

  • مروری بر اسکریپت شبکه NUKE Overview of the NUKE Network Script

  • بررسی دوربین حل و بازیگر روتوسکوپ Examining the Camera Solve and Actor Rotoscope

  • راه اندازی شبکه تصحیح رنگ برای Hovercrafts Setting up Color Correction Network for the Hovercrafts

  • تنظیم Id Pass برای Isolated Masking در تصحیح رنگ Setting up the Id Pass for Isolated Masking in Color Correction

  • افزودن سایه های زمینی به عکس صفحه ما Adding Ground Shadows to Our Plate Shot

  • تنظیم باران ، مه و انعکاس زمین Setting up the Rain, Fog, and Ground Reflection

  • ایجاد یک مه شکن برای شخصیت ما Creating a Fog Holdout for Our Character

  • مروری بر ترکیب عمیق Overview of Deep Compositing

  • با استفاده از گره Deepcrop برای جدا کردن گزینه ها Using the Deepcrop Node to Isolate Selections

  • افزودن بازتاب جعلی بازیگر ما Adding in a Fake Reflection of Our Actor

  • اضافه کردن در لرزش لنزهای شعله ور Adding in Flickering Lens Flares

  • قرار دادن نکات پایان Putting in the Finishing Touches

  • پیش نمایش کامپوزیت Preview of Composite

  • ایجاد تغییرات نهایی در رندر Making Final Changes to the Render

  • رندر نهایی Final Render

نمایش نظرات

آموزش آهنگسازی عمیق یک حمله بیگانه در NUKE و آرنولد
جزییات دوره
2h 53m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Matt Skonicki
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matt Skonicki Matt Skonicki

مت اسکونیکی به عنوان یک هنرمند سینمایی در استودیوی Netherrealm شروع به کار در زمینه بازی های رایج از جمله Blitz: The League ، Ballers و Mortal Kombat کرد. او همچنین به عنوان یک هنرمند فنی شخصیت در John Woo’s Stranglehold and Wheelman کار کرد. در دهه گذشته وی در م institutionsسسات مختلف از جمله کالج کلمبیا و موسسه هنر ایلینوی تدریس کرده است. مت در حال حاضر یک مربی تمام وقت در زمینه جلوه های تصویری در آکادمی Tribeca Flashpoint واقع در قلب شیکاگو است.