آموزش مایا و Fume FX Dust در حال تولید است

Maya and Fume FX Dust in Production

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: گرد و غبار یک اثر بسیار رایج در VFX است. در این دوره ، شما روش های مختلف و کارآمدی را برای ایجاد و ارائه انواع گرد و غبار در یک محیط تولید خواهید دید. نرم افزار مورد نیاز: Maya، FumeFX Plugin، SOuP Plugin. تکنیک های مختلفی برای شبیه سازی گرد و غبار با کیفیت ویژگی در دسترس است. در این دوره ، مایا و Fume FX Dust در تولید ، شما انواع گرد و غبار ناشی از تصادف اتومبیل را در یک گلوله تولیدی شبیه سازی خواهید کرد. ابتدا یاد می گیرید که چگونه با استفاده از پلاگین SOuP خودکار انتشار گرد و غبار را انجام دهید. در مرحله بعدی ، روشهای انتشار ذرات و سطح کلاسیک را یاد خواهید گرفت. سرانجام ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از افکتورها برای اتوماسیون انتشار گرد و غبار در FumeFX استفاده کنید و همه آنها را در Arnold با بیشترین انعطاف پذیری برای ترکیب بندی ارائه دهید. پس از پایان این دوره ، مهارت و دانش و FX Artist را خواهید داشت تا شبیه سازی گرد و غبار با کیفیت را در تولید ایجاد کند. نرم افزار مورد نیاز: مایا ، FumeFX ، پلاگین SouP.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

نصب افزونه SOuP برای مایا و تنظیم عکس شما Installing SOuP Plugin for Maya and Setting up Your Shot

  • نصب SOuP Installing SOuP

  • تنظیم شات Setting up the Shot

  • ایجاد پروکسی GEO Creating Proxy GEO

  • ایجاد Bullet Hits با nParticles Creating Bullet Hits with nParticles

ایجاد Dust Hits با پلاگین SOuP Creating Dust Hits with the SOuP Plugin

  • تنظیم برخورد در SOuP Part1 Setting up Collisions in SOuP Part1

  • تنظیم برخورد در SOuP Part2 Setting up Collisions in SOuP Part2

  • تنظیم ذرات برای انتشار FumeFX Setting up Particles for FumeFX Emission

  • تنظیم FumeFX برای اولین گذر Setting up FumeFX for a First Pass

  • پالایش شبیه سازی گرد و غبار Refining Your Dust Simulation

  • شبیه سازی گرد و غبار نهایی شما Simmulating Your Final Dust

ایجاد گرد و غبار با استفاده از افکتتورها و ساطع کننده های سطحی Creating Dust Using Effectors and Surface Emitters

  • ایجاد بازدیدهای گلوله با FumeFX قسمت 1 Creating Bullet Hits with FumeFX Part 1

  • ایجاد بازدیدهای گلوله با FumeFX قسمت 2 Creating Bullet Hits with FumeFX Part 2

  • راه اندازی Surveter Setting up Surface Emitters

  • استفاده از اثرات انتشار مایعات Using Effectors to Emit Fluids

رندر با نورپردازی RGB و پاس در آرنولد Rendering with RGB Lighting and Passes in Arnold

  • شات خود را برای روشنایی تنظیم کنید Setting up Your Shot for Lighting

  • تنظیم RGB Lighting Setting up RGB Lighting

  • تنظیم گروه های سبک AOV و ارائه صحنه نهایی Setting up AOV Light Groups and Rendering Your Final Scene

نمایش نظرات

آموزش مایا و Fume FX Dust در حال تولید است
جزییات دوره
1h 24m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joel Berg
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Berg Joel Berg

Joel Berg یک هنرمند VFX است که در FX از ونکوور کار می کند. وی در برخی از فیلم های نامزد اسکار در شرکت های مختلف VFX کار کرده است. برخی از کارهای او شامل فیلم هایی مانند پرومتئوس ، پسر هفتم ، شهر گناه 2 ، هزینه های 3 و بسیاری از مستقل های FX است. جوئل همچنین بازیگر است و از فیلم های سهام فیلمبرداری می کند. تاکنون ، فیلم جوئل را به برخی از نقاط عالی در سراسر جهان برده است. داستان سرایی علاقه او است و به او کمک می کند تا همیشه در تلاش باشد تا در مورد چگونگی بیان آن بیشتر بیاموزد.