آموزش بازی نمونه سازی در وحدت

Game Prototyping in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: نمونه سازی بازی گام اولیه مهمی در خط تولید بازی است. در این دوره ، مراحل مورد نیاز برای ایجاد نمونه اولیه کاملاً قابل بازی در Unity را فرا خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: وحدت. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه شروع به ساخت یک بازی از ابتدا می کنید؟ در این دوره ، نمونه اولیه بازی در Unity ، این را می آموزید که تمام مراحل مورد نیاز برای ساخت نمونه اولیه قابل پخش را پوشش می دهد. ابتدا ، نحوه ایجاد یک طرح بندی سطح ساده در Unity را با استفاده از تکنیک های whiteboxing کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، خواهید آموخت که چگونه هنر ، صداها و نورپردازی را اضافه کنید تا سطح را زنده کنید. سرانجام ، نحوه ایجاد قابلیت و بازخورد پخش کننده را با استفاده از اسکریپت های ساده در C # کشف خواهید کرد تا یک تجربه قابل پخش ایجاد کنید. پس از پایان این دوره ، می توانید ایده های بازی خود را با استفاده از تکنیک های نمونه سازی اولیه و موتور بازی Unity به نتیجه برسانید. نرم افزار مورد نیاز: وحدت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد یک محیط Creating an Environment

  • یک طرح از بالا به پایین ایجاد و وارد کنید Create and Import a Top-down Layout

  • طرح بندی را با Unity Primitives بسازید Build Layout with Unity Primitives

  • پیش ساخته هایی ایجاد کنید که تعاملات ، مجموعه ها و دشمنان را نشان دهند Create Prefabs Representing Interactions, Collectables, and Enemies

  • پیشوندها را در Whitebox قرار دهید Place Prefabs in the Whitebox

  • برای کنترل قدم زدن/مقیاس گذاری و تکرار مجدد با کنترل کننده پیش فرض FPS تست کنید Test with Default FPS Controller for Pacing/Scaling and Iterate

ادغام هنر و صدا Art and Sound Integration

  • وارد کردن مدل ها و بافت ها Importing Models and Textures

  • جایگزینی Whitebox با Art Replacing Whitebox with Art

  • ایجاد جلوه های ذره ای و روشنایی Creating Particle Effects and Lighting

  • وارد کردن و پیوند صوتی Importing and Linking Audio

ایجاد یک کاراکتر کنترل کننده Creating a Character Controller

  • طراحی کنترل کننده کاراکتر Designing a Character Controller

  • حرکت شخصیت با Navmesh Character Movement with Navmesh

  • ورودی کاربر User Input

  • پشتیبانی از کنترل کننده ورودی کاربر User Input Controller Support

  • حمله ساده دامنه دار Simple Ranged Attack

تعاملات نوشتاری Scripted Interactions

  • انتخاب تعاملات معنی دار Choosing Meaningful Interactions

  • اشیا Collect قابل جمع آوری Collectable Objects

  • دشمنان قطره غارت Enemies Drop Loot

  • کلید و قفل Key and Lock

  • به پایان سطح برسید Reach the End of the Level

رابط کاربر User Interface

  • طراحی UI Designing the UI

  • صفحه اغازین Start Screen

  • سر به بالا نمایش Heads up Display

  • صفحه های برد و باخت Win and Lose Screens

  • بررسی نهایی Final Review

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش بازی نمونه سازی در وحدت
جزییات دوره
2h 4m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
83
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
MJ Johns
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

MJ Johns MJ Johns

MJ یک طراح و مدیر پروژه با 10 سال تجربه در ساخت بازی های ویدیویی و 5 سال تجربه آموزش طراحی بازی ، واقعیت مجازی و افزوده و طراحی تجربه کاربر است. MJ دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه ایالتی اوهایو و فوق لیسانس فناوری سرگرمی از دانشگاه کارنگی ملون است. پس از دانشگاه ، MJ برای کار در یک شرکت VR کوچک شروع به ساخت دموی اولیه VR با استفاده از Oculus DK1 و DK2 کرد. Call of Duty: Modern Warfare Remastered و Mafia III نیز به عنوان طراح به عنوان MJ شناخته می شود. در سال 2016 ، MJ توسعه AAA را ترک کرد تا استودیوی خود ، Astire Games را راه اندازی کند. خارج از کار ، MJ داوطلب سازمان های بازی سازی از جمله VR Austin و Global Game Jam است و در کنفرانس هایی از جمله PAX Dev ، SXSW ، PAX West ، Austin Games Conf ، Texas Texas in Games ، Montreal International Games Summit ، Unite Austin ، Unite ارائه می دهد LA ، و زنان وحدت در بازی ها. MJ علاقه زیادی به طراحی تجربه های جذاب و آموزش نسل بعدی توسعه دهندگان بازی دارد. آستین ، Unite LA ، Unity Women در بازی ها). MJ علاقه زیادی به طراحی تجربه های جذاب و آموزش نسل بعدی دارد.