آموزش برنامه نویسی شی گرا در جاوا اسکریپت

Object-oriented Programming in JavaScript

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: همه چیز را در مورد OOP بیاموزید، گیج کننده ترین بخش های جاوا اسکریپت را بدانید و برای مصاحبه های فنی آماده شوید. درک گیج کننده ترین قسمت های جاوا اسکریپت همه چیز را در مورد برنامه نویسی شی گرا بیاموزید آماده شدن برای مصاحبه های فنی مدیریت و کاهش پیچیدگی در کد ایجاد اجزای قابل استفاده مجدد نوشتن کدهای تمیزتر یاد بگیرید همه چیز درباره نمونه های اولیه و وراثت نمونه اولیه استفاده از ویژگی های ES6 (کلاس ها و ماژول ها) و ابزارسازی پیش نیازها: حداقل 3 ماه تجربه با جاوا اسکریپت

برنامه نویسی شی گرا (OOP) چیست؟

برنامه نویسی شی گرا (OOP) یک پارادایم برنامه نویسی یا سبک برنامه نویسی محبوب است. از دهه 70 وجود داشته است، اما بر خلاف ابزارها و چارچوب هایی که می آیند و می روند، OOP هنوز هم امروز بسیار مرتبط است. این به این دلیل است که یک زبان برنامه نویسی یا یک ابزار نیست. این یک سبک برنامه نویسی است.


چرا OOP را یاد بگیریم؟

OOP به شما کمک می کند تا با ساخت بلوک های ساختمانی (اشیاء) قابل استفاده مجدد، پیچیدگی نرم افزار را مدیریت و کاهش دهید. اشیاء به درستی طراحی شده یک رابط ساده ارائه می دهند و پیچیدگی های غیر ضروری را از بیرون پنهان می کنند، درست مانند یک دستگاه پخش DVD! یک دستگاه پخش DVD دارای یک برد منطقی پیچیده در داخل و چند دکمه در خارج است. وقتی دکمه پخش را فشار می‌دهید، اهمیتی نمی‌دهید که همه آن ریزتراشه‌ها چگونه با یکدیگر صحبت می‌کنند.


برنامه نویسی شی گرا به شما کمک می کند:

  • مدیریت و کاهش پیچیدگی
  • حذف کد اضافی
  • بلوک های ساختمانی قابل استفاده مجدد بسازید
  • کد پاک کننده بنویسید


یک مهارت ضروری برای هر توسعه دهنده

OOP در بسیاری از مصاحبه های فنی مطرح می شود. بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید یک توسعه‌دهنده جدی باشید، باید برنامه‌نویسی شی‌گرا را بدانید. من به عنوان یک مصاحبه کننده فنی، اگر نامزدی را با OOP در رزومه خود ببینم، آن نامزد برای من برجسته می شود.

ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از چارچوب‌های محبوبی که ممکن است استفاده کنید، در واقع با مفاهیم OOP طراحی شده‌اند. Angular نمونه ای از چنین فریم ورک هایی است!


دوره گام به گام، A تا Z

آنچه با ثبت نام در این دوره دریافت خواهید کرد:

  • همه چیز را در مورد برنامه نویسی شی گرا در جاوا اسکریپت بیاموزید
  • دیگر وقت خود را برای آموزش های غیرمجاز تلف نمی کنید
  • با سرعت خود یاد بگیرید - دسترسی مادام العمر - بنابراین اگر ترجیح می دهید وقت بگذارید
  • در هر دستگاهی، آنلاین یا آفلاین تماشا کنید
  • درک خود را از جاوا اسکریپت تقویت کنید
  • برای مصاحبه فنی آماده شوید
  • با خیال راحت برنامه ها را با Node، Angular، React، Vue و دیگر کتابخانه های جاوا اسکریپت بسازید
  • بهترین شیوه ها و مشکلات رایجی که باید اجتناب کنید را بیاموزید
  • گواهی پایان کار برای ارائه به کارفرما


یاد خواهید گرفت

  • اصول اصلی OOP: کپسوله سازی، انتزاع، وراثت و چندشکلی
  • نحوه پیاده سازی مفاهیم OOP در جاوا اسکریپت
  • همه چیز در مورد اشیا، خصوصیات آنها، توصیفگرهای ویژگی، دریافت کننده ها و تنظیم کننده ها
  • تفاوت بین توابع کارخانه و سازنده
  • نحوه کار "this" در جاوا اسکریپت
  • نمونه های اولیه و وراثت اولیه: یکی از بخش های گیج کننده جاوا اسکریپت
  • ویژگی های ES6+ مورد استفاده در برنامه نویسی شی گرا


این دوره برای شما مناسب است اگر:

شما یک توسعه‌دهنده هستید که از قبل اصول OOP را می‌دانید، اما می‌خواهید نحوه پیاده‌سازی آنها را در جاوا اسکریپت بیاموزید.

شما توسعه‌دهنده‌ای هستید که با OOP آشنایی ندارید، شاید فقط اصول جاوا اسکریپت را می‌دانید و می‌خواهید درک خود را از JS تقویت کنید و برای مصاحبه‌های فنی آماده شوید.

داشتن OOP و JS در رزومه به شما کمک می‌کند شغل بیشتری پیدا کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

آیا آماده هستید تا مهارت های جاوا اسکریپت خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟ در دوره ثبت نام کنید و شروع کنید.


سرفصل ها و درس ها

شروع شدن Getting Started

  • OOP چیست؟ What is OOP?

  • چهار ستون OOP Four Pillars of OOP

  • راه اندازی محیط توسعه Setting Up the Development Environment

  • ساختار دوره Course Structure

  • سوال پرسیدن Asking Questions

شروع شدن Getting Started

  • OOP چیست؟ What is OOP?

  • چهار ستون OOP Four Pillars of OOP

  • راه اندازی محیط توسعه Setting Up the Development Environment

  • ساختار دوره Course Structure

  • سوال پرسیدن Asking Questions

اشیاء Objects

  • 1. معرفی 1- Introduction

  • 2- لفظ مفعول 2- Object Literals

  • 3- کارخانه ها 3- Factories

  • 4- سازندگان 4- Constructors

  • 5- املاک سازنده 5- Constructor Property

  • 6- توابع Object هستند 6- Functions are Objects

  • 7- Value vs Reference Types 7- Value vs Reference Types

  • 8- افزودن یا حذف خواص 8- Adding or Removing Properties

  • 9- شمارش خواص 9- Enumerating Properties

  • 10- تجرید 10- Abstraction

  • 11- خواص و روشهای خصوصی 11- Private Properties and Methods

  • گیرندگان و ستترها Getters and Setters

  • 13- شیت تقلب 13- Cheat Sheet

  • 14- ورزش- ساعت ایست 14- Exercise- Stop Watch

  • 15- راه حل- کرونومتر 15- Solution- Stopwatch

اشیاء Objects

  • 1. معرفی 1- Introduction

  • 2- لفظ مفعول 2- Object Literals

  • 3- کارخانه ها 3- Factories

  • 4- سازندگان 4- Constructors

  • 5- املاک سازنده 5- Constructor Property

  • 6- توابع Object هستند 6- Functions are Objects

  • 7- Value vs Reference Types 7- Value vs Reference Types

  • 8- افزودن یا حذف خواص 8- Adding or Removing Properties

  • 9- شمارش خواص 9- Enumerating Properties

  • 10- تجرید 10- Abstraction

  • 11- خواص و روشهای خصوصی 11- Private Properties and Methods

  • گیرندگان و ستترها Getters and Setters

  • 13- شیت تقلب 13- Cheat Sheet

  • 14- ورزش- ساعت ایست 14- Exercise- Stop Watch

  • 15- راه حل- کرونومتر 15- Solution- Stopwatch

نمونه های اولیه Prototypes

  • 1- ارث 1- Inheritance

  • 2- نمونه های اولیه و وراثت اولیه 2- Prototypes and Prototypical Inheritance

  • 3- وراثت چند سطحی 3- Multi-level Inheritance

  • 4- توصیفگرهای اموال 4- Property Descriptors

  • 5- نمونه های اولیه سازنده 5- Constructor Prototypes

  • 6- نمونه اولیه در مقابل اعضای نمونه 6- Prototype vs. Instance Members

  • 7- Iterating Instance و Prototype Members 7- Iterating Instance and Prototype Members

  • 8- از گسترش اجسام داخلی خودداری کنید 8- Avoid Extending the Built-in Objects

  • 9- شیت تقلب 9- Cheat Sheet

  • 10- ورزش کنید 10- Exercise

  • 11- راه حل 11- Solution

نمونه های اولیه Prototypes

  • 1- ارث 1- Inheritance

  • 2- نمونه های اولیه و وراثت اولیه 2- Prototypes and Prototypical Inheritance

  • 3- وراثت چند سطحی 3- Multi-level Inheritance

  • 4- توصیفگرهای اموال 4- Property Descriptors

  • 5- نمونه های اولیه سازنده 5- Constructor Prototypes

  • 6- نمونه اولیه در مقابل اعضای نمونه 6- Prototype vs. Instance Members

  • 7- Iterating Instance و Prototype Members 7- Iterating Instance and Prototype Members

  • 8- از گسترش اجسام داخلی خودداری کنید 8- Avoid Extending the Built-in Objects

  • 9- شیت تقلب 9- Cheat Sheet

  • 10- ورزش کنید 10- Exercise

  • 11- راه حل 11- Solution

وراثت اولیه Prototypical Inheritance

  • 1- ایجاد وراثت نمونه اولیه خود 1- Creating Your Own Prototypical Inheritance

  • ۲- تنظیم مجدد Constructor 2- Resetting the Constructor

  • 3- فراخوانی Super Constructor 3- Calling the Super Constructor

  • 4- وراثت تابع میانی 4- Intermediate Function Inheritance

  • 5- روش Overriding 5- Method Overriding

  • 6- چند شکلی 6- Polymorphism

  • 7- زمان استفاده از وراثت 7- When to Use Inheritance

  • 8- مخلوط می کند 8- Mixins

  • 9- شیت تقلب 9- Cheat Sheet

  • 10- وراثت اولیه را تمرین کنید 10- Exercise Prototypical Inheritence

  • 11- Solution Prototypical Heritance 11- Solution Prototypical Inheritance

  • 12- ورزش- چند شکلی 12- Exercise- Polymorphism

  • 13- راه حل- چند شکلی 13- Solution- Polymorphism

وراثت اولیه Prototypical Inheritance

  • 1- ایجاد وراثت نمونه اولیه خود 1- Creating Your Own Prototypical Inheritance

  • ۲- تنظیم مجدد Constructor 2- Resetting the Constructor

  • 3- فراخوانی Super Constructor 3- Calling the Super Constructor

  • 4- وراثت تابع میانی 4- Intermediate Function Inheritance

  • 5- روش Overriding 5- Method Overriding

  • 6- چند شکلی 6- Polymorphism

  • 7- زمان استفاده از وراثت 7- When to Use Inheritance

  • 8- مخلوط می کند 8- Mixins

  • 9- شیت تقلب 9- Cheat Sheet

  • 10- وراثت اولیه را تمرین کنید 10- Exercise Prototypical Inheritence

  • 11- Solution Prototypical Heritance 11- Solution Prototypical Inheritance

  • 12- ورزش- چند شکلی 12- Exercise- Polymorphism

  • 13- راه حل- چند شکلی 13- Solution- Polymorphism

کلاس های ES6 ES6 Classes

  • 1- کلاس های ES6 1- ES6 Classes

  • 2- بالا بردن 2- Hoisting

  • 3- روشهای استاتیک 3- Static Methods

  • 4- این کلمه کلیدی 4- The This Keyword

  • 5- اعضای خصوصی با استفاده از نمادها 5- Private Members Using Symbols

  • اعضای خصوصی با استفاده از WeakMaps Private Members Using WeakMaps

  • 7- گترها و ستترها 7- Getters and Setters

  • وراثت Inheritance

  • 9- روش سواری 9- Method Riding

  • 10- شیت تقلب 10- Cheat Sheet

  • 11- ورزش کنید 11- Exercise

  • 12- راه حل 12- Solution

کلاس های ES6 ES6 Classes

  • 1- کلاس های ES6 1- ES6 Classes

  • 2- بالا بردن 2- Hoisting

  • 3- روشهای استاتیک 3- Static Methods

  • 4- این کلمه کلیدی 4- The This Keyword

  • 5- اعضای خصوصی با استفاده از نمادها 5- Private Members Using Symbols

  • اعضای خصوصی با استفاده از WeakMaps Private Members Using WeakMaps

  • 7- گترها و ستترها 7- Getters and Setters

  • وراثت Inheritance

  • 9- روش سواری 9- Method Riding

  • 10- شیت تقلب 10- Cheat Sheet

  • 11- ورزش کنید 11- Exercise

  • 12- راه حل 12- Solution

ماژول های ES6 ES6 Modules

  • 1- ماژول ها 1- Modules

  • 2- ماژول های CommonJS 2- CommonJS Modules

  • 3- ماژول های ES6 3- ES6 Modules

  • 4- ES6 Tooling 4- ES6 Tooling

  • 5- بابل 5- Babel

  • 6- پک وب 6- Webpack

  • 7- شیت تقلب 7- Cheat Sheet

  • کوپن به دوره های دیگر من Coupon to My Other Courses

ماژول های ES6 ES6 Modules

  • 1- ماژول ها 1- Modules

  • 2- ماژول های CommonJS 2- CommonJS Modules

  • 3- ماژول های ES6 3- ES6 Modules

  • 4- ES6 Tooling 4- ES6 Tooling

  • 5- بابل 5- Babel

  • 6- پک وب 6- Webpack

  • 7- شیت تقلب 7- Cheat Sheet

  • کوپن به دوره های دیگر من Coupon to My Other Courses

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش برنامه نویسی شی گرا در جاوا اسکریپت
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4 hours
64
Udemy (یودمی) udemy-small
05 اردیبهشت 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
19,165
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mosh Hamedani Mosh Hamedani

مهندس نرم افزار پرشور و نویسنده پرفروش

Mosh Hamedani Mosh Hamedani

مهندس نرم افزار پرشور و نویسنده پرفروش

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.