آموزش C # اسکریپت نویسی در Unity: بهینه سازی اسکریپت

C# Scripting in Unity: Script Optimization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: با استفاده از ابزارهای داخلی Unity ، عملکرد کد خود را از عیب یابی تا یادگیری چگونگی جلوگیری از گلوگاه های اسکریپتی افزایش می دهید و بازی هایی را هم سرگرم کننده و هم کارآمد ارائه می دهید. مهم نیست که بازی شما چقدر خوب است ، یا مکانیک ، عملکرد عالی برای موفقیت آن حیاتی است. در این دوره ، C # Scripting in Unity: Script Optimization ، شما مفاهیم و تکنیک هایی را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند از کند شدن آزار دهنده و سکوت سکوت که باعث کاهش بازی شما می شود و هزینه شما بازیکنان است ، جلوگیری کنید. در ابتدا ، به مواردی که می توانند بر عملکرد تأثیر بگذارند ، نگاهی کوتاه می اندازیم: آنچه هستند ، نحوه کار و هزینه. در مرحله بعدی ، برخی از تکنیک های آسان یادگیری را یاد می گیرید که عملکرد بازی شما را بسیار بهبود می بخشد. سرانجام ، شما در جمع آوری اشیا object کاوش خواهید کرد و اینکه چگونه با استفاده از آن می توانید تفاوت را بین موفقیت و شکست ایجاد کنید. پس از اتمام این دوره ، دانش و مهارت لازم برای جلوگیری از نوشتن تنگناها و ارائه بازی هایی که هم سرگرم کننده و هم کارآمد هستند را خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بهینه سازی اسکریپت ها Optimizing Scripts

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • کد مسائل مربوط به عملکرد Performance Issues & Code

  • Unity Profiler The Unity Profiler

  • متن ها Profiling Scripts

  • عملکرد بروزرسانی The Update Function

  • بهبود عملکرد اسکریپت Improving Script Performance

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

جمع شدن اشیا Object Pooling

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • سناریویی از دنیای واقعی A Real-world Scenario

  • اجرای یک استخر شی Implementing an Object Pool

  • نتیجه گیری ماژول Module Conclusion

نمایش نظرات

آموزش C # اسکریپت نویسی در Unity: بهینه سازی اسکریپت
جزییات دوره
0h 49m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
24
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Marc Gilbert
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Marc Gilbert Marc Gilbert

علاقه مارک به برنامه نویسی از اواسط دهه 80 و در Apple IIe آغاز شد. او توانسته است این اشتیاق را به یک حرفه پربار تبدیل کند. در نقش های رهبری هم در داخل و هم به عنوان مشاور 100 شرکت فورچون خدمت کرده است. مارک کار خود را با Unity در سال 2011 آغاز کرد و RavenToll را در سال 2012 تحت نظر Frivoloustwist آزاد کرد. او از آن زمان به کار با موتور ادامه داده است. مارک در سال 2016 شرکت آمریکایی را ترک کرد تا فقط به توسعه بازی بپردازد. شرکت او ، Frivoloustwist در حال حاضر در کمک به آوردن یکی از شناخته شده ترین IP ها در بازی های coin-op به سیستم عامل تلفن همراه مشغول است.