آموزش معرفی Mudbox 2009

Introduction to Mudbox 2009

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار متمرکز بر تولید برای مجسمه سازی دیجیتال و نقاشی بافت در Mudbox 2009 و تکنیک های صرفه جویی در زمان که در حال حاضر در صنایع فیلم، بازی و طراحی استفاده می شود، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر. یک گردش کار متمرکز بر تولید برای مجسمه سازی دیجیتال و نقاشی بافت در Mudbox 2009 و تکنیک های صرفه جویی در زمان که در حال حاضر در صنایع فیلم، بازی و طراحی استفاده می شود، بیاموزید. شامل هفت ساعت آموزش پروژه محور. برای هنرمندان مبتدی عالی است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: گردش کار مجسمه سازی دیجیتال. گردش کار نقاشی بافت؛ مرورگر تصویر پیمایش؛ نقاشی بافت در لایه ها; تمبر و استنسیل سفارشی. لایه های مجسمه سازی; سفارشی کردن تنظیمات قلم مو. مجسمه سازی بر روی هدف؛ نقاشی روی هدف؛ برس مجسمه سازی; استروک ثابت برای خطوط مستقیم. محدود کردن ضربه به منحنی ها. ماسک های لایه ای نقاشی; تغییر ریزش برس. سفارشی سازی نورپردازی؛ عمق میدان؛ انسداد محیطی؛ نورپردازی مبتنی بر تصویر. مش های فرعی. افزودن و ویرایش مواد؛ مشاهده اشعه ماوراء بنفش مش; مش با کاشی های UV متعدد. واردات هندسه; صادرات نقشه ها؛ نمای کلی رابط و منطقه کاری. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

معرفی Mudbox 2009 Introduction to Mudbox 2009

  • کاوش در رابط کاربری Exploring the User Interface

  • استفاده از Trays و Properties Using Trays and Properties

  • پیمایش در نمای سه بعدی Navigating the 3D View

  • استفاده از نقاط شروع Mudbox Using Mudbox Starting Points

  • وارد کردن هندسه سفارشی Importing Custom Geometry

  • کار با سطوح فرعی Working with Subdivision Levels

  • انتخاب و جابجایی هندسه Selecting and Moving Geometry

  • هندسه انجماد و قفل کردن Freezing and Locking Geometry

  • کاوش در خواص مجسمه سازی Exploring Sculpting Properties

  • نگاهی به ابزار مجسمه سازی Looking at the Sculpting Tools

  • شکل دادن به هندسه با استفاده از ابزار Grab Shaping Geometry Using the Grab Tool

  • ایجاد یک چیدمان UV و اضافه کردن وضوح Creating a UV Layout and Adding Resolution

  • مسدود کردن در اشکال با استفاده از ابزار Sculpt Blocking in Shapes Using the Sculpt Tool

  • مسدود کردن در بدن Blocking in the Body

  • افزودن چشم به مدل Adding Eyes to the Model

  • اضافه کردن جزئیات ناهموار به سر Adding Rough Detail to the Head

  • شکل دادن و مجسمه سازی گوش Shaping and Sculpting the Ears

  • با استفاده از ابزار Freeze برای ایجاد همپوشانی روی دهان Using the Freeze Tool to Create Overlap on the Mouth

  • اضافه کردن جزئیات دقیق تر به سر Adding Finer Details to the Head

  • پالایش صورت Refining the Face

  • استفاده از تمبر برای افزودن جزئیات پوست Using Stamps to Add Skin Detail

  • استفاده از شابلون برای مجسمه سازی Using Stencils to Sculpt

  • اضافه کردن لباس با استفاده از لایه ها و ماسک های مجسمه سازی Adding Clothing Using Sculpt Layers and Masks

  • استفاده از منحنی ها برای افزودن شکل به لگن Using Curves to Add Shape to the Pelvis

  • استفاده از لایه های Sculpt برای افزودن جزئیات مکانیکی Using Sculpt Layers to Add Mechanical Detail

  • اضافه کردن پانل به پاها Adding Panels to the Legs

  • استفاده از مهرهای سفارشی برای مجسمه سازی پانل ها Using Custom Stamps to Sculpt Panels

  • پایان دادن به پاها و پاها Finishing the Legs and Feet

  • استفاده از لایه ها برای مجسمه سازی تفنگ Using Layers to Sculpt the Gun

  • کار با مواد Working with Materials

  • اضافه کردن نور به صحنه Adding Lights to the Scene

  • استفاده از نورهای مبتنی بر تصویر Using Image Based Lights

  • کار با دوربین ها Working with Cameras

  • افزودن بافت به سر Adding a Texture to the Head

  • استفاده از تمبر و استنسیل برای جزئیات سر Using Stamps and Stencils to Detail the Head

  • رنگ آمیزی بافت چشم Painting the Eye Textures

  • استفاده از نقاشی طرح ریزی روی لباس Using Projection Painting on the Clothing

  • تکمیل بافت بدن و اضافه کردن یک نقشه خاص Finishing the Body Texture and Adding a Specular Map

  • استفاده از مهرهای سفارشی برای بافت قطعات فلزی Using Custom Stamps to Texture the Metal Pieces

  • استفاده از Projection Painting برای افزودن جزئیات مکانیکی Using Projection Painting to Add Mechanical Detail

  • افزودن ساییدگی و پارگی به لگن Adding Wear and Tear to the Pelvis

  • جزئیات پاها با استفاده از نقاشی پروجکشن Detailing the Legs Using Projection Painting

  • افزودن ساییدگی و پارگی به پاها Adding Wear and Tear to the Legs

  • افزودن جزئیات به تفنگ Adding Detail to the Gun

  • استفاده از فیلترهای Viewport Using Viewport Filters

  • مشاهده و به روز رسانی بافت ها در فتوشاپ Viewing and Updating Textures in Photoshop

  • صادرات هندسه و نقشه ها از Mudbox Exporting Geometry and Maps from Mudbox

  • امتیاز: مونتاژ هندسه و نقشه ها در مایا Bonus: Assembling Geometry and Maps in Maya

نمایش نظرات

آموزش معرفی Mudbox 2009
جزییات دوره
6h 58m
49
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.