لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ترکیب یک رندر معماری سه بعدی در فتوشاپ و 3ds Max
Compositing a 3D Architectural Rendering in Photoshop and 3ds Max
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در طول این درس ها، ما یک رندر معماری سه بعدی را در پس زمینه عکاسی ادغام خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، V-Ray 2.4، Photoshop CC، Photolooks. در طول این درس ها، ما یک رندر معماری سه بعدی را در پس زمینه عکاسی ادغام می کنیم. ابتدا با تمرکز بر روی گردش کار سه بعدی خود، چندین تکنیک را در 3ds Max در مورد ایجاد مواد، نورپردازی و رندر بررسی خواهیم کرد. سپس به فتوشاپ میرویم و رندر سهبعدی خود را با عکس خود ترکیب میکنیم و آن را طی مراحل مختلفی مانند ترکیب عناصر رندر، تصحیح رنگ، هوازدگی سطوح، افزودن عناصر دو بعدی و افزودن چندین افکت به ترکیببندی خود میگذرانیم. در پایان این آموزش، تکنیک های بسیار مفیدی را یاد خواهید گرفت که نه تنها در ترکیب عکس، بلکه در جریان کار سه بعدی و پس از تولید نیز به شما کمک می کند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، V-Ray 2.4، Photoshop CC، Photolooks.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ترکیب یک رندر معماری سه بعدی در فتوشاپ و 3ds Max
Compositing a 3D Architectural Rendering in Photoshop and 3ds Max
تصحیح پرسپکتیو و اعوجاج لنز
Correcting Perspective and Lens Distortion
استفاده از Perspective Match
Using Perspective Match
نورپردازی با خورشید و آسمان V-Ray
Lighting with V-Ray Sun and Sky
با استفاده از نقشه HDRI
Using an HDRI Map
بحث در مورد منابع بافت و افزونه های مفید
Discussing Texture Resources and Useful Plug-ins
صحبت در مورد مواد اولیه ما
Talking About Our Basic Materials
با استفاده از V-RayDirt و Noise Maps
Using V-RayDirt and Noise Maps
راه اندازی Reflections
Setting up Reflections
تولید عناصر رندر ما
Generating Our Render Elements
در حال ادامه افزودن عناصر رندر
Continuing to Add Render Elements
تنظیم صحنه رندر نهایی ما
Setting up Our Final Render Scene
پاکسازی پس زمینه ما
Cleaning up Our Background
ادغام رندرهای سه بعدی در پس زمینه ما
Integrating 3D Renderings into Our Background
ترکیب عناصر رندر ما
Blending Our Render Elements
تصحیح رنگ و تنظیم جزئیات
Color-correcting and Adjusting Details
ترکیب لبه های ساختمان رندر شده ما
Blending Our Rendered Building's Edges
ایجاد یک براش خاکی در فتوشاپ
Creating a Dirt Brush in Photoshop
ایجاد سایه گمشده ساختمان ما
Creating Our Building's Missing Shadow
اضافه کردن جزئیات کوچک به ساختمان ما
Adding Small Details to Our Building
تنظیم به تصویر ما
Adjusting to Our Image
استفاده از جلوه های نورپردازی
Applying Lighting Effects
قرار دادن مردم و پرندگان در صحنه ما
Placing People and Birds into Our Scene
پدرو تورگال یک هنرمند سه بعدی مستقل است که در زمینه تجسم معماری کار می کند. پس از آموزش رسمی به عنوان طراح، او علاقه زیادی به 3D و CGI پیدا کرد و به طور انحصاری در این زمینه شروع به کار کرد و به توسعه تجسم های معماری خارجی و داخلی و همچنین انیمیشن های معماری سه بعدی پرداخت.
نمایش نظرات