نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این آموزش Unity ، ما یک گردش کار بین Maya و Unity 3D ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014 ، Unity 3D Pro. در طول این آموزش Unity ، ما یک گردش کار بین Maya و Unity 3D ایجاد خواهیم کرد. با این کار می توانیم محیط های واقع بینانه ای را با برنامه های مختلف در چندین سیستم عامل ایجاد کنیم. بدون درک نیازهای یک محیط در زمان واقعی ، به راحتی می توان اشتباهاتی را انجام داد که زمان زیادی را برای بیننده هزینه می کند. درک نیازهای Unity 3D توانایی شما را در انتقال هر یک از پروژه های خود به مخاطبان پیش بینی شده بهبود می بخشد. با پایان این آموزش Unity ، درک کاملی از روش اسکن اسکیلن و روش ارائه در زمان واقعی خواهید داشت. این یک دارایی بسیار قدرتمند هنگام کار با Computer Graphics است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014 ، Unity 3D Pro.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد گذرگاههای داخلی در وحدت
Creating Interior Walk-Throughs in Unity
-
آماده سازی یک پروژه مایا برای وحدت
Preparing a Maya Project for Unity
-
بحث در مورد ساختار دارایی
Discussing Asset Structure
-
اداره دارایی مایا در وحدت
Handling Maya Assets in Unity
-
مونتاژ صحنه ما در وحدت
Assembling Our Scene in Unity
-
کار با اشیا Game و مواد بازی Unity
Working with Unity Game Objects and Materials
-
قرار دادن یک کنترل کننده اول شخص
Placing a First Person Controller
-
بازتاب کار و محیط های بیرون
Working Reflectivity and Outside Environments
-
استفاده از نگارگری وحش
Utilizing Beast Lightmapping
-
استفاده از یک مجموعه کنترل در Unity
Applying a Control Set in Unity
-
یافتن مکان خروجی دلخواه
Finding a Desired Output Location
نمایش نظرات