آموزش بافت سازی سه بعدی در Substance Painter 2022 همه سطوح!

Learn 3D Texturing in Substance Painter 2022 All Levels!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام و خوش آمدید به:  آموزش بافت‌سازی سه بعدی در Substance Painter 2022 همه سطوح!

در طول این دوره، نحوه تکسچر کردن مدل‌های سه بعدی در Substance Painter را یاد می‌گیرید که سریع و آسان است. برای این منظور ما مدل سه بعدی FUN را ارائه خواهیم کرد تا بتوانید تکنیک های بافت سازی خود را از لاک پشت فضایی شجاع ما یاد بگیرید و تمرین کنید!!!

با این گفته، ما یک رویکرد سرگرم‌کننده برای شروع با اصول اولیه بافت‌سازی از طریق یک گردش کار غیرمخرب به نام بافت‌سازی لایه پر می‌کنیم تا جزئیات زیادی را در مدت زمان کوتاهی ایجاد کنیم.

ما به اینجا خواهیم رفت:

  • تکسچر سه بعدی را در Substance Painter سریع و آسان بیاموزید

  • ما چند ترکیب جالب و منحصربفرد از مواد و مواد هوشمند را در نمایش‌های ارائه شده به شما نشان خواهیم داد

  • تجزیه و تحلیل اصول اولیه با درک گردش کارهای مختلف مانند بافت لایه پر در مقابل بافت لایه رنگ

  • تفاوت‌های مصالح هوشمند در مقابل مواد را از طریق گردش کار بافت‌سازی خود درک کنید.

  • ایجاد یک پایه محکم در پوشش

  • درک نحوه عملکرد Emissive Effect در Substance Painter

  • ایجاد بافت های Opacity سرگرم کننده و نحوه آزمایش فراتر از نسخه خودمان با گردش کار بافت منحصر به فرد شما

  • نشان دادن نحوه انتقال جزئیات بافت در نقشه های مختلف

  • آموزش نقاشان مواد ساخته شده در رندر Iray برای تولید و صنعت رندر شات استاندارد برای اهداف چاپی یا نمونه کارها

این دوره مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی است که برای کمک به افرادی که می‌خواهند تکنیک‌های بافت‌سازی را از طریق Substance Painter یاد بگیرند و تمرین کنند، اختصاص داده شده است.

در پایان این دوره، شما پایه ای قوی در درک بافت بندی مدل های سه بعدی در Substance Painter خواهید داشت.

نحوه عملکرد پروژه:

مرحله اول:

ما چندین فایل فشرده داریم و هر فایل دارای یک شماره درس برای یک درس منطبق است به طوری که ممکن است بافت با ما همراه باشد. در داخل، یک مدل تمرین سه بعدی پیدا خواهید کرد که می‌توانید در طول دوره پیشرفت کنید.

مرحله دوم:

اکنون نوبت شماست، ما بسیار علاقه مندیم که در مدل چه بافتی بسازید،  و نتایج خود را نقد کنیم تا بتوانید بهتر و بهتر شوید! بنابراین، با پایان هر درسی که در طول دوره از شما پست می‌کنید، اسکرین‌شات کار در حال پیشرفت خود را در یک پروژه در نمایه‌تان پست می‌کنید و اگر راحت هستید پیامی درباره کار در حال انجام خود به من می‌فرستید تا نقدها بهبود یابد تا ببینیم آیا شما در مسیر درست!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بافت اندام Texturing the Limbs

  • پیمایش رابط کاربری Navigating User Interface

  • چگونه بافت ها را صادر می کنیم How we Export Textures

  • نقاشی چشم Painting The Eyes

  • بافت پوسته Texturing the Shell

  • رفتن بیش از بافت پد سینه Going Over Chest Pad Texturing

  • اثرات تابشی چگونه کار می کنند How Emissive Effects Work

  • بافت لامپ شیشه ای Texturing the Glass Bulb

  • چیدمان ساختار پوشه Laying Out Folder Structure

  • شکستن نقشه ها Baking Out Maps Breakdown

  • نحوه وارد کردن مدل How to Import the Model

  • درک لایه های پر Understanding Fill Layers

  • آموزش رندر در Iray Learning how to Render in Iray

  • بافت پایه پوست Texturing Base Skin

  • معرفی دوره Course Introduction

  • آشنایی با مواد هوشمند Understanding Smart Materials

  • تکنیک های بافت سیم Wire Texturing Techniques

  • چه چیزی در اینجا انتظار می رود What To Expect Here

  • تخصیص و ویرایش مواد Material Assigning And Editing

نمایش نظرات

آموزش بافت سازی سه بعدی در Substance Painter 2022 همه سطوح!
جزییات دوره
3h 53m
19
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
69
3 از 5
دارد
دارد
دارد
Sean Fowler
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sean Fowler Sean Fowler

مربی سه بعدی


سلام نام من شان فاولر است و بیش از 10 سال است که یک هنرمند آزاد حرفه ای سه بعدی هستم. من در اینجا در Skillshare تازه کار هستم، اما با این وجود در حال حاضر 4 سال تجربه با آموزش آنلاین سه بعدی دارم و به دنبال گسترش به یک پلتفرم جدید برای خدمت به شما هستم.

کمی در مورد خودم، من در سال 2011 از دانشگاه فول سایل با مدرک لیسانس علوم در هنر بازی فارغ التحصیل شدم، که تقریباً به این معنی است که من برای کار در بازی ها تخصص دارم، خواه مدل سازی و بافت، مدل سازی شخصیت و... مستقیماً به چرخه های انیمیشن در مایا. می توانید بگویید که من از بسیاری از رشته ها در جریان کار تولید بازی لذت می برم. من نسبت به کاری که انجام می دهم بسیار مشتاق هستم و به یادگیری چیزهای جدید هر روز متعهد هستم. من می‌خواستم راهی پیدا کنم تا کمی جبران کنم، بنابراین احساس کردم این مکان عالی برای شروع خواهد بود.