آموزش تجسم محصول Modo: ارائه کفش

Modo Product Visualization: Shoe Rendering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از Modo ، هنرمندان یک پلت فرم سه بعدی قدرتمند برای مدل سازی ، ارائه ، ساخت متن و انیمیشن دارند. این دومین دوره دو بخشی است. در دوره اول ، مربی Richard Yot نحوه ایجاد یک مدل دقیق کفش را نشان داد. در این دوره ، ریچارد با استفاده از روند ارائه یک کفش توضیح می دهد که چه چیزی Modo را از سایر ابزارهای 3D متفاوت می کند ، و همچنین گردش کار کلیدی را برای مدل سازی ، نورپردازی و ارائه اشیا 3D سه بعدی زیبا آموزش می دهد. ریچارد به شما نشان می دهد چگونه می توان نورپردازی باورپذیر و واقعی را تنظیم کرد. یک کفش می تواند شامل تعدادی بافت متفاوت باشد و ریچارد مراحل ایجاد سطوح دقیق و واقع گرایانه را برای همه آنها گام برمی دارد. هنگامی که کفش را مدل کردید ، ریچارد به شما نشان می دهد که چگونه نور را نهایی کنید ، برای هرگونه تنظیم دقیق قبل از رندر نهایی ، از یک رندر پیش نمایش استفاده کنید و پاس رندر را تنظیم کنید. مهم است که اطمینان حاصل کنید که دوربین Modo را برای عکسی که می خواهید بگیرید ، از جمله پاسهای رندر تنظیم کرده اید ، و ریچارد تغییرات مربوط به نحوه تنظیم رندر نهایی خود را توصیف می کند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • یک مدل کفش را در مودو ارائه دهید Render a shoe model in Modo

1. تنظیم روشنایی 1. Setting Up the Lighting

  • راه اندازی Viewport Setting up the Viewport

  • چراغهای منطقه Area lights

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر Image-based lighting

  • تنظیم نور استودیو Studio lighting setup

  • کار با پیش نمایش Working with Preview

  • ری GL Ray GL

2. مواد تنها 2. Sole Material

  • تعریف مواد لاتکس Defining a latex material

  • تعریف یک ماده لاستیکی Defining a rubber material

  • نقشه دست انداز Bump map

  • نقشه زبری Roughness map

3. مواد جیر 3. Suede Material

  • تعریف جیر اساسی Defining the basic suede

  • نقشه دست انداز Bump map

  • نقشه زبری Roughness map

  • افزودن خز Adding fur

4. پارچه 4. Fabric

  • تعریف پارچه اساسی Defining the basic fabric

  • نقشه دست انداز Bump map

  • نقشه انسداد Occlusion map

5. مواد اضافی 5. Additional Materials

  • تعریف مواد بندها Defining the laces material

  • نقشه دست انداز توری Laces bump map

  • پارچه زبانه Tongue fabric

  • مواد نگهدارنده توری Lace holder material

  • پانل های لاتکس Latex panels

  • آلومینیوم آنودایز شده Anodised aluminium

  • چنگ زدن Grips

  • بخیه زدن Stitching

6. رندر کردن 6. Rendering

  • دستکاری چراغ ها Tweaking the lights

  • پیش نمایش ارائه Preview rendering

  • ایجاد رندر پاس Creating render passes

  • راه اندازی دوربین Setting up the camera

  • کدام موتور؟ Which engine?

  • تنظیمات رندر Render settings

  • تغییرات مواد Material variations

  • تغییرات نورپردازی و POV برای بازاریابی Lighting and POV variations for marketing

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تجسم محصول Modo: ارائه کفش
جزییات دوره
2h 9m
35
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
95
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Richard Yot
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Richard Yot Richard Yot

ریچارد یوت تصویرگر ، طراح شخصیت و یک متخصص روشنایی و رندر است. ریچارد 20+ سال تجربه تصویرگری دارد. او با بسیاری از آژانس های تبلیغاتی همکاری داشته است. او به عنوان یک چراغ روشنایی روی فیلم انیمیشن جک و قلب ساعت فاخته کار کرده است. او یک متخصص در زمینه ارائه ، روشنایی ، سایه زنی و بافت در وزارت MODO است. ریچارد به خوبی در طراحی شخصیت ، مدل سازی سه بعدی و مجسمه سازی دیجیتال آشنا است. او در استفاده از ZBrush ، Substance Painter ، Substance Designer و Adobe Photoshop مهارت دارد. ریچارد همچنین مهارت های طراحی نقاشی سنتی دارد که طی سالها کار به عنوان یک صفحه داستانی و یک هنرمند مفهوم مورد افتخار قرار گرفت. او نویسنده کتاب «نور برای هنرهای تجسمی» است ، کتابی محبوب در زمینه نورپردازی با هدف افرادی که در زمینه های تصویری کار می کنند ، از عکاسی گرفته تا نقاشی و سه‌بعدی.