آموزش پایتون برای مبتدیان 2017 - نسخه دوم [ویدئو]

Python for Beginners 2017 - Second Edition [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تعداد کمی از زبان‌های برنامه‌نویسی انعطاف‌پذیری و قدرت ناب پایتون را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر در حال تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای هستید، یا در مراحل اولیه توسعه حرفه‌ای خود هستید، افزودن مجموعه مهارت‌های پایتون فقط یک تزیین رزومه نیست، بلکه یک زبان قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد که کد رویه ای را در بسیاری از انواع محیط ها و برای کاربردهای مختلف بنویسید. Python معمولاً برای برنامه نویسی سمت سرور برای برنامه های کاربردی وب پیچیده یا به عنوان یک زبان سطح متوسط ​​ارائه دهنده خدمات وب یا یک لایه ارتباطی با سیستم های تجارت الکترونیک بزرگتر استفاده می شود. همانطور که گفته شد، این یک زبان عالی برای مبتدیان نیز می باشد. نحو واضح یادگیری آن را بسیار آسان می کند و کتابخانه های قدرتمند همه انواع برنامه نویسی را ممکن می کند. کتابخانه هایی برای همه چیز از بازی و گرافیک گرفته تا ریاضیات پیچیده تا برنامه نویسی شبکه و تعبیه شده وجود دارد. • نحوه استفاده از پوسته پایتون • نحوه استفاده از حالت تعاملی در پایتون •نحوه توسعه و اجرای برنامه ها در ویرایشگر IDLE •نحوه اجرای مستقیم اسکریپت های پایتون از خط فرمان •نحوه استفاده از تابع print(). • نحوه استفاده از جداکننده ها و کاراکترهای خط جدید برای تغییر خروجی خط فرمان •تخصیص متغیرها از انواع مختلف • متغیرهای عدد صحیح، ممیز شناور، مختلط و رشته را درک کنید • قادر به استخراج زیر رشته ها باشید • به راحتی رشته ها را به هم متصل کنید • ایجاد لیست و تاپل • ایجاد جفت ارزش کلید و ذخیره آنها در فرهنگ لغت اپراتورهای ریاضی مورد استفاده در پایتون را درک کنید •ترتيب عمليات را در عمليات رياضي اعمال كنيد • از عملگرهای مقایسه برای تعیین نتایج منطقی استفاده کنید • از عملگرهای منطقی برای پیوستن به مقایسه ها استفاده کنید • نوشتن عبارات شرطی به درستی کد شاخه •از دستورات If, else و else if برای اعمال انشعاب استفاده کنید • درک چگونگی و زمان استفاده از دستورات if تودرتو •از عملگر میانبر سه تایی استفاده کنید • بتوانید از ساختارهای حلقه به طور موثر استفاده کنید • ایجاد حلقه های while • قادر به استفاده از حلقه های For برای حلقه زدن از طریق ویژگی های یک اشیاء باشید • قادر به ساخت حلقه های تو در تو و درک کاربرد آنها باشد. • با استفاده از توابع داخلی پایتون، متغیرها را از یک نوع به نوع دیگر ارسال کنید •از توابع ریاضی در پایتون برای ارزیابی عبارات استفاده کنید • اعداد و انتخاب ها را با ابزار تصادفی سازی تصادفی کنید استفاده از توابع رشته پایتون مانند find()، join() و split() • تاپل های تغییرناپذیر ایجاد کنید • دسترسی به مقادیر درون تاپل • از توابع تاپل برای دستکاری داده های تاپل استفاده کنید • یک فرهنگ لغت را اعلام کنید و آن را با جفت های کلید/مقدار پر کنید • دسترسی و ویرایش مقادیر در فرهنگ لغت • اطلاعات تاریخ و زمان را از تاپل زمان استخراج کنید • از شی تقویم برای کار با اطلاعات مربوط به تقویم استفاده کنید • ایجاد توابع سفارشی •ارسال آرگومان ها به توابع با استفاده از دستور یا کلمه کلیدی • ایجاد آرگومان های تابع پیش فرض • خواندن و دریافت ورودی صفحه کلید • از یک فایل متنی بخوانید و داده ها را در پایتون پردازش کنید • در یک فایل متنی از پایتون بنویسید •به یک فایل متنی اضافه کنید • استثناها را با try/except/else در پایتون مدیریت کنید •از پایتون در cgi-bin یا وب سرور استفاده کنید • پردازش داده های فرم از پایتون برای اولین بار برنامه نویسان پایتون، دانش آموزان و معلمان، متخصصان فناوری اطلاعات که می خواهند کدنویسی را یاد بگیرند، دانشمندان مشتاق داده که می خواهند پایتون را به زرادخانه ابزار خود اضافه کنند. -Python از روش های برنامه نویسی کاربردی و ساختار یافته و همچنین OOP پشتیبانی می کند. * -ایجاد زبان برنامه نویسی که می تواند در ساخت برنامه های بزرگ کامپایل شود.

سرفصل ها و درس ها

شروع شدن Getting Started

  • درباره مربی About the Instructor

  • شروع سریع: نوشتن اولین برنامه پایتون Quick Start: Writing Your First Python Program

  • با استفاده از پنجره Shell Using the Shell Window

  • نوشتن کد در پنجره ویرایشگر Writing Code in the Editor Window

  • اجرای پایتون در خط فرمان Executing Python on the Command Line

خروجی Output

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • تابع print(). The print() Function

  • جداکننده ها و خطوط جدید Separators and Newlines

متغیرها Variables

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • انتساب متغیر Variable Assignment

  • متغیرهای عددی (Int، ​​Float و Complex) Number Variables (Int, Float and Complex)

  • متغیرهای رشته ای String Variables

  • رشته های فرعی و الحاق Substrings and Concatenation

  • متغیرها با لیست ها، تاپل ها و دیکشنری ها Variables with Lists,Tuples and Dictionaries

اپراتورها Operators

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • عملیات ریاضی پایتون Python Mathematical Operations

  • ترتیب عملیات ها Order of Operations

  • عملگرهای مقایسه پایتون Python Comparison Operators

  • عملگرهای منطقی پایتون Python Logical Operators

شعبه کد Code Branching

  • اطلاعات بخش Section information

  • بیانیه های ساده اگر Simple If Statements

  • اگر ... اظهارات دیگر If...else statements

  • Nested If Statements Nested If Statements

  • اپراتور سه تایی Ternary Operator

حلقه ها Loops

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • در حالی که حلقه ها While loops

  • برای حلقه ها For loops

  • حلقه های تو در تو Nested Loops

  • شکستن و ادامه بیانیه ها Break and Continue Statements

توابع ریاضی Math Functions

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • توابع ریخته گری Casting Functions

  • توابع ریاضی Mathematical Functions

  • توابع تصادفی Random Functions

توابع رشته پایتون Python String Functions

  • معرفی بخش Section introduction

  • بزرگ ()، center() و count() capitalize(), center() and count()

  • find()، isalpha()، isdigit() find(), isalpha(), isdigit()

  • join()، len() و split() join(), len() and split()

تاپل ها و دیکشنری ها Tuples and Dictionaries

  • اطلاعات بخش Section Information

  • ایجاد تاپل ها Creating Tuples

  • دسترسی به مقادیر در Tuples Accessing Values in Tuples

  • توابع تاپل Tuple Functions

  • اعلام دیکشنری Declaring a Dictionary

  • دسترسی و ویرایش مقادیر در دیکشنری Accessing and Editing Values in Dictionary

  • توابع دیکشنری Dictionary Functions

زمان و تاریخ Time and Date

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • زمان تاپل The Time Tuple

  • تقویم The Calendar

  • توابع زمان و تقویم Time and Calendar Functions

توابع پایتون Python Functions

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • تعریف و فراخوانی یک تابع ساده Defining and Calling a Simple Function

  • توابع آرگومان مورد نیاز Required Argument Functions

  • توابع استدلال کلمه کلیدی Keyword Argument Functions

  • آرگومان های تابع پیش فرض Default Function Arguments

  • اظهارنامه بازگشت Return Statement

  • ایجاد و مصرف ماژول های پایتون Creating and Consuming Python Modules

ورودی خروجی Input/Output

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • خواندن ورودی صفحه کلید Reading Keyboard Input

  • خواندن فایل متنی خارجی Reading External Text File

  • نوشتن فایل متنی خارجی Writing External Text File

بیشتر با پایتون More with Python

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • رسیدگی به استثناها Handling Exceptions

  • کدنویسی وب سرور با پایتون Web Server Coding with Python

  • پردازش داده های فرم در پایتون Processing Form Data in the Python

  • پایان و خداحافظ Wrap up and Goodbye

نمایش نظرات

Packtpub یک ناشر دیجیتالی کتاب‌ها و منابع آموزشی در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه نرم‌افزار است. این شرکت از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و به تولید و انتشار کتاب‌ها، ویدیوها و دوره‌های آموزشی می‌پردازد که به توسعه‌دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را ارتقا دهند. منابع آموزشی Packtpub موضوعات متنوعی از جمله برنامه‌نویسی، توسعه وب، داده‌کاوی، امنیت سایبری و هوش مصنوعی را پوشش می‌دهد. محتوای این منابع به صورت کاربردی و به‌روز ارائه می‌شود تا کاربران بتوانند دانش و توانایی‌های لازم برای موفقیت در پروژه‌های عملی و حرفه‌ای خود را کسب کنند.

آموزش پایتون برای مبتدیان 2017 - نسخه دوم [ویدئو]
جزییات دوره
5 h 22 m
64
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
11
4.8 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

SkillSprints Inc., Mark Lassoff SkillSprints Inc., Mark Lassoff

والدین مارک لاسوف اغلب ادعا می کنند که او برای برنامه نویسی به دنیا آمده است. در اواسط دهه هشتاد، وقتی بچه‌های محله بیرون بودند و کیکبال بازی می‌کردند و گلوله‌های برفی پرتاب می‌کردند، مارک سخت مشغول کار روی بازی‌های نوشتن Commodore 64 خود به زبان برنامه‌نویسی بیسیک بود. کامپیوتر و برنامه نویسی همچنان علاقه زیادی به کالج داشتند، جایی که مارک در رشته ارتباطات و علوم کامپیوتر تحصیل کرد. مارک پس از اتمام کار دانشگاهی خود در بخش نرم افزار و توسعه وب در چندین شرکت بزرگ مشغول به کار شد. در سال 2001، در حالی که معاصران او دنیای دات کام را فتح می کردند، مارک در یک مرکز آموزشی فنی در آستین، تگزاس، در سال 2001، برنامه نویسان را برای آموزش موقعیت پذیرفت. در آنجا بود که مارک عاشق آموزش برنامه نویسی شد که از آن زمان به بعد علاقه او بوده است. امروز مارک یک مربی فنی برتر است که در سراسر کشور سفر می کند و به توسعه دهندگان نرم افزار و وب آموزش می دهد. مشتریان آموزشی مارک عبارتند از وزارت دفاع، لاکهید مارتین، Discover Card Services و Kaiser Permanente. او برای شرکت هایی مانند دل، تارگت، لاکهید مارتین و سازمان های دولتی از جمله مجلس نمایندگان ایالات متحده مشاوره کرده است. مارک علاوه بر آموزش و مشاوره کلاسی سنتی، آموزش ویدیویی را برای برنامه نویسان مشتاق در وب سایت خود www.LearnToProgram.tv و Udemy.com منتشر می کند. او در کانکتیکات ساحلی در نزدیکی رودخانه کانکتیکات زندگی می کند، جایی که در حال بازسازی خانه خود است. می خواهید کمک کنید؟