آموزش فتوگرامتری در Memento و ZBrush

Photogrammetry in Memento and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، ما می آموزیم که چگونه از یک سری عکس ها یک مدل سه بعدی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Memento ، ZBrush 4R7. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 56 فتوگرامتری در Memento و ZBrush 1 ساعت و 2 دقیقه 58 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

فتوگرامتری در Memento و ZBrush Photogrammetry in Memento and ZBrush

  • نصب Memento Memento Setup

  • تکنیک های عکس Photo Techniques

  • ارسال عکس از طریق Memento Sending Photos Through Memento

  • آماده سازی مش محاسبه شده Preparing Calculated Mesh

  • از بین بردن چند ضلعی های غیر ضروری Eliminating Unneeded Polygons

  • تعمیر هندسه در Memento Repairing Geometry in Memento

  • شبکه های خروجی Outputting Meshes

  • بارگذاری مش در ZBrush Loading the Mesh in ZBrush

  • مجسمه سازی مش Sculpting the Mesh

  • بازسازی در ZBrush Remeshing in ZBrush

  • جزئیات پروژه مش جدید ما Projecting Detail to Our New Mesh

  • تمیز کردن نقشه بافت Cleaning up the Texture Map

نمایش نظرات

آموزش فتوگرامتری در Memento و ZBrush
جزییات دوره
1h 3m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.