آموزش Kit Bashing دارایی های بازی برای سرعت بخشیدن به گردش کار در 3ds Max & Unity

Kit Bashing Game Assets to Speed Up Workflows in 3ds Max & Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max و Unity خواهیم آموخت که چگونه دارایی های خود را سازماندهی کنیم و یک خط لوله بسته بندی کیت در 3ds Max ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3d Max 2015 ، Photoshop CS6 ، Unity 4.5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 18s Kit Bashing دارایی های بازی برای سرعت بخشیدن به گردش کار در 3ds Max و Unity 3 ساعت 11 متر 46s علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Kit Bashing دارایی های بازی برای سرعت بخشیدن به گردش کار در 3ds Max و Unity Kit Bashing Game Assets to Speed Up Workflows in 3ds Max and Unity

  • مدل سازی Subdiv را باز کنید Open Subdiv Modeling

  • ایجاد محتوا با مدل سازی Open Subdiv Creating Content with Open Subdiv Modeling

  • رندر با Solid Rocks برای Vary Rendering with Solid Rocks for Vary

  • استفاده از Siger Studios: V-Ray Material Preset Pro Using Siger Studios: V-Ray Material Preset Pro

  • ایجاد خط لوله کشی Bash در ظرف 3dsmax Establishing Kit Bashing Pipeline Within 3dsmax

  • استفاده از مرجع الهام بخش در صحنه اصلی ما Using Reference for Inspiration in Our Head Master Scene

  • ایجاد پایه برای اولین بافت ما Creating the Base for Our First Texture

  • تغییر پانل های دیواری با استفاده از Splines و Profiles Modifying Wall Panels Using Splines and Profiles

  • پانل های پایان و اضافه کردن اصلاح عمودی Finishing Panels and Adding Vertical Trim

  • ایجاد Baseboards و Crown Moulding Creating Baseboards and Crown Molding

  • افزودن پانل های پشتیبانی برای کمک به ایجاد فرم Adding Support Panels to Help Establish Form

  • اشکال ویسکوربل کیت Bashing برای افزودن جزئیات Kit Bashing Viscorbel Shapes to Add Detail

  • استفاده از Base Materials برای شروع نمایش پیش نمایش Applying Base Materials to Start Preview Renders

  • تصفیه مواد و صرفه جویی در مشخصات Spline ما Refining Materials and Saving Our Spline Profiles

  • بررسی مواد رایگان و اصلاح UV ها Investigating Free Materials and Modify UVs

  • پاره کردن بافت های ما با استفاده از V-Ray و مرور آنها در فتوشاپ Ripping Our Textures Using V-Ray and Reviewing Them in Photoshop

  • تصفیه بافت ما و وارد کردن آن به وحدت Refining Our Texture and Importing It into Unity

  • سازماندهی پانل های دیواری و جلوگیری از بافت سوم Organizing Our Wall Panels and Blocking out Our Third Texture

  • جلوگیری از اصلاح و متناسب سازی بافت ما Blocking out Our Trims and Proportions for Our Texture

  • اشکال ویسکوربل Kitbashing برای ایجاد جزئیات زیبا Kitbashing Viscorbel Shapes to Establish Fine Detail

  • پاره کردن بافت سوم با استفاده از Render to Texture Ripping out Third Texture Using Render to Texture

  • جایگزینی مواد با بافتهای به روز شده در Unity Replacing Materials with Our Updated Textures in Unity

  • رفع درزهای UV و کاشی کاری Fixing UV Seams and Tiling

  • صحنه ما را مرور کنید و درباره آنچه یاد گرفته ایم صحبت کنید Review Our Scene and Talk About What We Have Learned

نمایش نظرات

آموزش Kit Bashing دارایی های بازی برای سرعت بخشیدن به گردش کار در 3ds Max & Unity
جزییات دوره
3h 13m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Stephen Hauer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stephen Hauer Stephen Hauer

Stephen Hauer در حال حاضر مدیر هنری استودیوی بازی سازی Camouflaj است. وی طی 10 سال گذشته به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، یک هنرمند فنی و یک هنر پیشرو در برخی زمینه ها کار کرده است. پروژه هایی که او قبل از استتار Camouflaj روی آنها کار کرده بود Halo 4 برای 343 Game Studio و به مدت دو سال عضو موسس Cascade Game Foundry بود. پیش از این او در تیم تحقیق و توسعه مایکروسافت در حال توسعه Kinect و سرانجام در Aces Game Studio در Flight Simulator X ، TrainSim2 و ESP کار می کرد. کارهای او در مجله 3D Artist Magazine منتشر شده است و او به فیلم های تبلیغاتی Unity کمک کرده است. او عاشق یادگیری فن آوری جدید و یافتن روش های ساده برای فشار آوردن به عنوان یک هنرمند است.