Stephen Hauer

Stephen Hauer در حال حاضر مدیر هنری استودیوی بازی سازی Camouflaj است. وی طی 10 سال گذشته به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، یک هنرمند فنی و یک هنر پیشرو در برخی زمینه ها کار کرده است. پروژه هایی که او قبل از استتار Camouflaj روی آنها کار کرده بود Halo 4 برای 343 Game Studio و به مدت دو سال عضو موسس Cascade Game Foundry بود. پیش از این او در تیم تحقیق و توسعه مایکروسافت در حال توسعه Kinect و سرانجام در Aces Game Studio در Flight Simulator X ، TrainSim2 و ESP کار می کرد. کارهای او در مجله 3D Artist Magazine منتشر شده است و او به فیلم های تبلیغاتی Unity کمک کرده است. او عاشق یادگیری فن آوری جدید و یافتن روش های ساده برای فشار آوردن به عنوان یک هنرمند است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد دارایی های بازی حرفه ای استودیویی برای تولید در 3ds Max و Unity

Creating Professional Studio Game Assets for Production in 3ds Max and Unity

در طول این درس ها یاد خواهیم گرفت که برای ایجاد دارایی برای یک توسعه دهنده بازی AAA چه چیزی لازم است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Photoshop CS6، Unity 4.5، Headus UVLayout.


آموزش سایه بر اساس فیزیکی برای وحدت با استفاده از طراح مواد

Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer

در این آموزش Substance Designer و Unity 5، نحوه ایجاد شیدرهای فیزیکی (PBS) برای Unity 5 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Substance Designer، Substance Painter، Bitmap2Material 3.0، Headus UVLayout، Unity 5.


آموزش Kit Bashing دارایی های بازی برای سرعت بخشیدن به گردش کار در 3ds Max & Unity

Kit Bashing Game Assets to Speed Up Workflows in 3ds Max & Unity

در این آموزش 3ds Max و Unity خواهیم آموخت که چگونه دارایی های خود را سازماندهی کنیم و یک خط لوله بسته بندی کیت در 3ds Max ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3d Max 2015 ، Photoshop CS6 ، Unity 4.5.