در طول این درس ها یاد خواهیم گرفت که برای ایجاد دارایی برای یک توسعه دهنده بازی AAA چه چیزی لازم است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Photoshop CS6، Unity 4.5، Headus UVLayout.
در این آموزش Substance Designer و Unity 5، نحوه ایجاد شیدرهای فیزیکی (PBS) برای Unity 5 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Substance Designer، Substance Painter، Bitmap2Material 3.0، Headus UVLayout، Unity 5.
در این آموزش 3ds Max و Unity خواهیم آموخت که چگونه دارایی های خود را سازماندهی کنیم و یک خط لوله بسته بندی کیت در 3ds Max ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3d Max 2015 ، Photoshop CS6 ، Unity 4.5.