نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش 3ds Max و Unity خواهیم آموخت که چگونه دارایی های خود را سازماندهی کنیم و یک خط لوله بسته بندی کیت در 3ds Max ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3d Max 2015 ، Photoshop CS6 ، Unity 4.5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 18s Kit Bashing دارایی های بازی برای سرعت بخشیدن به گردش کار در 3ds Max و Unity 3 ساعت 11 متر 46s علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
Kit Bashing دارایی های بازی برای سرعت بخشیدن به گردش کار در 3ds Max و Unity
Kit Bashing Game Assets to Speed Up Workflows in 3ds Max and Unity
-
مدل سازی Subdiv را باز کنید
Open Subdiv Modeling
-
ایجاد محتوا با مدل سازی Open Subdiv
Creating Content with Open Subdiv Modeling
-
رندر با Solid Rocks برای Vary
Rendering with Solid Rocks for Vary
-
استفاده از Siger Studios: V-Ray Material Preset Pro
Using Siger Studios: V-Ray Material Preset Pro
-
ایجاد خط لوله کشی Bash در ظرف 3dsmax
Establishing Kit Bashing Pipeline Within 3dsmax
-
استفاده از مرجع الهام بخش در صحنه اصلی ما
Using Reference for Inspiration in Our Head Master Scene
-
ایجاد پایه برای اولین بافت ما
Creating the Base for Our First Texture
-
تغییر پانل های دیواری با استفاده از Splines و Profiles
Modifying Wall Panels Using Splines and Profiles
-
پانل های پایان و اضافه کردن اصلاح عمودی
Finishing Panels and Adding Vertical Trim
-
ایجاد Baseboards و Crown Moulding
Creating Baseboards and Crown Molding
-
افزودن پانل های پشتیبانی برای کمک به ایجاد فرم
Adding Support Panels to Help Establish Form
-
اشکال ویسکوربل کیت Bashing برای افزودن جزئیات
Kit Bashing Viscorbel Shapes to Add Detail
-
استفاده از Base Materials برای شروع نمایش پیش نمایش
Applying Base Materials to Start Preview Renders
-
تصفیه مواد و صرفه جویی در مشخصات Spline ما
Refining Materials and Saving Our Spline Profiles
-
بررسی مواد رایگان و اصلاح UV ها
Investigating Free Materials and Modify UVs
-
پاره کردن بافت های ما با استفاده از V-Ray و مرور آنها در فتوشاپ
Ripping Our Textures Using V-Ray and Reviewing Them in Photoshop
-
تصفیه بافت ما و وارد کردن آن به وحدت
Refining Our Texture and Importing It into Unity
-
سازماندهی پانل های دیواری و جلوگیری از بافت سوم
Organizing Our Wall Panels and Blocking out Our Third Texture
-
جلوگیری از اصلاح و متناسب سازی بافت ما
Blocking out Our Trims and Proportions for Our Texture
-
اشکال ویسکوربل Kitbashing برای ایجاد جزئیات زیبا
Kitbashing Viscorbel Shapes to Establish Fine Detail
-
پاره کردن بافت سوم با استفاده از Render to Texture
Ripping out Third Texture Using Render to Texture
-
جایگزینی مواد با بافتهای به روز شده در Unity
Replacing Materials with Our Updated Textures in Unity
-
رفع درزهای UV و کاشی کاری
Fixing UV Seams and Tiling
-
صحنه ما را مرور کنید و درباره آنچه یاد گرفته ایم صحبت کنید
Review Our Scene and Talk About What We Have Learned
نمایش نظرات