آموزش مایا 2018: مایعات Bifröst

Maya 2018: Bifröst Fluids

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Bifröst برای مایا 2018 شامل به روزرسانی های بسیاری برای افزونه شبیه سازی مایعات ، Bifröst Fluids است. با استفاده از Maya 2018.1 ، آرنولد از روش های جدید هیجان انگیز برای ارائه مایعات با وفاداری بهتر و بدون ذخیره سازی مشهای سنگین پشتیبانی می کند. این دوره مروری دارد بر شبیه سازی مایعات در Bifröst و ارائه در آرنولد. برای متقاعد کردن مواد ، Aaron F. Ross ، مربی ، نحوه استخراج داده های دینامیک سیالات مانند گرداب و استفاده از آنها را در شبکه سایه آرنولد نشان می دهد. وی برای پایان یافتن مایعات ، نگاهی به کف Bifrifst می اندازد که ذرات ثانویه را از مایع اصلی تولید می کند.
موضوعات شامل:
  • مبانی Bifröst
  • تجزیه و تحلیل ساختار گره
  • انتشار از مش چند ضلعی
  • برخورد با مش چند ضلعی
  • افزودن سرعت ، اصطکاک و کشیدن با زمینه های حرکت
  • بهینه سازی فضا و زمان دقت
  • شبیه سازی حافظه پنهان
  • مش گیری و صادرات مایعات
  • زمان رندر مش بندی در آرنولد
  • اعمال داده های کانال برای سایه بان های آرنولد
  • تولید کف از مایع
  • ارائه و سایه زدن کف در آرنولد

سرفصل ها و درس ها

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 1. Simulating a Liquid

  • پیش نیازهای جلسه Meeting prerequisites

  • درک Bifrost Understanding Bifrost

  • انتخاب گزینه های Bifrost Choosing Bifrost options

  • تنظیم تنظیمات برگزیده صحنه Setting scene preferences

  • بیرون کشیدن صحنه Laying out the scene

  • مایع از مش پخش می شود Emitting liquid from a mesh

  • انتخاب گره Bifrost در Outliner Selecting Bifrost nodes in the Outliner

  • تجزیه و تحلیل شبیه سازی در ویرایشگر گره Analyzing the simulation in the Node Editor

  • مایع در حال فشار با یک میدان حرکت Pushing liquid with a Motion Field

  • برخورد با اشیاء Colliding with objects

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 2. Fine-Tuning a Liquid Simulation

  • جمع کردن ذرات با یک Killplane Culling particles with a Killplane

  • مراحل تنظیم زمان Tuning time steps

  • تنظیم مراحل حمل و نقل Tuning transport steps

  • اصطکاک را اضافه کنید و با یک قسمت حرکت بکشید Adding friction and drag with a motion field

  • فعال کردن کانال های اختیاری Bifrost Enabling optional Bifrost channels

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 3. Caching and Meshing

  • نوشتن حافظه نهان کاربر Writing a user cache

  • خواندن و غیرفعال کردن حافظه نهان کاربر Reading and disabling a user cache

  • بهم زدن ذرات Meshing the particles

  • ذخیره مش به پرونده های BIF Caching a mesh to BIF files

  • صادرات به Alembic Exporting to Alembic

  • مراجعه به مش Alembic Referencing an Alembic mesh

  • تنظیم یک حالت اولیه Setting an initial state

  • ذخیره پیشرفته با کنترل حافظه پنهان Advanced caching with cache control

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 4. Shading a Liquid

  • نمایش داده های کانال به عنوان رنگ ذره Displaying channel data as particle color

  • نمایش داده های کانال به عنوان رنگ راس مش Displaying channel data as mesh vertex color

  • ارائه مش چند ضلعی مایع در آرنولد Rendering a liquid polygon mesh in Arnold

  • ارائه گره شکل در آرنولد Rendering the shape node in Arnold

  • ارائه واکسل های مشبک Rendering meshed voxels

  • دسترسی به کانالهای موجود در Bifrost Accessing available Bifrost channels

  • سایه بان با کانال های Bifrost با استفاده از aiUserData Shading with Bifrost channels using aiUserData

  • داده های کانال Bifrost را حذف می کنید Remapping Bifrost channel data

  • تبدیل سرعت به یک شناور مقیاس خاکستری Converting velocity to a grayscale float

  • ترکیب داده های کانال Bifrost Combining Bifrost channel data

  • ساختن یک سایه بان لایه ای Building a layered shader

  • نقشه برداری زبری خاص Mapping specular roughness

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 5. Simulating Foam

  • تولید فوم از مایع Generating foam from a liquid

  • تنظیم ویژگی های کف Adjusting foam attributes

  • کف نگهدارنده Caching foam

  • ارائه کف در آرنولد Rendering foam in Arnold

  • سایه کاری سطح کف با چگالی Shading a foam surface with Density

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش مایا 2018: مایعات Bifröst
جزییات دوره
3h 45m
43
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
41,739
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.