آموزش مایا 2018: مایعات Bifröst

Maya 2018: Bifröst Fluids

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Bifröst برای مایا 2018 شامل به روزرسانی های بسیاری برای افزونه شبیه سازی مایعات ، Bifröst Fluids است. با استفاده از Maya 2018.1 ، آرنولد از روش های جدید هیجان انگیز برای ارائه مایعات با وفاداری بهتر و بدون ذخیره سازی مشهای سنگین پشتیبانی می کند. این دوره مروری دارد بر شبیه سازی مایعات در Bifröst و ارائه در آرنولد. برای متقاعد کردن مواد ، Aaron F. Ross ، مربی ، نحوه استخراج داده های دینامیک سیالات مانند گرداب و استفاده از آنها را در شبکه سایه آرنولد نشان می دهد. وی برای پایان یافتن مایعات ، نگاهی به کف Bifrifst می اندازد که ذرات ثانویه را از مایع اصلی تولید می کند.
موضوعات شامل:
  • مبانی Bifröst
  • تجزیه و تحلیل ساختار گره
  • انتشار از مش چند ضلعی
  • برخورد با مش چند ضلعی
  • افزودن سرعت ، اصطکاک و کشیدن با زمینه های حرکت
  • بهینه سازی فضا و زمان دقت
  • شبیه سازی حافظه پنهان
  • مش گیری و صادرات مایعات
  • زمان رندر مش بندی در آرنولد
  • اعمال داده های کانال برای سایه بان های آرنولد
  • تولید کف از مایع
  • ارائه و سایه زدن کف در آرنولد

سرفصل ها و درس ها

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 1. Simulating a Liquid

  • پیش نیازهای جلسه Meeting prerequisites

  • درک Bifrost Understanding Bifrost

  • انتخاب گزینه های Bifrost Choosing Bifrost options

  • تنظیم تنظیمات برگزیده صحنه Setting scene preferences

  • بیرون کشیدن صحنه Laying out the scene

  • مایع از مش پخش می شود Emitting liquid from a mesh

  • انتخاب گره Bifrost در Outliner Selecting Bifrost nodes in the Outliner

  • تجزیه و تحلیل شبیه سازی در ویرایشگر گره Analyzing the simulation in the Node Editor

  • مایع در حال فشار با یک میدان حرکت Pushing liquid with a Motion Field

  • برخورد با اشیاء Colliding with objects

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 2. Fine-Tuning a Liquid Simulation

  • جمع کردن ذرات با یک Killplane Culling particles with a Killplane

  • مراحل تنظیم زمان Tuning time steps

  • تنظیم مراحل حمل و نقل Tuning transport steps

  • اصطکاک را اضافه کنید و با یک قسمت حرکت بکشید Adding friction and drag with a motion field

  • فعال کردن کانال های اختیاری Bifrost Enabling optional Bifrost channels

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 3. Caching and Meshing

  • نوشتن حافظه نهان کاربر Writing a user cache

  • خواندن و غیرفعال کردن حافظه نهان کاربر Reading and disabling a user cache

  • بهم زدن ذرات Meshing the particles

  • ذخیره مش به پرونده های BIF Caching a mesh to BIF files

  • صادرات به Alembic Exporting to Alembic

  • مراجعه به مش Alembic Referencing an Alembic mesh

  • تنظیم یک حالت اولیه Setting an initial state

  • ذخیره پیشرفته با کنترل حافظه پنهان Advanced caching with cache control

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 4. Shading a Liquid

  • نمایش داده های کانال به عنوان رنگ ذره Displaying channel data as particle color

  • نمایش داده های کانال به عنوان رنگ راس مش Displaying channel data as mesh vertex color

  • ارائه مش چند ضلعی مایع در آرنولد Rendering a liquid polygon mesh in Arnold

  • ارائه گره شکل در آرنولد Rendering the shape node in Arnold

  • ارائه واکسل های مشبک Rendering meshed voxels

  • دسترسی به کانالهای موجود در Bifrost Accessing available Bifrost channels

  • سایه بان با کانال های Bifrost با استفاده از aiUserData Shading with Bifrost channels using aiUserData

  • داده های کانال Bifrost را حذف می کنید Remapping Bifrost channel data

  • تبدیل سرعت به یک شناور مقیاس خاکستری Converting velocity to a grayscale float

  • ترکیب داده های کانال Bifrost Combining Bifrost channel data

  • ساختن یک سایه بان لایه ای Building a layered shader

  • نقشه برداری زبری خاص Mapping specular roughness

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها 5. Simulating Foam

  • تولید فوم از مایع Generating foam from a liquid

  • تنظیم ویژگی های کف Adjusting foam attributes

  • کف نگهدارنده Caching foam

  • ارائه کف در آرنولد Rendering foam in Arnold

  • سایه کاری سطح کف با چگالی Shading a foam surface with Density

4- ترمیم عمده خسارت: پاها و پاها Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مایا 2018: مایعات Bifröst
جزییات دوره
3h 45m
43
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
41,739
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.