آموزش ایجاد تجسم داخلی در 3ds Max

Creating Interior Visualizations in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، از ابتدا تا انتها با ایجاد تجسم داخلی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، V-Ray 2.20.02، Adobe Photoshop CS5. در این آموزش ، ما از ابتدا تا انتها با ایجاد تجسم داخلی آشنا خواهیم شد. از طریق این درس ها ، ما تمام مراحل ساخت تجسم های داخلی را یاد خواهیم گرفت. ما قبل از مدل سازی کف با Floor Generator ، یک پلاگین رایگان ، با مدل سازی دیوارها شروع خواهیم کرد. سپس بقیه مبلمان را مدل می کنیم. پس از مدل سازی ، ما قصد داریم در صحنه خود برای رندر نهایی نور پردازی کنیم. ما پروژه خود را با بررسی نحوه ایجاد تغییرات کوچک در فتوشاپ برای بهتر دیده شدن رنگهای خود به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012 ، V-Ray 2.20.02 ، Adobe Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد تجسم داخلی در 3ds Max Creating Interior Visualizations in 3ds Max

  • مدل سازی دیوارها و کف Modeling the Walls and Floor

  • مدلسازی ویندوز Modeling the Windows

  • افزودن قالب تزئینی Adding a Decorative Molding

  • ایجاد مبل Creating the Sofa

  • مدل سازی صندلی Modeling the Chair

  • شروع به مدل سازی مبلمان اضافی Starting to Model Additional Furniture

  • اتمام مبلمان اضافی ما Finishing Our Additional Furniture

  • ایجاد فرش و پرده Creating the Carpet and Curtains

  • افزودن جزئیات تزئینی Adding Decorative Details

  • بافت صحنه داخلی ما Texturing Our Interior Scene

  • افزودن چراغ به صحنه Adding Lights to the Scene

  • راه اندازی رندر ما Setting up Our Render

  • افزودن جزئیات نهایی به رندر در فتوشاپ Adding Final Details to the Render in Photoshop

نمایش نظرات

آموزش ایجاد تجسم داخلی در 3ds Max
جزییات دوره
3h 12m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Maciej Jura
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Maciej Jura Maciej Jura

Maciej یک هنرمند تجسم CG است که در لهستان کار می کند. در جوانی می خواست برنامه نویس بازی شود. در برخی مواقع هنگام ایجاد بازی های ساده در Visual Basic ، متوجه شد که به گرافیک نیاز دارد. او 3Ds Max را کشف کرد و از آن زمان دیگر به برنامه نویسی بازگشت. از سال 2007 او به عنوان فریلنسر کار می کند. در سال 2010 Maciej مدیر عامل یک شرکت کوچک متخصص در تجسم معماری و کار با مشتریانی از سراسر اروپا شد.