لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Blender 2.91 Essential Training
Blender 2.91 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Blender یک راه حل قدرتمند منبع باز برای مدل سازی 2D و 3D ، انیمیشن ، ترکیب بندی و تولید پس از آن است. در این دوره ، یک نمای کلی از ویژگی های مجموعه در مخلوط کن 2.91 و بالاتر ، و همچنین تکنیک های عملی تولید را که ترکیبی از دانش فنی و دوز سالم نحوه انجام کار است ، کسب کنید. مربی دیوید آندراد به تکنیک های خاصی از جمله چیدمان صحنه و مدل سازی ، مجسمه سازی ، بافت و سایه پردازی ، انیمیشن 2 بعدی و 3 بعدی ، تقلب در شخصیت ، شبیه سازی پویا ، رندر و صادرات موتور بازی می پردازد. به علاوه ، ترفندهای افزایش عملکرد را دریافت کنید تا Blender بتواند کارهای شما را حتی سریعتر ارائه دهد. هر درس به شما کمک می کند تا کنترل و مهارت لازم را برای ایجاد کارهای هنری حرفه ای برای چندین سیستم عامل: بازی ها ، فیلم ها و انیمیشن ها کسب کنید.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
معرفی مخلوط کن 2.91 برای مبتدیان
Introducing Blender 2.91 for beginners
نحوه نصب و مواردی که باید بدانید
How to install and things to know
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
How to use the exercise files
1. مخلوط کن را در زیر یک ساعت یاد بگیرید
1. Learn Blender in Under an Hour
گام های اول ، پیمایش رابط
First steps, navigating the interface
منوها ، جستجو و میانبرها
Menus, search, and shortcuts
اولین اشیا your خود را ایجاد کنید
Create your first objects
اصلاح اشیا
Modifying objects
صحنه درست کنید ، چراغ اضافه کنید
Make a scene, add lights
صحنه خود را ارائه دهید
Render your scene
چالش: اشیا more بیشتری اضافه کنید
Challenge: Add more objects
راه حل: اشیا more بیشتری اضافه کنید
Solution: Add more objects
2. مدل سازی و مجسمه سازی
2. Modeling and Sculpting
مروری بر مدل سازی و مجسمه سازی
Overview of modeling and sculpting
اولین مجسمه خود را ایجاد کنید
Create your first sculpture
ابزار و تنظیمات رایج مجسمه سازی
Common sculpting tools and settings
غواصی عمیق: توپولوژی پویا
Deep dive: Dynamic topology
بهینه سازی مدل خود برای انیمیشن
Optimizing your model for animation
حالت ویرایش
Edit Mode
ابزارهای معمول مدل سازی
Common modeling tools
چالش: یک سنگ آکواریوم ایجاد کنید
Challenge: Create an aquarium rock
راه حل: یک سنگ آکواریوم ایجاد کنید
Solution: Create an aquarium rock
3. بافت و سایه
3. Textures and Shading
مروری بر بافت
Overview of texturing
ایجاد اولین مواد
Creating your first materials
Shader Editor
The Shader Editor
باز کردن
Unwrapping
ابزار UV
UV tools
اولین بافت خود را رنگ کنید
Paint your first texture
غواصی عمیق: حفظ جزئیات طبیعی
Deep dive: Preserving normal detail
چالش: ماهی خود را مرطوب نشان دهید
Challenge: Make your fish look wet
راه حل: ماهی خود را مرطوب نشان دهید
Solution: Make your fish look wet
4. ایجاد انیمیشن
4. Create Animations
نمای کلی انیمیشن
Overview of animation
اولین دکل خود را ایجاد کنید
Create your first rig
نقاشی با وزنه
Weight painting
شکل کلیدها
Shape keys
اولین فریم کلیدی خود را تنظیم کنید
Set your first keyframe
ابزارهای رایج انیمیشن
Common animation tools
چالش: ماهی را متحرک کنید
Challenge: Animate the fish
راه حل: ماهی را متحرک کنید
Solution: Animate the fish
5. ذرات ، نیروها و آتش
5. Particles, Forces, and Fire
مروری بر ذرات و فیزیک
Overview of particles and physics
جادوی ذرات در مخلوط کن
Particle magic in blender
شبیه سازی نیروها در بلندر
Forces simulation in Blender
پر کردن با شبیه سازی مایعات
Filling up with fluid simulations
آن را روی آتش روشن کنید
Light it on fire
نقاشی پویا
Dynamic painting
غواصی عمیق: ذخیره
Deep dive: Caching
چالش: پر کردن مخزن ماهی
Challenge: Filling the fish tank
راه حل: پر کردن مخزن ماهی
Solution: Filling the fish tank
6. همه چیز را با هم جمع کنید
6. Putting It All Together
مجموعه ها ، صحنه ها و لایه های نمایش
Collections, scenes, and view layers
روشنایی
Lighting
Eevee در مقابل چرخه ها
Eevee vs. cycles
غواصی عمیق: نکات Eevee
Deep dive: Eevee tips
غواصی عمیق: نکات مربوط به چرخه ها
Deep dive: Cycles tips
چالش: اولین انیمیشن خود را ارائه دهید
Challenge: Render your first animation
راه حل: اولین انیمیشن خود را ارائه دهید
Solution: Render your first animation
7. تکنیک های پیشرفته
7. Advanced Techniques
آهنگسازی و ویرایش ویدئو
Compositing and video editing
مروری بر مداد چربی
Grease Pencil overview
افزودنیهایی که معمولاً استفاده می شوند
Commonly used add-ons
انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو
دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.
او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.
نمایش نظرات