درس های قسمت قبلی این مجموعه را در یک مطالعه به کار ببرید! خواهید دید که چگونه ادغام اشکال با ترکیب، جایی که نقاشی با ارزش ملاقات می کند، جایی که رنگ با لبه ها ملاقات می کند و موارد دیگر با هم ترکیب می شود! به طور کلی، در مورد نحوه نگاه کردن به یک مرجع به منظور مطالعه مؤثر آن بینشی کسب خواهید کرد.
بخشی از مرجع عکس را پیدا کنید که به آن جذب شده اید. بدون اینکه هنوز نقاشی کنید، نگاهی انتقادی به آن بدهید و سوالاتی از این قبیل بپرسید: ترکیب چگونه کار می کند؟ آیا مسیری وجود دارد که بتوان آن را اعمال کرد؟ نقطه کانونی چیست؟ چگونه می توانید از لبه ها - هم سخت و هم نرم (و از دست رفته) - برای تسلط بر نواحی خاص و در عین حال جلب توجه دیگران استفاده کنید؟ اشکالی که به آنها نیاز ندارید و می توانید برای سادگی با هم ادغام شوند کجا هستند؟ جزئیاتی که باید گنجانده شوند کجا هستند و آیا می توانید آنها را به اشکال ساده تقسیم کنید؟ چگونه می توانید برای حفظ علاقه از تنوع در هر دو شکل مثبت و منفی خود استفاده کنید؟
وقتی به چنین چیزهایی فکر کردید، پیش بروید و یک بوم نقاشی جدید باز کنید و مطالعه نقاشی خود را شروع کنید. انحراف از مرجع کاملاً اشکالی ندارد. شما نیازی به کپی جزئیات برای جزئیات ندارید. در عوض، از مرجع به عنوان نقطه پرش برای دستیابی به طراحی هنری خود استفاده کنید. چیزی که از آن الهام گرفته شده است، و جوهر مرجع را در بر می گیرد، اما جهت هنری و درک شما، بخش مهمی از آن است.
تصویرگر و معلم حرفه ای
سلام، من مارکو هستم.
من یک هنرمند حرفه ای با 15 سال تجربه در صنعت فیلم، تلویزیون، بازی و چاپ هستم - در درجه اول به عنوان یک هنرمند مفهومی و تصویرگر. من همچنین بر این باورم که این وظیفه هنرمندان باتجربه است که آموخته های خود را بدون لیسانس و با کمترین هزینه ممکن منتقل کنند. به همین دلیل است که من یک معلم پرشور هستم. من در حال حاضر در CGMA تدریس می کنم و قبلاً در آکادمی دانشگاه هنر، کالج سنتنیال و موارد دیگر تدریس کرده ام.
نمایش نظرات