آموزش ایجاد بافت های سبک برای مدل های Low Poly در فتوشاپ

Creating Stylized Textures for Low Poly Models in Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این درس‌ها، ما روی یک گردش کار بسیار سریع و کارآمد در هنگام ایجاد یک مدل کم پلی، اضافه کردن UV و سپس انجام مجسمه‌سازی بسیار سبک تمرکز می‌کنیم تا بتوانیم روی ایجاد برخی بافت‌های سبک در داخل فتوشاپ تمرکز کنیم. دروس ما بر روی یک گردش کار بسیار سریع و کارآمد در هنگام ایجاد یک مدل کم پلی، اضافه کردن UV و سپس انجام مجسمه‌سازی بسیار سبک تمرکز می‌کنیم تا بتوانیم روی ایجاد برخی بافت‌های سبک در داخل فتوشاپ تمرکز کنیم. ما بر روی جلوه‌های ظاهری «بالا» تمرکز می‌کنیم و سعی می‌کنیم با کارمان ظاهری متفاوت داشته باشیم. اغلب اتفاق می افتد که همه کارهای مشابهی انجام می دهند و این وظیفه ماست که تلاش کنیم چیزی خارج از منحنی بسازیم. در پایان این آموزش باید ایده های جدیدی در مورد چگونگی ایجاد بافت های نقاشی شده با دست خود به طور کارآمد و موثر داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، ZBrush 4R6، Topogun 2، Photoshop CC.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد بافت های سبک برای مدل های Low Poly در فتوشاپ Creating Stylized Textures for Low Poly Models in Photoshop

  • ایجاد شمشیر ما Creating Our Sword

  • ایجاد UV برای شمشیر ما Creating UV's for Our Sword

  • راه اندازی صحنه Marmoset ما Setting up Our Marmoset Scene

  • ایجاد جزئیات برای دسته ما Creating the Detail for Our Handle

  • آماده سازی شمشیر برای مجسمه سازی ZBrush Preparing Our Sword for ZBrush Sculpting

  • مجسمه سازی جزئیات بر روی تیغه شمشیر ما Sculpting Details on the Blade of Our Sword

  • مجسمه سازی بند های چرمی Sculpting the Leather Straps

  • پخت و تعمیر نقشه های شمشیر Baking and Fixing the Sword Maps

  • ایجاد نقشه ها برای دسته چرمی Creating the Maps for the Leather Handle

  • اصلاح نقشه و درز معمولی دسته Fixing the Handle's Normal Map and Seam

  • شروع به ایجاد بافت پراکنده پایه شمشیر ما Beginning to Create Our Sword Base Diffuse Texture

  • ترکیب Ao ما با نقاشی ما Combining Our Ao with Our Painting

  • آزمایش با Blending Modes Experimenting with Blending Modes

  • نگاهی به آخرین دارایی شمشیر ما Taking a Look at Our Final Sword Asset

  • شروع به کار بر روی سپر ما Starting to Work on Our Shield

  • اضافه کردن مقداری خون و آسیب به بافت های ما Adding Some Blood and Damage to Our Textures

  • تکمیل دارایی سپر ما Finishing Our Shield Asset

نمایش نظرات

آموزش ایجاد بافت های سبک برای مدل های Low Poly در فتوشاپ
جزییات دوره
2h 11m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.