آموزش طراحی چوب و مبلمان با Cinema 4D

Woodwork and Furniture Design with Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این کلاس برای هر کسی که می‌خواهد مهارت‌های مدل‌سازی خود را در زمینه طراحی‌های چوبی و مبلمان با استفاده از Maxon Cinema 4D کشف کند ایجاد شده است. این دوره تنها به کاربران Cinema 4D محدود نمی شود، زیرا تکنیک های پوشش داده شده در این دوره برای سایر برنامه های کاربردی سه بعدی مانند 3ds Max، Blender، یا Maya یکسان است.


طراحی های چوبی و مبلمان در حال حاضر به طور گسترده در هر زمینه مهمی مورد نیاز است. NFT ها و Decentralands به دارایی های موجود در فضای خود بسنده می کنند، بنابراین نیاز به طراحان در آن جایگاه وجود دارد. طرح های مبلمان نیز در سرتاسر فضاهای بازار سه بعدی فروخته می شود که می تواند منبع درآمد دیگری برای طراح باشد.

در این کلاس، تعداد زیادی تکنیک را که در زیر ذکر شده است یاد خواهید گرفت:

  • مدلسازی با دستکاری چند ضلعی
  • مدلسازی با استفاده از دفورمرها
  • UVW Unwrapping
  • درک تنظیمات دوربین
  • نحوه داشتن دکل سبک برای عکسبرداری
  • سیستم های مو برای افزودن جزئیات به مبلمان
  • مواد و بافت با استفاده از Maps
  • تنظیمات رندر
  • ترکیب با فتوشاپ

این کلاس جالبی خواهد بود زیرا هم برای طراحان مبتدی و هم برای طراحان سطح متوسط ​​طراحی شده است.

توجه

تمام آنچه در این کلاس باید دنبال شود نرم افزار Cinema 4D و افزونه رندر Corona است. همانطور که در بالا گفتم، طراحان بسته‌های نرم‌افزاری دیگر می‌توانند از دیگر موتورهای رندر نیز استفاده کنند. این تکنیک تنها چیزی است که باید درک کنید و در هر نرم افزاری که استفاده می کنید یا موتور رندری که دارید معجزه خواهید کرد.

سپاسگزاریم و بیایید شروع کنیم!

این موضوع پروژه یک موضوع عملی است که باید دستان خود را کثیف کنید. بنابراین در صورت نیاز، یک ویدیو را متوقف کنید و قبل از ادامه کار خود را طراحی کنید.

من بسیاری از منابعی را که در این کلاس استفاده شده‌اند را در این صفحه قرار می‌دهم تا شما را راحت شروع کنید.

من همچنین دوست دارم با به اشتراک گذاشتن خروجی خود در اینجا ببینم چه چیزی به دست آورده اید.

خوش بگذرانید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مدل سازی کوسن پارچه ای Modeling the Fabric Cushion

  • معرفی دوره Introduction to the course

  • کامپوزیت در فتوشاپ Compositing in Photoshop

  • UVW Unwrap - Fabric Cushion UVW Unwrap - Fabric Cushion

  • مدلسازی قاب - قسمت 2 Modeling the Frame - Part 2

  • مدلسازی قاب - قسمت 1 Modeling the Frame - Part 1

  • راه اندازی دوربین Camera Setup

  • مواد و بافت - پارچه Material & Texturing - Fabric

  • جزئیات اضافی با سیستم مو Extra Detail with Hair system

  • مواد و بافت - چوب Material & Texturing - Wood

  • راه اندازی نور Setting up the Light

  • گرفتن الهام Getting Inspiration

  • رندر نهایی برای خروجی Final Rendering for output

  • UVW Unwrap - The Frame UVW Unwrap - The Frame

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

درس ها Lessons

  • UVW Unwrap - Fabric Cushion UVW Unwrap - Fabric Cushion

  • راه اندازی نور Setting up the Light

  • کامپوزیت در فتوشاپ Compositing in Photoshop

  • UVW Unwrap - The Frame UVW Unwrap - The Frame

  • رندر نهایی برای خروجی Final Rendering for output

  • مدل سازی کوسن پارچه ای Modeling the Fabric Cushion

  • گرفتن الهام Getting Inspiration

  • معرفی دوره Introduction to the course

  • مواد و بافت - پارچه Material & Texturing - Fabric

  • جزئیات اضافی با سیستم مو Extra Detail with Hair system

  • مدلسازی قاب - قسمت 2 Modeling the Frame - Part 2

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • راه اندازی دوربین Camera Setup

  • مدلسازی قاب - قسمت 1 Modeling the Frame - Part 1

  • مواد و بافت - چوب Material & Texturing - Wood

نمایش نظرات

آموزش طراحی چوب و مبلمان با Cinema 4D
جزییات دوره
3h 28m
15
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
35
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Joseph Ojo
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joseph Ojo Joseph Ojo

هنرمند و طراح سه بعدی

من کارم را به عنوان یک طراح و مدرس CAD با Riverbank Technologies and Engineering Services Limited شروع کردم. من در بخش های مختلف حرکت کردم. با شروع به عنوان یک تکنسین پیش نویس CAD، به بخش معماری منتقل شدم و از آنجا به بخش M E منتقل شدم که در آن در جنبه های برق و لوله کشی تخصص داشتم. از آنجا به بخش فناوری اطلاعات منتقل شدم و بعداً به بخش طراحی داخلی منتقل شدم، جایی که سفر انتقالی من آغاز شد.

طراحی داخلی مرا در معرض برخی از اصول طراحی قرار داد که من را به انجام تحقیقات شخصی سوق داد که به من در جهت شروع حرفه طراحی گرافیکم اشاره کرد. پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، به سراغ یادگیری طرح‌های گرافیکی 3D Motion رفتم که باعث شد برندی به نام JOULECONCEPTS ایجاد کنم. این برند با یک کانال YouTube برای آموزش استفاده از ابزارهای سه بعدی به هنرمندان جوان به روشی ساده شروع به کار کرد.

بعداً شروع به طراحی رابط برنامه کردم، بدون اینکه بدانم نام آن چیست. من به دلیل درخواست از سمت جدیدی که در محل کارم به عنوان سرپرست تیم طراحی به آن ارتقا پیدا کردم، آن رشته را ترک کردم. من بر طراحی‌های تیم‌هایم نظارت می‌کنم، بر آن‌ها نظارت می‌کنم و اطمینان می‌دهم که طرح‌ها با الزامات و استانداردها هماهنگ هستند. نقش رهبری به من کمک کرد تا مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشم، علاوه بر این به من در ایجاد همدلی در نحوه ارتباطم با سهامداران کمک کرد.

بعداً زمانی که نیاز به دانستن آن بود، به یادگیری کامل تجربه کاربری بازگشتم، زیرا درخواست‌هایی از شغل آزاد من برای حل چالش‌های وب‌سایت و برنامه تلفن همراه وجود داشت. من یک دوره حرفه ای گذراندم و پروژه های زیادی با مشتریان انجام داده ام. در داخل و خارج از کشور. من اخیراً در یک شرکت مستقر در اسکاتلند به نام UJALI کارآموزی کردم، که در آنجا به طور کامل چهره وب سایت رسمی آنها را تغییر دادم، البته با کمک تیم تحقیقاتی آنها. با توجه به رضایت آنها از تخصص شغلی من، از من خواسته شد تا در پروژه ای که به زودی راه اندازی می شود کمک کنم.

وقتی از وظیفه رسمی خارج می شوم، عاشق بازی با بچه ها و رفتن به سینما هستم. من عاشق موسیقی و بازی های ویدیویی نیز هستم.

بیانیه شخصی من قطعاً،

است

"یادگیری مستمر است. در واقع زندگی است. من معتقدم برای رشد، باید مشتاق یادگیری بود.
گرسنگی برای بیشتر!"

با تشکر و احترام