آموزش مبانی ساخت ابزار Gradle

Gradle Build Tool Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Gradle بچه جدیدی است که در بلوک ابزارهای ساخت جاوا قرار دارد و ابزاری است که Android Studio از آن استفاده می کند. Gradle به شما امکان می دهد کد خود را کامپایل و آزمایش کنید ، برای برنامه های خود جنگ و جنگ ایجاد کنید ، Javadoc را تولید کنید و موارد دیگر. این دوره بخشی از: محیط توسعه جاوا و مسیر ابزار همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره یکم 13 ثانیه راه اندازی Gradle در محیط خود 25 متر 51 درک پروژه ها و وظایف 17m 42s ساخت پروژه های جاوا و کوتلین 30 متر 38s درک مدیریت وابستگی Gradle 25 متر 13 ثانیه ایجاد و مدیریت ساخت چندین پروژه 20 متر 16 ساله استفاده از Gradle برای مدیریت آزمایش 16 متر 9 ثانیه درک Gradle Wrapper و نحوه استفاده از آن 12 متر 56 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

راه اندازی Gradle در محیط خود Setting up Gradle in Your Environment

  • مقدمه Introduction

  • مقایسه مورچه و Maven Comparing Ant and Maven

  • نصب Gradle Installing Gradle

  • در حال اجرا Gradle برای اولین بار Running Gradle for the First TIme

  • استفاده اولیه از پلاگین ها Initial Use of Plugins

  • با استفاده از Gradle Wrapper Using the Gradle Wrapper

  • مرور Review

درک پروژه ها و وظایف Understanding Projects and Tasks

  • مقدمه ای برای ساخت فایل ها Introduction to Build Files

  • نوشتن وظایف Writing Tasks

  • وابستگی ها Dependencies

  • افزودن پلاگین ها Adding Plugins

  • مرور Review

ساخت پروژه های جاوا و کوتلین Building Java and Kotlin Projects

  • مقدمه Introduction

  • پروژه های اساسی جاوا Basic Java Projects

  • Java Build Tasks Java Build Tasks

  • با استفاده از مجموعه های منبع Using Source Sets

  • گسترش جاوا Extending Java Builds

  • کد کوتلین ساختمان Building Kotlin Code

  • مرور Review

درک مدیریت وابستگی Gradle Understanding Gradle Dependency Management

  • مقدمه Introduction

  • مخازن مبتنی بر پرونده File-based Repositories

  • محدوده های پیکربندی Configuration Scopes

  • با استفاده از مخازن از راه دور Using Remote Repositories

  • Gradle Cache The Gradle Cache

  • مرور Review

ایجاد و مدیریت ساخت چندین پروژه Creating and Managing Multi-project Builds

  • مقدمه ای بر چند پروژه Introduction to Multi-project

  • ساخت چند پروژه ساده A Simple Multi-project Build

  • پیکربندی سازه های چند پروژه ای Configuring Multi-project Builds

  • پیکربندی ساخت چند پروژه با اسکریپت ساخت Kotlin Configuring Multi-project Builds with the Kotlin Build Script

  • با استفاده از پلاگین java-library و API Scope Using the java-library Plugin and API Scope

  • مرور Review

استفاده از Gradle برای مدیریت آزمایش Using Gradle to Manage Testing

  • مقدمه Introduction

  • تست با JUnit 4 Testing with JUnit 4

  • بهبود ورود به سیستم Improving Logging

  • تست با واحد 5 Testing with JUnit 5

  • تست های فیلتر کردن Filtering Tests

  • مرور Review

درک Gradle Wrapper و نحوه استفاده از آن Understanding the Gradle Wrapper and How to Use It

  • مقدمه Introduction

  • افزودن بسته بندی کننده Adding the Wrapper

  • استفاده از سرور Build Using a Build Server

  • گسترش ساخت Extending the Build

  • مرور Review

نمایش نظرات

آموزش مبانی ساخت ابزار Gradle
جزییات دوره
2h 30m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
36
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Kevin Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kevin Jones Kevin Jones

مدت ها پیش در دانشگاهی بسیار دور ، کوین عاشق برنامه نویسی شد. در ابتدا با کامپیوتر DEC20 دانشگاه BASIC و Pascal و کمی از Fortran را انجام می دهید. اولین کار او این بود که او به نوشتن دسته PL/1 در یک سیستم اصلی IBM پرداخت و در آنجا نیز لذت های عجیب و غریب JCL را کشف کرد. او پس از کشف لذت های dBase IV در رایانه های شخصی IBM به زودی دریافت که سیستم های چند کاربره برای او مناسب نیستند. از آنجا که او به C و API ویندوز معتاد شد از این رو به پایین بود. او که فقط کد نویسی ویندوز 1 را از دست داده بود ، برای 16 نسخه بیتی دیگر از ویندوز ، 2 و 3 ، از جمله نسخه های مختلف آماده شبکه ، کد را انجام داد. او هنوز به سختی ناشی از مجبور شدن به همراه داشتن IBM Token Ring MAU را با خود به یاد آورده است. پس از تلاش برای وانمود کردن اینکه ویندوز و C واقعاً شی گرا هستند ، تصمیم گرفت که بهتر است C ++ را یاد بگیرد. در حدود همین مرحله بود که او دریافت که علاوه بر نوشتن کد برای امرار معاش ، می توان بابت گفتن نحوه نوشتن کد برای امرار معاش به او پول پرداخت کرد. وی قبل از اینکه روحیه او در پشت پشتیبانی OLE در MFC شکسته شود ، ویندوز ، MFC و C ++ را برای یک شرکت آموزشی در انگلیس تدریس می کرد ، وقتی که سرانجام از کابوس کد مدیریت نشده به نیروانای زمان اجرا مدیریت شده به نام جاوا دور شد. در این زمان بود که او در چندین کنفرانس JavaOne که معمولاً با موضوع Servlets ، JavaServer Pages و برچسب های کتابخانه ای صحبت می کرد. پس از خرید کارمندان Sun ، مقادیر زیادی از Apple Martini کوین برای مشخصات Servlet و JSP به گروه های متخصص دعوت شد. اوه ، چطور وقتی دات نت خندید ، خندید و همان استدلال ها در مورد تخریب غیر قطعی و جمع آوری زباله ها که اکنون در دنیای جاوا کلاه بسیار قدیمی بودند ، ایجاد شد. او سرانجام حدود هشت سال پیش دستهای خود را در C # و .Net کثیف کرد ، دوباره در لایه وب کار می کرد و از هر دقیقه استفاده از هیولایی که ASP.Net Web Forms بود و متنفر بود ، متنفر بود. تا اینکه MVC سرانجام احساس کرد که به خانه مایکروسافت آمده است. البته البته MVC سال گذشته است و کوین بیشتر و بیشتر بر روی مشتریان ثروتمند تمرکز می کند و از JavaScript و ابزارهایی مانند Knockout و AngularJS استفاده می کنند. او معتقد است که جاوا اسکریپت بهترین چیز از آنجا که ، جاوا اسکریپت است. او هنوز علاقه خود را برای توسعه و تدریس حفظ کرده است. صرف حدود یک چهارم سال با انجام مورد دوم و بیشتر اوقات با انجام کار قبلی. وقتی جلوی کامپیوتر گیر نکرده اید ، می توانید او را پیدا کنید: با بینی خود در کتاب ، یک کتاب ترجیحاً خوب است ، اما تقریباً هر کتابی این کار را می کند. تماشای فیلم؛ پیاده روی؛ دویدن یا با دیدن ورزش در تلویزیون همسرش را اذیت کند.