آموزش ایجاد یک محیط واقعی در بلندر

Creating a Realistic Environment in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش Blender، نحوه ایجاد یک محیط واقعی را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.75a. در این آموزش Blender، نحوه ایجاد یک محیط واقعی را یاد خواهیم گرفت. ما محیط را با مجسمه سازی و استفاده از افزونه ANT Landscape می سازیم. ما همچنین یک متریال زمین نسبتاً پیچیده را با استفاده از چندین بافت ایجاد خواهیم کرد. در طول مسیر، ما موادی را برای بسیاری از وسایل محیطی مانند سنگ، چمن، گل، بوته و درختان مدل سازی و ایجاد خواهیم کرد. ما همچنین از چند تکنیک مختلف برای تولید اکوسیستم محیطی خود از قرار دادن دستی تا نمونه برداری ذرات استفاده خواهیم کرد. ما یک سیستم آب رودخانه با استفاده از اصلاح کننده اقیانوس و همچنین ویژگی های رنگ پویا ایجاد خواهیم کرد. سپس با Cycles رندر می کنیم و تصویر نهایی را با استفاده از ویرایشگر گره ترکیب می کنیم. در پایان این آموزش بلندر، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها برای ایجاد محیط‌های خیره‌کننده خود با Cycles in Blender خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.75a.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک محیط واقعی در بلندر Creating a Realistic Environment in Blender

  • کاوش در کجا می توان بافت های CC0 را دریافت کرد Exploring Where to Get CC0 Textures

  • تنظیم صحنه و ترکیب بندی Setting up the Scene and Composition

  • با استفاده از ANT Landscape Add-on Using the ANT Landscape Add-on

  • پالایش محیط زیست Refining the Environment

  • استنسیل های نقاشی برای جداسازی بافت های زمین Painting Stencils to Separate Terrain Textures

  • ایجاد متریال زمین با سه بافت Creating Terrain Material with Three Textures

  • پالایش مواد زمین Refining the Terrain Material

  • مدلسازی سنگهای رویه ای Modeling Procedural Rocks

  • ایجاد انواع چمن Creating Grass Variations

  • ادامه خلق علف و گل Continuing Grass and Flower Creation

  • ایجاد شبدر و گیاهان کوچک Creating Clovers and Small Plants

  • با استفاده از افزونه نهال Using Sapling Add-on

  • ایجاد درخت توس سفید Creating a White Birch Tree

  • ادامه برگ درخت توس سفید Continuing White Birch Tree Leafs

  • ایجاد یک درخت کاج/مخروطی Creating a Pine Tree / Conifer

  • اتمام درخت کاج Finishing the Pine Tree

  • ایجاد بوته بوته Creating a Bush Plant

  • نمونه سازی جنگل پس زمینه Instancing the Background Forest

  • درختان نمونه سازی مداوم Continuing Instancing Trees

  • اضافه کردن چمن به پیش زمینه Adding Grass to the Foreground

  • ویرایش ذرات و مواد چمن Editing Grass Particles and Material

  • اتمام چمن و اضافه کردن سنگ Finishing the Grass and Adding Rocks

  • پالایش سنگ ها و اضافه کردن چمن مدل شده Refining the Rocks and Adding Modeled Grass

  • افزودن تغییرات بیشتر به همه مواد Adding More Variations to All the Materials

  • ایجاد آب رودخانه قابل باور Creating Believable River Water

  • افزودن رطوبت به صخره ها و بستر رودخانه Adding Wetness to the Rocks and River Bed

  • ترکیب تصویر نهایی Compositing the Final Image

  • خلاصه پروژه Recap of the Project

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک محیط واقعی در بلندر
جزییات دوره
4h 26m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
29
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jeannot Landry Jeannot Landry

Jeannot Landry یک خانواده خانوادگی و یک ژنرالیست سه بعدی آزاد است که در Shediac ، نیوبرانزویک ، کانادا مستقر است. وی از سال 2001 تا 2004 در انیمیشن سه بعدی در La Cité Collégiale ، در اتاوا ، انتاریو تحصیل کرد. از آن زمان ، او در پروژه های مختلف و در استودیوهای کوچک کار کرده است. در سال 2008 ، او تکنیک های کاری خود را تغییر داد و در عوض مایا ، مخلوط کن جایگزین منبع آزاد را انتخاب کرد. اگرچه ژانوت یک ژنرالیست سه بعدی است و تقریباً از پس هر کاری برمی آید ، اما تخصص و ارادت او واقعاً زنده کردن شخصیت ها است. او از سنین بسیار کمی شخصیت های سبک های مختلفی را خلق کرده است. از کارتون گرفته تا سبک یا واقع گرایانه یا از طریق نقاشی یا مجسمه سازی با خاک رس.