آموزش بینش در مورد مهندسی کیفیت نرم افزار

Insights on Software Quality Engineering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مهندسی کیفیت نرم‌افزار نقشی حیاتی در چرخه توسعه ایفا می‌کند و باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شرکت‌ها می‌شود و تضمین می‌کند که مشتریان دقیقاً تجربه‌ای را دارند که انتظار دارند. همچنین یک مسیر شغلی پرسود و نادیده گرفته شده است. در اینجا، مهندس کیفیت نرم افزار، آرون دولبرگ، از سال ها تجربه خود در تضمین کیفیت (QA) استفاده می کند تا بینش های شخصی و داستان های هشدار دهنده خود را به اشتراک بگذارد. آرون در مورد چگونگی شروع QA، نحوه تطبیق آن در شرکت‌های کوچک و بزرگ و چگونگی تغییر آن از زمان ظهور گردش‌های کاری چابک بحث می‌کند.

سرفصل ها و درس ها

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون Introduction

  • خوش آمدی Welcome

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون Interview

  • چرا در QA شغلی را دنبال می کنید؟ Why pursue a career in QA?

  • توسعه دهنده یا مهندس QA: چه تفاوتی دارد؟ Developer or QA engineer: What's the difference?

  • شرکتهای کوچک با چه مشکلات QA روبرو هستند؟ What QA problems do small companies face?

  • QA در موج توسعه چابک چگونه تغییر کرده است؟ How has QA changed in the wave of agile development?

  • چگونه QA باید بخشی از یک پروژه جدید باشد؟ How should QA be part of a new project?

  • تفاوتهای بین عملکردهای QA موبایل ، وب و رومیزی چیست؟ What are the differences between mobile, web, and desktop QA practices

  • به نظر شما مسیر شغلی برای شخصی در QA چیست؟ What do you see the career path is for someone in QA?

  • داستانی از تجربیات خود برای ما بگویید که چگونه مهندسی با کیفیت روز را نجات داد Tell us a story from your experiences about how quality engineering saved the day

  • چرا به جای اینکه یک برنامه نویس باشد یک مهندس با کیفیت هستید؟ Why be a quality engineer rather than a programmer?

  • لذت بخش ترین قسمت مهندس با کیفیت چیست؟ What is the most enjoyable part of being a quality engineer?

  • آیا اشکالات منجر به سرزنش نمی شود؟ Don't bugs lead to blame?

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش بینش در مورد مهندسی کیفیت نرم افزار
جزییات دوره
0h 11m
12
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
23,908
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron Dolberg
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron Dolberg Aaron Dolberg

Aaron Dolberg مهندس QA در پشت نرم افزاری مانند Flash Professional ، Flex و Shockwave Studio است. آرون دولبرگ از سال 2000 تاکنون در محصولات با کیفیت بالا و دارای کیفیتی با کیفیت همکاری داشته است. وی عضو تیمهای مهندسی بوده است که تولید Flash Professional ، Flash Catalyst ، Flash Player ، Flex و مدیر Shockwave استودیو را به شما معرفی کرده است. آرون یک طرفدار پرشور کاربر است و در کنفرانس ها و گروه های کاربران ارائه کرده است تا ارتباط مستقیمی با افرادی که از محصولاتی استفاده می کنند که زمان خود را به آنها اختصاص می دهد ، برقرار کند. وی در حال حاضر تیم های مهندسین با کیفیت را در صنعت بازی مدیریت می کند و برای شناسایی راه های کارآمد برای اعتبارسنجی کارایی ، پیگیری پیشرفت کلی تیم و کاهش خطر تلاش می کند.