آموزش اسکریپت نویسی دوره حمله اول شخص در Unreal Engine

Scripting a 1st Person Assault Course in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این درس ها، بینندگان یاد خواهند گرفت که چگونه از Blueprint برای فیلمنامه برخی از مستاجران اصلی تیراندازی اول یا سوم استفاده کنند. نرم‌افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.2. در طول این درس‌ها، بینندگان می‌آموزند که چگونه از Blueprint برای اسکریپت‌نویسی برخی از مستاجران اصلی تیراندازی اول یا سوم شخص استفاده کنند. ما از ردیابی خط برای شبیه‌سازی یک سلاح با سرعت بالا استفاده می‌کنیم، و مهمات و دیگر پیکاپ‌ها را همراه با اشیایی که هنگام شلیک پاسخ می‌دهند، ایجاد می‌کنیم و در نهایت یک گذرگاه مخفی را می‌نویسیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اسکریپت نویسی دوره حمله اول شخص در Unreal Engine Scripting a 1st Person Assault Course in Unreal Engine

  • مشاهده سطح بازی Viewing the Game Level

  • اصلاح طرح هاد Modifying the Hud Blueprint

  • فیلمنامه آتش سلاح Scripting Weapon Fire

  • افزودن افکت ذرات به ضربات سلاح Adding a Particle Effect to Weapon Hits

  • اسکریپت استفاده از مهمات Scripting the Use of Ammunition

  • ایجاد رابط بلوپرینت پلیر Creating the Player Blueprint Interface

  • ایجاد یک طرح اولیه و اضافه کردن اجزاء Creating a Blueprint and Adding Components

  • تعامل اسکریپت با پخش کننده Scripting Interaction with the Player

  • ایجاد حالت بازی و رابط های Blueprint قابل عکسبرداری Creating Gamemode and Shootable Blueprint Interfaces

  • ایجاد اهداف محدوده تیراندازی Creating the Shooting Range Targets

  • نوشتن اسکریپت اهداف محدوده تیراندازی Scripting the Shooting Range Targets

  • ایجاد یک انیمیشن رویه محور Creating a Procedurally-driven Animation

  • ایجاد Time Powerup و اسکریپت کردن آن برای چرخش Creating the Time Powerup and Scripting It to Spin

  • اسکریپت نویسی واکنش Time Powerup به تیر خوردن Scripting the Time Powerup's Reaction to Being Shot

  • اسکریپت بازی در حالت گیم Scripting Gameplay in the Gamemode

  • ایجاد یک رابط کاربری ساده در گرافیک غیرریل موشن Creating a Simple User Interface in Unreal Motion Graphics

  • ایجاد پیوندهای داده Creating Data Bindings

  • تکمیل رابط کاربری بازی Completing the Game UI

  • ایجاد یک طرح اولیه از یک مش استاتیک Creating a Blueprint from a Static Mesh

  • استفاده از Event Dispatcher برای مدیریت بازی Using an Event Dispatcher to Handle Game Over

  • اسکریپت دکمه پایان بازی Scripting the End Game Button

  • نوشتن یک رویداد سفارشی Gameoverhandler Scripting a Gameoverhandler Custom Event

  • افزودن InputActions به طرح کاراکتر ما Adding InputActions to Our Character Blueprint

  • ایجاد طرح اولیه ویجت رابط کاربری پایان سطح Creating the End of Level UI Widget Blueprint

  • تکمیل طرح اولیه ویجت رابط کاربری پایان سطح Completing the End of Level UI Widget Blueprint

  • اسکریپت کردن پیوندهای داده Scripting the Data Bindings

  • اسکریپت نویسی هنگامی که رابط کاربری پایان سطح روی صفحه نمایش داده می شود Scripting When the End of Level UI Displays on Screen

  • ایجاد نقشه درب مخفی Creating a Secret Door Blueprint

  • اسکریپت طرح درب مخفی Scripting the Secret Door Blueprint

  • تکمیل اسکریپت برای طرح درب مخفی Completing the Scripting for the Secret Door Blueprint

  • تست بازی Testing the Game

نمایش نظرات

آموزش اسکریپت نویسی دوره حمله اول شخص در Unreal Engine
جزییات دوره
4h 35m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jonathan Daley Jonathan Daley

Jonathan Daley یک توسعه دهنده بازی Indie است و علاقه زیادی به طراحی بازی ، برنامه نویسی و قصه گویی در بازی ها دارد. او مدیرعامل ، طراح اصلی و برنامه ریز اصلی Nacelle Games ، LLC ، یک استودیوی بازی سازی مستقل است که "ساخت بازی هایی که می خواهیم بازی کنیم" است. جاناتان دارای دو مدرک دانشگاهی است: لیسانس هنر در ادبیات انگلیسی از UNC Charlotte و یک همکار در علوم کاربردی در شبیه سازی و توسعه بازی از کالج مرکزی پیدمونت. او بیش از ده بازی خلق کرده است و به خوبی در هر دو موتور بازی Unity 3D و Unreal Engine 4 مهارت دارد. می توانید او را در توییتر با ایده های مربوط به ساخت بازی همراه با به روزرسانی در مورد پروژه های فعلی خود در میان بگذارید.