آموزش ایجاد انفجار بنزین در مایا

Creating a Gasoline Explosion in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های مایا ، ما روش ایجاد انفجار بنزین و همچنین محصولات دوگانه انفجار با استفاده از ذرات با مایعات سه بعدی مایا را خواهیم دید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013 ، افترافکت CS3. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 7 ثانیه ایجاد انفجار بنزین در مایا 1 ساعت و 40 متر 10 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد انفجار بنزین در مایا Creating a Gasoline Explosion in Maya

  • مقدمه ای بر صحنه ما Introduction to Our Scene

  • توضیح یک انفجار بزرگ Explaining a Big Explosion

  • اطلاعات بیشتر در مورد انفجارهای بزرگ More on Big Explosions

  • بررسی تنظیمات دما مناسب Examining Proper Temperature Settings

  • یادگیری جنبه های سوخت Learning the Aspects of Fuel

  • سایه انفجار ما Shading Our Explosion

  • بازبینی تنظیمات انفجار Revision of Explosion Settings

  • مقدمه ای بر تکه ها Introduction to Chunks

  • سایه زنی تکه های ما Shading Our Chunks

  • ایجاد شعله های آتش روی ماشین Creating the Flames on the Car

  • گردش کار نهایی Comp Final Comp Workflow

نمایش نظرات

آموزش ایجاد انفجار بنزین در مایا
جزییات دوره
1h 41m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Pankaj Malik
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pankaj Malik Pankaj Malik

پانکاج مالک مربی ارشد VFX است. وی هفت سال سابقه آموزش و آموزش دانش آموزان دارد. او دوست دارد اقیانوس دستورات مایا را کشف کند و اخیراً به دنیای مجسمه سازی دیجیتال به روز شده است. او یک هنرمند مدل ساز ، بافت و نورپردازی و یک هنرمند خودآموز پویایی است. او یک Autodesk Certified Professional of Maya و 3ds Max و Adobe Certified Associate در فتوشاپ است. او پنج فیلم کوتاه سه بعدی تجاری و دو فیلم VFX ساخته است. او به اشتراک دانش عالی اعتقاد دارد و همیشه می خواهد محدودیت های خلاقیت خود را از طریق هنر CG خود عبور دهد.