آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در 3ds Max

V-Ray: Control Color Bleed in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: خونریزی رنگ یک مشکل رایج در ارائه روشنایی جهانی (GI) است ، زیرا رنگها با بازتاب غیر مستقیم نور منتقل می شوند. با درک نحوه کار نور در دنیای واقعی و استفاده از 3ds Max و V-Ray برای تقلید از این رفتار به صورت مجازی ، می توانید از اکثر مشکلات خونریزی رنگ جلوگیری کنید. با برایان بردلی همراه شوید زیرا او علل و راه حل های خونریزی در رندرهای V-Ray GI را نشان می دهد. بیاموزید که چگونه خونریزی رنگ را به روشی دقیق از نظر جسمی کنترل کنید (همانطور که می توانید در یک مجموعه در دنیای واقعی) ، و با استفاده از ابزارهای مخصوص GI همراه با سایر کنترل های غیر فیزیکی مانند موارد اضافی و گفتگوی خصوصیات شی اشعه V.
موضوعات شامل:
  • تعیین خونریزی رنگ
  • کنترل بازتاب
  • درک نحوه تنظیم هندسه بر میزان خونریزی رنگ
  • انتخاب دقیق جای رنگ
  • استفاده از کنترل اشباع پس از پردازش
  • تنظیم حد گزاف فوتون
  • کنترل خونریزی رنگ با مواد و خصوصیات جسم
  • استفاده از عناصر رندر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • ساختار پروژه 3ds Max The 3ds Max project structure

  • گاما پرونده و مدیریت واحد File gamma and unit handling

  • چگونه صحنه آزمون ما تنظیم شده است How our test scene is set up

1. مبانی رنگی خون 1. Color Bleed Basics

  • کمی در مورد A little bit about how light works

  • تعریف رنگ خون Defining color bleed

2. کنترل دقیق خونریزی رنگ دقیق 2. Physically Accurate Color Bleed Control

  • کنترل بازتاب از طریق مقادیر رنگ Controlling reflectance through color values

  • کنترل بازتاب در تصاویر bitmap Controlling reflectance in bitmap images

  • قوانین ترمودینامیک در محل کار The laws of thermodynamics at work

  • چگونگی تنظیم هندسه می تواند بر خونریزی رنگ تأثیر بگذارد How geometry setup can affect color bleed

  • قدرت کنترل بالانس سفید The power of the White Balance control

  • انتخاب محل قرار گیری رنگ های مشکل Choosing placement of problem colors

3. کنترل های روشنایی جهانی 3. Global Illumination Controls

  • کنترل پس از پردازش اشباع The Saturation Post-Processing control

  • موتورهای اولیه تک پرش Single-bounce primary engines

  • با استفاده از حد گزاف گویی فوتون Using the photon bounce limit

  • از کنترل GI Multiplier مراقب باشید Beware the GI Multiplier control

  • ذخیره فایل های نقشه GI در دیسک Saving GI map files to disk

4. سایر گزینه های کنترل رنگ Bleed 4. Other Color Bleed Control Options

  • بعد چی؟ What's next?

  • بسته بندی مواد V-Ray V-Ray Material Wrapper

  • رد کردن مواد Override material

  • نقشه برداری رنگ و خونریزی رنگ Color mapping and color bleed

  • خواص شیء V-ray V-Ray object properties

  • با استفاده از عناصر رندر Using render elements

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در 3ds Max
جزییات دوره
1h 12m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
6,125
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.