آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در 3ds Max

V-Ray: Control Color Bleed in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: خونریزی رنگ یک مشکل رایج در ارائه روشنایی جهانی (GI) است ، زیرا رنگها با بازتاب غیر مستقیم نور منتقل می شوند. با درک نحوه کار نور در دنیای واقعی و استفاده از 3ds Max و V-Ray برای تقلید از این رفتار به صورت مجازی ، می توانید از اکثر مشکلات خونریزی رنگ جلوگیری کنید. با برایان بردلی همراه شوید زیرا او علل و راه حل های خونریزی در رندرهای V-Ray GI را نشان می دهد. بیاموزید که چگونه خونریزی رنگ را به روشی دقیق از نظر جسمی کنترل کنید (همانطور که می توانید در یک مجموعه در دنیای واقعی) ، و با استفاده از ابزارهای مخصوص GI همراه با سایر کنترل های غیر فیزیکی مانند موارد اضافی و گفتگوی خصوصیات شی اشعه V.
موضوعات شامل:
  • تعیین خونریزی رنگ
  • کنترل بازتاب
  • درک نحوه تنظیم هندسه بر میزان خونریزی رنگ
  • انتخاب دقیق جای رنگ
  • استفاده از کنترل اشباع پس از پردازش
  • تنظیم حد گزاف فوتون
  • کنترل خونریزی رنگ با مواد و خصوصیات جسم
  • استفاده از عناصر رندر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • ساختار پروژه 3ds Max The 3ds Max project structure

  • گاما پرونده و مدیریت واحد File gamma and unit handling

  • چگونه صحنه آزمون ما تنظیم شده است How our test scene is set up

1. مبانی رنگی خون 1. Color Bleed Basics

  • کمی در مورد A little bit about how light works

  • تعریف رنگ خون Defining color bleed

2. کنترل دقیق خونریزی رنگ دقیق 2. Physically Accurate Color Bleed Control

  • کنترل بازتاب از طریق مقادیر رنگ Controlling reflectance through color values

  • کنترل بازتاب در تصاویر bitmap Controlling reflectance in bitmap images

  • قوانین ترمودینامیک در محل کار The laws of thermodynamics at work

  • چگونگی تنظیم هندسه می تواند بر خونریزی رنگ تأثیر بگذارد How geometry setup can affect color bleed

  • قدرت کنترل بالانس سفید The power of the White Balance control

  • انتخاب محل قرار گیری رنگ های مشکل Choosing placement of problem colors

3. کنترل های روشنایی جهانی 3. Global Illumination Controls

  • کنترل پس از پردازش اشباع The Saturation Post-Processing control

  • موتورهای اولیه تک پرش Single-bounce primary engines

  • با استفاده از حد گزاف گویی فوتون Using the photon bounce limit

  • از کنترل GI Multiplier مراقب باشید Beware the GI Multiplier control

  • ذخیره فایل های نقشه GI در دیسک Saving GI map files to disk

4. سایر گزینه های کنترل رنگ Bleed 4. Other Color Bleed Control Options

  • بعد چی؟ What's next?

  • بسته بندی مواد V-Ray V-Ray Material Wrapper

  • رد کردن مواد Override material

  • نقشه برداری رنگ و خونریزی رنگ Color mapping and color bleed

  • خواص شیء V-ray V-Ray object properties

  • با استفاده از عناصر رندر Using render elements

نمایش نظرات

آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در 3ds Max
جزییات دوره
1h 12m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
6,125
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.