چالشهای خلاق یک رویداد هنری مضمونی را برای یادگیری مهارتهای جدید، ارتقاء سطح مهارتهای خود و داشتن مقداری سرگرمی در طول مسیر ارائه میدهند.
در این کلاس به شما یاد میدهم که رویکرد سفارشی خود را برای چالشهای خلاقانه بسازید. خواه این یک برنامه عمومی محبوب باشد (Inktober، NaNoWriMo، Global Game Jam، 24 Hour Comic Day) یا ساخته خودتان. بسیاری از گروه های رشته هنری چالش های خلاقانه را به عنوان رویدادهایی برای جشن گرفتن و تمرین پذیرفته اند. چه در حال ساخت بازیهای ویدیویی یا نوشتن یک کتاب باشید، یا ساختن کمیکهایی که صحنهها را به تصویر میکشند، طراحی شخصیتها، ژورنالنویسی، پادکست میسازید، این فهرست ادامه دارد.
در مورد استفاده حداکثری از چالش و اینکه آن رویداد برای شما خوب عمل کند، چطور؟ هدف این کلاس این است: برنامه ریزی یک چالش خلاقانه مفید و جذاب را بر اساس این موارد ساده کنید:
پروژه کلاس: چالش خلاقانه سفارشی خود را برنامه ریزی کنید و سپس نسخه کوچکی از آن را آزمایش کنید.
زمان تخمینی پروژه: 20 دقیقه تا 120 دقیقه برای مشاهده ویدیوهای کلاس، برنامه ریزی چالش خلاقانه سفارشی خود و آزمایش آن.
مواد: کاربرگ کلاس، راهی برای جمعآوری یادداشتهایتان، و انتخاب مواد هنری بر اساس چالش خلاقانهتان.
مراحل پروژه:
1. برنامه ریزی چالش خلاقانه سفارشی خود
2. آزمایش چالش خلاقانه سفارشی شما
3. اختیاری: بخشی از چالش خلاقانه سفارشی خود را به اشتراک بگذارید.
یک نمونه چالش خلاقانه که من امتحان کردم: t he پیامهای مفهومی راه خوبی برای بداههسازی افزودن تصاویر به یادداشتبرداری است. تخته پاک کردن خشک بوم من برای این 10 فرمان است: 1. ترسناک، 2. سبک، 3. جشن گرفتن، 4. ماجراجویی، 5. پیشرفت، 6. حماسه، 7. قدرت، 8. ببینید، 9. جریان، 10. گرفتار شد.
#inktober
داستان نویس تعاملی، تجربه کاربری، طراحی بازی
سلام به همه! من Rob Stenzinger هستم، مربی حرفه ای، طراح UX، محقق، و همچنین بازی، کمیک و پادکست می سازم. یکی از کارهای مورد علاقه من این است که چیزی بسازم و سپس نحوه انجام آن را به اشتراک بگذارم.
تجربه کاربر، تحقیق و همکاری
من بیش از 10 سال است که به عنوان طراح UX، محقق، استراتژیست، و تسهیل کننده در شرکت ها و جوامع با اندازه های مختلف کار کرده ام. من هم به تمرکز روی کاربر و هم به اشتراک گذاری، آموزش و ایجاد تیم های مشترک علاقه دارم.
طراحی، کد و هنر بازی
ساخت بازی های ویدیویی بسیاری از علایق من را گرد هم می آورد. اینها بازی هایی هستند که من تا به حال منتشر کرده ام:
Guitar Fretter: یک بازی اکشن پازل برای iOS و Android، Windows و Mac OS است تا به خاطر سپردن موقعیتهای یادداشت روی تخته گیتار سرگرمکننده باشد.
This Panda Needs You: رنگها و شکلها را در This Panda Needs You، یک بازی انباشته بلوکهای همهساله، با همگام، هماهنگ کنید. این بازی مهارت های ریاضی اولیه در تشخیص الگو، تطبیق و حل مسئله را ارتقا می دهد.
کیت ساخت بازی ویدیویی: یک کتاب الکترونیکی به همراه بازی منبع باز که در آن بازی میکنید و یک بازی ویدیویی را تغییر میدهید تا آن را متعلق به خودتان کنید. من این کتاب را نوشتم، کدنویسی کردم و تصویرسازی کردم تا راهی قابل دسترس برای شروع یادگیری توسعه و طراحی بازی با استفاده از HTML و جاوا اسکریپت ارائه کنم.
داستان سرایی و کمیک
Lean Into Art: پادکستی است که در آن چند داستانسرای دیداری و تعاملی درباره داستانگویی بصری، فرآیند خلاق، تفکر طراحی، ارتباطات خلاقانه، هنرهای تجسمی، کمیک، تصویرسازی، کدنویسی خلاقانه و موارد دیگر بحث میکنند.
کمیک های Art Geek Zoo: شامل Art Geek Zoo: The Way of Sound و سایر کمیک هایی که من ایجاد می کنم. ساخت کمیک به من کمک کرد تا فرآیند خلاقیت، داستان سرایی و شیوه های طراحی خود را اصلاح کنم. ابتدا در حین سرگرم کردن مخاطبان، سپس به عنوان یک کتاب منتشر شده توسط خود و مجلهها در همایشهای کمیک میفروشم.
نمایش نظرات