نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش های هودینی ، با بررسی برخورد شی با مقدمه ای در زمینه پویای هودینی آشنا می شویم. ما با یک مرور کلی از پویایی در هودینی شروع خواهیم کرد و در مورد مفاهیم اصلی کار با شبیه سازی بحث خواهیم کرد. ما ایده انیمیشن بدون فریم کلیدی و نقش حل کنندگان را در زمینه پویای هودینی بررسی خواهیم کرد. در ادامه به چگونگی تنظیم منظم صحنه شما برای کار در متن پویا و نحوه جلوگیری از اشتباهات رایج می پردازیم. ما در مورد تکنیک های اساسی بدن صلب برای ایجاد فعل و انفعالات جسم صحبت خواهیم کرد. ما به چگونگی تنظیم هندسه برخورد م goثر می پردازیم و با نگاهی به حلال و شبیه سازی پارچه ای ، به جمع بندی مسائل می پردازیم. این دوره برای یک هنرمند با درک کامل از مفاهیم اساسی 3D و درک کلی از رابط کاربری هودینی ایجاد شده است. در حالی که این آموزش هودینی مفاهیم اساسی پشت اپراتورهای پویا را پوشش می دهد ، اما هدف آن این نیست که همه پارامترهای هر حل کننده را پوشش دهد. ما در عوض بر ایده ها و گردش کار زمینه پویا و پارامترهای اصلی متمرکز خواهیم شد که به راحتی به ما امکان می دهد رفتار شبیه سازی خود را هدایت کنیم.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
آشنایی با برخوردها در هودینی
Introduction to Collisions in Houdini
-
پویایی در Houdini
Dynamics in Houdini
-
مقیاس اهمیت صحنه
The Importance of Scene Scale
-
اولین شبیه سازی ما
Our First Simulation
-
کار با سرعت اولیه دولت
Working with Initial State Velocity
-
استفاده از ویژگی فیزیکی گزاف گویی
Using the Bounce Physical Property
-
با استفاده از ویژگی فیزیکی اصطکاک
Using the Friction Physical Property
-
برخورد و حل گلوله
Collision Detection and the Bullet Solver
-
با استفاده از Cloth Toolset
Using the Cloth Toolset
-
نگاه دقیق تر به هندسه برخورد
A Closer Look at Collision Geometry
-
اشیاid جامد و حل کننده اجزای محدود
Solid Objects and the Finite Element Solver
-
برخوردهای پارچه ای و حل المان محدود
Cloth Collisions and the Finite Element Solver
نمایش نظرات