نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
Bifrost و nCloth ابزار فوق العاده قدرتمندی در داخل مایا هستند. اگر بتوانید نقاط قوت آنها را ترکیب کنید چه می کنید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه شبیه سازی nCloth را با انیمیشن قاب اصلی هدایت کنید و سپس از شبیه سازی ncloth برای هدایت مایع bifrost استفاده کنید. ابزارهای شبیه سازی راه حل های خوبی برای انیمیشن های پیچیده ارائه می دهند. با این حال ، هیچ ابزاری وجود ندارد که بتواند همه کارها را انجام دهد. در این دوره ، Maya Dynamics: ترکیب nCloth و Bifrost ، شما خواهید آموخت که چگونه از نقاط قوت nCloth و Bifrost برای ایجاد یک شبیه سازی ترکیبی استفاده کنید. این دوره با استفاده از ابزارهای شبیه سازی مایا برای ایجاد یک لکه غول پیکر که می تواند هر چیزی را در مسیر خود ببلعد ، متمرکز است. با شروع از یک جسم ساده ، اولین کار شما این است که شکل را به یک حجم فیزیکی تبدیل کنید. از آنجا ، لکه شکل خود را پیدا می کند زیرا اجازه می دهد روی یک سطح سفت و سخت بچرخد. برای افزودن شخصیت ، جهت آن را متحرک می کنید تا به چیزهایی در خیابان خیابان حمله کند. سرانجام ، شما یک لایه پویای دوم اضافه خواهید کرد که باعث می شود لکه در محیط اطراف آن چکه کند و پاشیده شود. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، دانش هدایت انواع شبیه سازی های مایع و نیمه جامد را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی پروژه: دهان بلعنده
Project Overview: The Devouring Ooze
-
درک nCloth
Understanding nCloth
-
مبانی Bifrost
Fundamentals of Bifrost
-
مدل سازی لکه
Modeling the Blob
-
ایجاد حجم با nCloth
Creating a Volume with nCloth
رانندگی مایع Bifrost با nCloth
Driving a Bifrost Liquid with nCloth
-
ایجاد Bifrost از nCloth قسمت 1
Creating Bifrost from nCloth Part 1
-
ایجاد Bifrost از nCloth قسمت 2
Creating Bifrost from nCloth Part 2
-
ایجاد Bifrost از nCloth قسمت 3
Creating Bifrost from nCloth Part 3
-
مقیاس
Scale
-
متحرک کردن حباب
Animating the Blob
برخوردها و محدودیت ها
Collisions and Constraints
-
افزودن برخورد قسمت 1
Adding Collisions Part 1
-
افزودن برخورد قسمت 2
Adding Collisions Part 2
-
محدود کردن کامیون قسمت 1
Constraining the Truck Part 1
-
محدود کردن کامیون قسمت 2
Constraining the Truck Part 2
-
افزودن Bifrost و برخورد
Adding Bifrost and Collisions
ایجاد یک شاخک خروجی
Creating an Oozing Tendril
-
بررسی شبیه سازی Blob
Blob Simulation Review
-
ایجاد یک شاخک
Creating a Tendril
-
محدودیت های والدین
Parent Constraints
-
افزودن پیچ و مهره Bifrost
Adding the Bifrost Tendril
نمایش نظرات