آموزش Maya Dynamics: ترکیب nCloth و Bifrost

Maya Dynamics: Combining nCloth and Bifrost

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Bifrost و nCloth ابزار فوق العاده قدرتمندی در داخل مایا هستند. اگر بتوانید نقاط قوت آنها را ترکیب کنید چه می کنید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه شبیه سازی nCloth را با انیمیشن قاب اصلی هدایت کنید و سپس از شبیه سازی ncloth برای هدایت مایع bifrost استفاده کنید. ابزارهای شبیه سازی راه حل های خوبی برای انیمیشن های پیچیده ارائه می دهند. با این حال ، هیچ ابزاری وجود ندارد که بتواند همه کارها را انجام دهد. در این دوره ، Maya Dynamics: ترکیب nCloth و Bifrost ، شما خواهید آموخت که چگونه از نقاط قوت nCloth و Bifrost برای ایجاد یک شبیه سازی ترکیبی استفاده کنید. این دوره با استفاده از ابزارهای شبیه سازی مایا برای ایجاد یک لکه غول پیکر که می تواند هر چیزی را در مسیر خود ببلعد ، متمرکز است. با شروع از یک جسم ساده ، اولین کار شما این است که شکل را به یک حجم فیزیکی تبدیل کنید. از آنجا ، لکه شکل خود را پیدا می کند زیرا اجازه می دهد روی یک سطح سفت و سخت بچرخد. برای افزودن شخصیت ، جهت آن را متحرک می کنید تا به چیزهایی در خیابان خیابان حمله کند. سرانجام ، شما یک لایه پویای دوم اضافه خواهید کرد که باعث می شود لکه در محیط اطراف آن چکه کند و پاشیده شود. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، دانش هدایت انواع شبیه سازی های مایع و نیمه جامد را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بررسی اجمالی پروژه: دهان بلعنده Project Overview: The Devouring Ooze

  • درک nCloth Understanding nCloth

  • مبانی Bifrost Fundamentals of Bifrost

  • مدل سازی لکه Modeling the Blob

  • ایجاد حجم با nCloth Creating a Volume with nCloth

رانندگی مایع Bifrost با nCloth Driving a Bifrost Liquid with nCloth

  • ایجاد Bifrost از nCloth قسمت 1 Creating Bifrost from nCloth Part 1

  • ایجاد Bifrost از nCloth قسمت 2 Creating Bifrost from nCloth Part 2

  • ایجاد Bifrost از nCloth قسمت 3 Creating Bifrost from nCloth Part 3

  • مقیاس Scale

  • متحرک کردن حباب Animating the Blob

برخوردها و محدودیت ها Collisions and Constraints

  • افزودن برخورد قسمت 1 Adding Collisions Part 1

  • افزودن برخورد قسمت 2 Adding Collisions Part 2

  • محدود کردن کامیون قسمت 1 Constraining the Truck Part 1

  • محدود کردن کامیون قسمت 2 Constraining the Truck Part 2

  • افزودن Bifrost و برخورد Adding Bifrost and Collisions

ایجاد یک شاخک خروجی Creating an Oozing Tendril

  • بررسی شبیه سازی Blob Blob Simulation Review

  • ایجاد یک شاخک Creating a Tendril

  • محدودیت های والدین Parent Constraints

  • افزودن پیچ و مهره Bifrost Adding the Bifrost Tendril

نمایش نظرات

آموزش Maya Dynamics: ترکیب nCloth و Bifrost
جزییات دوره
1h 32m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Todd Palamar
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Todd Palamar Todd Palamar

تاد پالامار 23 سال در صنعت انیمیشن رایانه ای کار کرده است. کار او از سنین جوانی با انجام کارهای جلوه های ویژه سنتی در چندین فیلم مستقیم به فیلم ویدئویی آغاز شد. او بعداً از فیلم به بازی ها تبدیل شد و روی بازی های ویدیویی بیشماری کار کرد ، از جمله Sega of Japan با عنوان سکه پشت خطوط دشمن ، و همچنین Dukes of Hazzard و Trophy Buck 2 برای کنسول Sony PlayStation. تاد به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل در وینتر پارک ، فلوریدا ، انیمیشن رایانه ای تدریس کرد. در این مدت ، او به عنوان یک مربی برجسته ، افتخارات زیادی دریافت کرد. تاد در حال حاضر یک هنرمند فنی در یک شرکت بازی سازی در فلوریدا مرکزی است. او همچنین شرکت خودش ، Surrealistic Producing Effect ها را مدیریت می کند و فیلم های خودش را می سازد و توزیع می کند. تاد کتابهای زیادی نوشته است ، از جمله آنها Maya Cloth for Character (Surrealistic Producing Effect، 2008،) Maya Studio Projects: Dynamics (Sybex، 2009،) و Mastering Autodesk Maya 2015 (Sybex، 2014.) بیشتر کارهای تاد را می توانید در وب سایت شرکت او ، www.speffects.com.