آموزش بافت رویه ای در Blender 2.8

Procedural Texturing in Blender 2.8

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

نحوه ایجاد بافت‌های رویه‌ای در Blender 2.8 را با استفاده از موتور رندر بلادرنگ EEVEE کشف کنید. رویه می تواند صرفه جویی در زمان بسیار خوبی برای موادی باشد که اغلب استفاده می شوند. من توضیح می دهم که چرا رویه برای هنرمندان سه بعدی مفید است و دو مورد استفاده برای استفاده از این گردش کار ارائه می دهم.

سلام بچه ها! من دوست دارم نتایج نهایی شما را از دو نمونه ای که من انجام دادم یا چیز دیگری که ممکن است ساخته اید ببینم!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • جنس 2 - فلزی Material 2 - Metallic

  • ماده 1 - ارگانیک Material 1 - Organic

  • مقدمه Introduction

  • رویه ای به چه معناست؟ What does procedural mean?

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش بافت رویه ای در Blender 2.8
جزییات دوره
27m
4
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
460
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Derek Prinzi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Derek Prinzi Derek Prinzi

هنرمند سه بعدی

من تقریباً 10 سال است که به گرافیک کامپیوتری علاقه مندم و مطالعه می کنم. من مدرک B.F.A در طراحی دیجیتال سه بعدی دارم اما شروع به یادگیری کدهای کامپیوتری کردم. با این حال، در عوض به سرعت عاشق جنبه هنری شدم. من در حال حاضر در خارج از پیتسبورگ، PA زندگی می کنم، جایی که من یک هنرمند گرافیکی متحرک مستقل 2D/3D هستم. من به عنوان استعداد برتر Adobe و یک نیمه نهایی برای پروژه های مختلف شخصی و همچنین برنده جوایز برای تبلیغات شخصی شرکت مفتخر شدم.

در اوقات فراغت خود، من عاشق انجام هر کاری هستم که به من امکان ابراز وجود داشته باشد (عکاسی، گیتار، وسایل الکترونیکی DIY، هر چیزی CG). من همچنین یک کیبورد مکانیکی بزرگ هستم. من در حال حاضر حدود 4-5 مدل مختلف دارم که همگی برای تایپ کردن راضی کننده هستند. من هم گربه ام را دوست دارم.