آموزش گردش کار ایجاد مواد در CryENGINE

Material Creation Workflows in CryENGINE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌های CryENGINE، نحوه استفاده از ویرایشگر مواد در CryENGINE را با بررسی برخی گردش‌های کاری بالقوه برای ایجاد چندین نوع مختلف مواد مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم‌افزار مورد نیاز: CryENGINE 3.4 Free SDK (Build 3696). در این سری از آموزش‌های CryENGINE، نحوه استفاده از ویرایشگر مواد در CryENGINE با بررسی برخی گردش‌های کاری بالقوه برای ایجاد چندین نوع مختلف مواد را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما با یادگیری در مورد رابط ویرایشگر مواد شروع خواهیم کرد. هنگامی که این کار تمام شد، ما مستقیماً به ایجاد اولین ماده خود می پریم، جایی که تفاوت بین یک ماده و چند ماده را یاد می گیریم. ما حتی با صادر کردن مدل‌ها و بافت‌ها، نگاهی اجمالی به گردش کار ایجاد دارایی خواهیم داشت. هنگامی که درک کاملی از سایه‌زن Illum داشتیم، به سراغ برخی از سایه‌زن‌های پیشرفته‌تر می‌رویم، جایی که می‌بینیم چگونه CryENGINE گرافیک زیبای خود را به نمایش می‌گذارد. نرم افزار مورد نیاز: CryENGINE 3.4 Free SDK (Build 3696).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار ایجاد مواد در CryENGINE Material Creation Workflows in CryENGINE

  • بررسی اجمالی ویرایشگر مواد Material Editor Overview

  • مبانی ایجاد مواد Material Creation Basics

  • گردش کار ایجاد دارایی پایه Basic Asset Creation Workflow

  • بررسی پارامترهای سایه زن Illum Exploring the Illum Shader Parameters

  • کار با انواع مختلف نقشه بافت Working with Different Texture Map Types

  • ایجاد کاوشگرهای محیطی Creating Environment Probes

  • ایجاد مواد بازتابنده Creating Reflective Materials

  • با استفاده از HumanSkin Shader Using the HumanSkin Shader

  • کنترل شیدر مو Controlling the Hair Shader

  • نقشه انسداد پارالاکس Parallax Occlusion Mapping

نمایش نظرات

آموزش گردش کار ایجاد مواد در CryENGINE
جزییات دوره
1h 44m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.