لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max: ماده ای برای آرنولد
3ds Max: Substance to Arnold
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
وقتی نوبت به بافت هندسه سه بعدی در همه زمینه های سه بعدی می رسد ، ابزارهای مواد استاندارد صنعتی هستند. از آنجا که Autodesk اکنون رندر Arnold را به عنوان بخشی از بسته پایه 3ds Max در نظر گرفته است ، درک نحوه استفاده از این دو ابزار با هم یک امر ضروری است. در این دوره ، نحوه استفاده از مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد را از Allegorithmic در رابطه با ارائه دهنده آرنولد در 3ds Max کشف کنید. مربی برایان بردلی نیازها و گزینه های مختلف گردش کار را برای استفاده از برنامه های Substance Bitmap2Material و Designer با 3ds Max و Arnold بررسی می کند.
موضوعات شامل:
چرا باید از مواد استفاده کنیم؟ li>
انتخاب گردش کار ماده li>
استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max
مطالب خود را بسازید li>
کار با مواد و نقشه های برنامه طراح li>
استفاده از ماده ای با آرنولد li>
بهبود نتایج مواد شما li>
صادر کردن انواع نقشه های شما li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
فایل های تمرینی
Exercise files
پوشه پروژه 3ds Max
The 3ds Max project folder
کلمه ای در مورد گاما و واحدها
A word on gamma and units
چگونگی تنظیم صحنه ها
How scenes are set up
3ds حداکثر اشکالات که ممکن است شما نیاز به کار در اطراف داشته باشید
3ds Max bugs that you may need to work around
1. یک مرور کلی از مجموعه مواد
1. An Overview of the Substance Toolset
مواد چیست و چرا از آنها استفاده می شود؟
What are substances and why use them?
ابزار ابزار
The substance toolset
حالت گردش کار خود را انتخاب کنید
Choosing your workflow mode
استفاده از پرونده های ماده در حداکثر 3ds
Using substance files in 3ds Max
گفتگوی تنظیمات ماده
The substance settings dialogue
با استفاده از کتابخانه دارایی 3ds Max
Using the 3ds Max asset library
2. استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max
2. Using Bitmap2Material inside 3ds Max
بارگیری گره Bitmap2Material
Loading the Bitmap2Material node
گره Bitmap2Material را تنظیم کنید
Setting up the Bitmap2Material node
ساختن مواد خود
Building up your material
تغییر مکان نقشه های BitMaps
Swapping out the bitmaps
ایجاد فایلهای خروجی bitmap
Creating bitmap output files
3. کار با مواد از برنامه طراح
3. Working with Substances from the Designer Application
مروری بر مطالب شما
An overview of your material
تبدیل فلز ، خشن به مشخصات و تبدیل براق برای Arnold v4
Metal, rough to spec, and gloss conversion for Arnold v4
صادرات یک ماده
Exporting a substance
استفاده از ماده ای با آرنولد
Using a substance with Arnold
بهبود نتایج ماده شما
Improving your substance results
افزودن ماده ای با استفاده از گره های Max
Augmenting a substance using Max nodes
وضوح وضوح
Resolution tweak
ویژگی های افزونه
Plugin features
4- کار با نقشه ها از برنامه Designer
4. Working with Maps from the Designer Application
انواع نقشه ها صادر می شود
Exporting map types
استفاده از نقشه های EXR در آرنولد
Using EXR maps in Arnold
استفاده از نقشه های 8 بیتی در آرنولد
Using 8-bit maps in Arnold
تنظیم یک خروجی سفارشی
Setting up a custom output
5. کار با نقشه ها از برنامه Painter
5. Working with Maps from the Painter Application
مروری بر مطالب شما
An overview of your material
انواع نقشه های خود را صادر می کنید
Exporting your map types
صادرات پرونده های PSD
Exporting PSD files
با استفاده از EXR ها در آرنولد
Using the EXRs in Arnold
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل
برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.
برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.
برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.
نمایش نظرات