آموزش 3ds Max: ماده ای برای آرنولد

3ds Max: Substance to Arnold

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: وقتی نوبت به بافت هندسه سه بعدی در همه زمینه های سه بعدی می رسد ، ابزارهای مواد استاندارد صنعتی هستند. از آنجا که Autodesk اکنون رندر Arnold را به عنوان بخشی از بسته پایه 3ds Max در نظر گرفته است ، درک نحوه استفاده از این دو ابزار با هم یک امر ضروری است. در این دوره ، نحوه استفاده از مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد را از Allegorithmic در رابطه با ارائه دهنده آرنولد در 3ds Max کشف کنید. مربی برایان بردلی نیازها و گزینه های مختلف گردش کار را برای استفاده از برنامه های Substance Bitmap2Material و Designer با 3ds Max و Arnold بررسی می کند.
موضوعات شامل:
  • چرا باید از مواد استفاده کنیم؟
  • انتخاب گردش کار ماده
  • استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max
  • مطالب خود را بسازید
  • کار با مواد و نقشه های برنامه طراح
  • استفاده از ماده ای با آرنولد
  • بهبود نتایج مواد شما
  • صادر کردن انواع نقشه های شما

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • فایل های تمرینی Exercise files

  • پوشه پروژه 3ds Max The 3ds Max project folder

  • کلمه ای در مورد گاما و واحدها A word on gamma and units

  • چگونگی تنظیم صحنه ها How scenes are set up

  • 3ds حداکثر اشکالات که ممکن است شما نیاز به کار در اطراف داشته باشید 3ds Max bugs that you may need to work around

1. یک مرور کلی از مجموعه مواد 1. An Overview of the Substance Toolset

  • مواد چیست و چرا از آنها استفاده می شود؟ What are substances and why use them?

  • ابزار ابزار The substance toolset

  • حالت گردش کار خود را انتخاب کنید Choosing your workflow mode

  • استفاده از پرونده های ماده در حداکثر 3ds Using substance files in 3ds Max

  • گفتگوی تنظیمات ماده The substance settings dialogue

  • با استفاده از کتابخانه دارایی 3ds Max Using the 3ds Max asset library

2. استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max 2. Using Bitmap2Material inside 3ds Max

  • بارگیری گره Bitmap2Material Loading the Bitmap2Material node

  • گره Bitmap2Material را تنظیم کنید Setting up the Bitmap2Material node

  • ساختن مواد خود Building up your material

  • تغییر مکان نقشه های BitMaps Swapping out the bitmaps

  • ایجاد فایلهای خروجی bitmap Creating bitmap output files

3. کار با مواد از برنامه طراح 3. Working with Substances from the Designer Application

  • مروری بر مطالب شما An overview of your material

  • تبدیل فلز ، خشن به مشخصات و تبدیل براق برای Arnold v4 Metal, rough to spec, and gloss conversion for Arnold v4

  • صادرات یک ماده Exporting a substance

  • استفاده از ماده ای با آرنولد Using a substance with Arnold

  • بهبود نتایج ماده شما Improving your substance results

  • افزودن ماده ای با استفاده از گره های Max Augmenting a substance using Max nodes

  • وضوح وضوح Resolution tweak

  • ویژگی های افزونه Plugin features

4- کار با نقشه ها از برنامه Designer 4. Working with Maps from the Designer Application

  • انواع نقشه ها صادر می شود Exporting map types

  • استفاده از نقشه های EXR در آرنولد Using EXR maps in Arnold

  • استفاده از نقشه های 8 بیتی در آرنولد Using 8-bit maps in Arnold

  • تنظیم یک خروجی سفارشی Setting up a custom output

5. کار با نقشه ها از برنامه Painter 5. Working with Maps from the Painter Application

  • مروری بر مطالب شما An overview of your material

  • انواع نقشه های خود را صادر می کنید Exporting your map types

  • صادرات پرونده های PSD Exporting PSD files

  • با استفاده از EXR ها در آرنولد Using the EXRs in Arnold

  • با استفاده از پرونده PSD Using the PSD file

  • تنظیمات ارائه نهایی Final render settings

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: ماده ای برای آرنولد
جزییات دوره
2h 2m
37
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
8,488
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.